Waar en hoe hebben jullie php geleerd?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin

Kevin

22/08/2005 11:19:00
Quote Anchor link
Ik ben vrij nieuw met PHP en wil het graag leren, maar ik kan hier niet egt een beginners tutorial vinden die de makkelijkere (kleinere) dingen uitlegt.. Dus.. waar hebben jullie het geleerd? (of hoe)
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 05:07:55
 
Marc

Marc

22/08/2005 11:39:00
Quote Anchor link
Ik heb het geleerd hier op deze site en bij Essetee's howto en een franse site van PHP.

Door eerst in de forumberichten te zoeken wat ik nodig heb en dan met de hulp van de medemensens hier op de site.

Met vriendelijke groeten,

Marc
 
Jordi

Jordi

22/08/2005 11:59:00
Quote Anchor link
Ik heb het geleerd door in de broncode te kijken van vrienden van mij.

Maar dat is denk ik niet echt de snelste manier. Er zijn genoeg beginnerstutorials te vinden, dus dat lijkt me wat beter.
 
Eris -

Eris -

22/08/2005 12:02:00
Quote Anchor link
Hier ongeveer
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

22/08/2005 12:09:00
Quote Anchor link
Gewoon een gastenboek gedownload. Maar daar zaten niet genoeg dingen in. Zoals bewerken. Dan maar kijken hoe zo iets in het script gedaan werd en dat kopiëren met de nodige, op het internet opgezochte, veranderingen.

En dan is het nog niets en ga je maar vanaf 0 beginnen.

Dan dus heel veel PHP.net/functie.. :)

Elwin
 
Johan K

Johan K

22/08/2005 12:19:00
Quote Anchor link
koop de php bible :)
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

22/08/2005 12:42:00
Quote Anchor link
Grinnnn geinig deze ervaringen :-)
Ik heb een cursus bij Eduvision gevolgd :-P
Daarbij gewoon doen en loop je vast dan kan je hierzo de vragen stellen en er is altijd wel iemand die je dan weer verder helpt.

Mijn ervaring met dit forum is dat men heel bereidwillend is je verder te helpen mits je zelf ook de nodige inzet en pogingen en denkwerk doet.

Suc6 in iedergeval!!
Groet, lissy
 
Alfred -

Alfred -

22/08/2005 13:03:00
Quote Anchor link