Wat kan ik maken?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

- Rob -

- Rob -

12/01/2017 21:11:43
Quote Anchor link
Hallo PHPhup!

Ik heb nu totaal geen idee wat ik kan maken met PHP.. Dus ik dacht: Laat ik bij PHPhulp.nl op ideeën komen! Ik wil het liefst geen ingewikkelde dingen maken zoals forums.. Voor de rest zijn alle ideeën welkom ;)

Met vriendelijke groet,
Rob
Beginnend programmeur
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 16:27:03
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/01/2017 21:13:38
Quote Anchor link
Begin simpel: Met contactformulieren, gastenboekje, nieuwssysteem, inlogsysteem met profielen.
Als je deze hebt gebouwd dan ken je al de behoorlijke basis van PHP.
Gewijzigd op 12/01/2017 21:14:04 door - Ariën -
 
Jan R

Jan R

13/01/2017 12:11:14
Quote Anchor link
Denk vooral in je eigen (vrienden)kring.
Iets voor je hobby of vereniging. Zo ben ik gestart met een eenvoudig competitieprogramma.

Jan
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

13/01/2017 15:05:57
Quote Anchor link
- Rob - op 12/01/2017 21:11:43:
Ik wil het liefst geen ingewikkelde dingen maken zoals forums.


Ik denk dat je hoeveelheid verwart met complexiteit. Een forum is in beginsel niet heel erg complex maar de hoeveelheid code die alles aanstuurt kan na verloop van tijd redelijk fors zijn.

Een functie/methode van zeg 20 regels (afgezien van annotatie, die het begrip enorm kan helpen) daarentegen kan ingewikkelder zijn om te bevatten dan de werking van een forum.
 
- Rob -

- Rob -

13/01/2017 16:38:54
Quote Anchor link
Beste reageerders,

Bedankt voor al jullie reacties, hier heb ik zeker wat aan! Ik zal straks even alles op een lijstje zetten, wat ik als eerst maak.

Met vriendelijke groet,
Rob
Beginnend programmeur
Gewijzigd op 13/01/2017 16:40:12 door - Rob -
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

13/01/2017 21:21:39
Quote Anchor link
Hoi Rob,

Ik volg je al een tijdje hier op phphulp en je hebt in hele korte tijd allerlei topics geopend met zeer uiteenlopende onderwerpen. Het geeft (denk ik) aan dat je heel erg enthousiast bent maar ook dat je veel te snel wilt gaan. Misschien heb je dat zelf inmiddels ook begrepen en juist daarom dit draadje gestart.

Het hele punt is dat web-development niet te leren is uit een pdf-je van een paar pagina's of een een aantal webpagina's. Bijvoorbeeld over database management zijn boeken geschreven van honderden pagina's.

Wat ik probeer te zeggen is dat er een behoorlijke leercurve is. Kijk eens hoe een php boek opgebouwd is. Je leert eerst iets over de schrijfwijze van de taal, dan iets over variabelen, iets over array's, functies en zo verder. Van al deze "Hoofdstukken" dien je voldoende kennis te vergaren.

Als voorbeeld de variabelen: Je moet de verschillen kennen van strings, integers, floats en booleans. Heb je dat eenmaal helder dan heb je daar de rest van je leven plezier van. Zo ook met array's of SQL.

Mijn advies is dus om een onderwerp te pakken en dan de diepte in te gaan. Beter 1 ding goed leren dan 2 half.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.