Waarom zie ik niets

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jan te Pas

Jan te Pas

02/08/2017 09:37:13
Quote Anchor link
Hallo kenners,

ik wil een lijstje deelnemers laten zien op een gemakkelijke manier. Maar het werkt niet. Terwijl dit volgens de tutorial zou moeten werken.

Waar gaat het bij mij mis? Het bestand deelnemers.txt is wel aanwezig, maar ik test er wel even op.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15

<!DOCTYPE html>
<html>
<body>

<?php
if (file_exists('deelnemers.txt')) {
   echo file_get_contents('deelnemers.txt');
}
else {
    echo "Nog geen deelnemerslijst aanwezig!";
}

?>


</body>
</html>


Graag jullie heldere kijk! Dank
Gewijzigd op 02/08/2017 09:38:06 door Jan te Pas
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 22:49:49
 
Dennis WhoCares

Dennis WhoCares

02/08/2017 09:46:56
Quote Anchor link
Sla je het bestand wel op als .php ? :)
Staat deelnemers.txt wel in dezelfde map als het php script ?

Het werkt namelijk naar behoren als het script als .php is opgeslagen en dus als php wordt uitgevoerd.
Als de deelnemers.txt niet in dezelfde map staat , krijg je foutmelding, en indien die wel in dezelfde map staat krijg je de inhoud van de file.
Gewijzigd op 02/08/2017 09:48:48 door Dennis WhoCares
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/08/2017 10:01:09
Quote Anchor link
Staat de server wel PHP toe? En is het wel een .php extentie?
Kijk eens in de HTML-source met Ctrl+U.
Gewijzigd op 02/08/2017 10:01:40 door - Ariën -
 
Jan te Pas

Jan te Pas

02/08/2017 10:29:50
Quote Anchor link
De server staat PHP toe. Maar waarom als php opslaan? Tekstbestand staat in dezelfde map. Ik kan toch php opnemen in HTML? Of doe ik dan iets fout?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

02/08/2017 11:09:01
Quote Anchor link
Nee dat kan niet zonder extra kunstgrepen, en dit zou de overige "echte" statische HTML alleen maar langzamer maken. Scripts dus gewoon opslaan als .php, dan heb je er het minste gezeur van.
 
Jan te Pas

Jan te Pas

02/08/2017 11:35:42
Quote Anchor link
Dank, helder. Ik zet het in een php.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/08/2017 11:46:48
Quote Anchor link
Als je zonodig .html wilt gebruiken kan je ook mod_rewrite in .htaccess gebruiken.
 
Jan te Pas

Jan te Pas

02/08/2017 14:46:33
Quote Anchor link
- Ariën - op 02/08/2017 11:46:48:
Als je zonodig .html wilt gebruiken kan je ook mod_rewrite in .htaccess gebruiken.


Slim, wel gelezen, niet aan gedacht!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.