Wat doe ik nu weer fout - opgelost

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jimmy Arts

jimmy Arts

11/02/2009 19:38:00
Quote Anchor link
Laat maar zitten, ik het het opgelost lag aan de headers die ik op admin.php had staan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jimmy Arts
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 04:23:58
 
Yorick17

yorick17

11/02/2009 19:42:00
Quote Anchor link
even wat meer info please
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

11/02/2009 19:45:00
Quote Anchor link
meer is niet nodig, als het er staat doet ie het niet als het er niet staat doet ie het wel, alleen ik kan de fout maar niet vinden
 
Yorick17

yorick17

11/02/2009 19:50:00
Quote Anchor link
Wat doet het wel? wat doet het niet? Zet je code ff tussen . Dit is totaal geen goede uitleg van wat je nu bedoeld. Zo kunnen we echt niet helpen.
 
Jimmy Arts

jimmy Arts

11/02/2009 19:51:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
<?php

// mysql_connect
    $url = "localhost"; //Url naar mysqldatabase (meestal localhost)
    $username = "j1mmyarts"; //Mysql gebruikersnaam
    $password = "j1mmyarts"; //Mysql wachtwoord
    $database = "download"; //Mysql database
    mysql_connect(''.$url.'',''.$username.'',''.$password.'');
    mysql_select_db(''.$database.'');
    
$login_name = "demo";
$login_password = "demo";

//opties ophalen uit database
    $fetch_options = mysql_query("SELECT * FROM settings WHERE option_id = 1");
    $fetch_options_result = mysql_fetch_array($fetch_options) or die (mysql_error());
    $option_description_characters = $fetch_options_result['option_description_characters'];
    $option_downloads_per_page = $fetch_options_result['option_downloads_per_page'];
    $option_show_downloads = $fetch_options_result['option_show_downloads'];
    
function
afkorten($tekst, $tekens, $toevoeging)
{

    $woorden = str_word_count($tekst, 2);
    $tekst = '';
    for($i = 0; strlen($tekst) < $tekens; $i ++)
    {

        $tekst = $tekst . $woorden[$i] . ' ';
    }

    $tekst = trim($tekst);
    $tekst = $tekst . $toevoeging;
    return $tekst;
}

?>

dit is de config pagina, deze word geinclude op de hoofd pagina (admin.php is veel te groot om hier te plaatsen, en ik onthul die liever niet)
normaal staat er dus gewoon een admin met een leuke html pagina er omheen, maar nu staat er helemaal niets meer zelfs in de bron niet
 
Yorick17

yorick17

11/02/2009 19:56:00
Quote Anchor link
Kijk hier kunnen we meer mee maar ik weet nog niet wat er fout gaat. Wel neem ik aan dat dit niet je database gegevens zijn die hier staan (wachtwoord).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.