Wachtwoord systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

28/05/2004 18:01:00
Quote Anchor link
Misschien ben ik blind en/of ben ik slecht in zoeken maar ik kan hier op deze site niet echt wat vinden over een script wat ik zoek.

Wat zoek ik: een wachtwoord script. Daarmee bedoel ik dat je je bepaalde pagina's niet voor buitenstanders wil laten zien, alleen voor bepaalde vrienden bijvoorbeeld. Ik kan niet gebruik maken van MySQL dus das moeilijk klote.

Gewoon gebruikersnaam + wachtwoord in voeren om bepaalde pagina te zien. Hopelijk weten jullie goeie dingen die ik kan gebruiken

Greetz NimRod
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 03:58:50
 
Arend a

Arend a

28/05/2004 18:22:00
Quote Anchor link
Het makkelijkste is via .htaccess via apache.

Meest tricky is het aanmaken van je password file, maar de onderstaande tutorial heeft een webgenerator.

http://www.euronet.nl/~arnow/htpasswd/documentation.html
 
Robin

Robin

28/05/2004 21:23:00
Quote Anchor link
andere tip:

- lycos.nl en maak een GRATIS acount aan (database included)

- Neem toch een host

(en nee ik ga geen reclame maken tenzij mensen zijn geinterseert)

Ben hier eenmaal niet om reclame te maken maar hulp te bieden toch?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.