Wat vinden jullie van mijn site?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joep Bogaers

Joep Bogaers

10/07/2009 19:03:00
Quote Anchor link
Hallo,

Sinds gisteren staat mijn nieuwe lay-out van j-webdesign online. Hij is hier te bekijken: www.j-webdesign.nl
Nu is mijn vraag: wat vinden jullie ervan? Wat kan beter, wat is mooi/goed?
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 08:55:36
 
- SanThe -

- SanThe -

10/07/2009 20:36:00
Quote Anchor link
Ik vind de site niet echt erg veel info hebben, maar wel erg mooi en rustig. Het enige wat ik onpretting vind is dat de twee links op de home in een nieuw venster openen. Zelfs geen taalfout gevonden. Netjes.
 
Mitchell

Mitchell

10/07/2009 22:12:00
Quote Anchor link
Site en portfolio zien er beide nogal ouderwets uit. Ik denk dat je even een artikel of 2 moet gaan lezen over de laatste web trends.

Linkpartners? Dan zou je net zo goed reclame kunnen plaatsen op je portfolio, zeer onprofessioneel. Vooral als er een crime spel tussen staat.

Verder leg je nergens uit wat jou nou zo speciaal en anders maakt van de honderden andere bedrijven, dit moet je juist wel doen, ook al lieg je een beetje. Dit laat een klant zien dat je zeker bent van je zaak en dan zal je klant dat ook zijn.

Als je een aanbieding doet, zoals 10% korting, roep je dit net als een man op de markt van je daken. Dus maak een grote banner of button waar dit op staat.

Je home pagina titel staat ergens achterin de titel "--home--", laat dit weg, iedereen kan wel zien dat het je home pagina is, je menu is groot en opvallend genoeg. Alleen op de rest van je pagina's moet je gewoon "J-Webdesign - Diensten" of "Diensten - J-Webdesign - slogan" gebruiken.

Het "over ons" verhaal mag wel wat uitgebreider.

---
Dat was het wel zo'n beetje. Let alleen wel op dat dit mijn persoonlijke mening is en dat je dit niet perse hoeft op te volgen, het is ook niet kwaad bedoeld.
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/07/2009 09:38:00
Quote Anchor link
- De kopjes van 'Laatste nieuws' en 'Home' staan in een heel erg standaard font, wat ik niet vind passen bij de rest van de fonts.
- De datum bij het nieuws zou wat spannender mogen. Bijvoorbeeld niet gewoon '09-07-09', maar '9 juli', of als je verwacht dat je niet veel nieuws hebt 'juli 2009'. Verder zou je eens kunnen spelen met een ander kleurtje, iets kleinere font of een icoontje ervoor.
- Ik mis echt contactinformatie. Ik zou nooit in zee gaan met bedrijven waarvan ik geen telefoon, adres en KVK-informatie kan vinden op de eigen site.
-Je contactformulier accepteert foute e-mailadressen. Controleer ook op domein.
- Maak je contactformulier leeg als het verzonden is. Anders gaan mensen mss nog een keer posten (uitgaan van digibeten of blinden die de bevestiging niet zien). Misschien het formulier niet meer laten zien?
 
Joep Bogaers

Joep Bogaers

11/07/2009 12:23:00
Quote Anchor link
Heel erg bedankt voor de reacties allemaal!
Ik zal volgende week een aantal dingen gaan aanpassen.

Ik heb echter nu al wel een paar vragen aan Mitchell:
- Waarom zou ik geen linkpartners moeten zoeken? Dat is juist belangrijk voor een goede positie in zoekmachines. Je hebt wel gelijk dat een crime (en een paar andere partners) niet echt professioneel zijn (en misschien ook niet echt helpen om een goede positie te krijgen).
- Wat is er ouderwets aan mijn site? Zou je dat iets beter uit kunnen leggen? Het portfolio is inderdaad niet echt modern, maar er staan dan ook alleen sites in die ik een lange tijd geleden heb gemaakt.
 
Mitchell

Mitchell

11/07/2009 12:42:00
Quote Anchor link
- Een goede positie in zoekmachines krijg je door je gewoon aan SEO te houden, denk dat linkpartners daar weinig of niets mee te maken hebben.
- Check dit artikel even op Smasking magazine, daar zie je een top 10 van alle trends van 2009. Naast een carousel op je portfolio pagina, voldoe je aan geen van de andere punten. Verder ziet je site er ook erg oudbollig uit in mijn ogen, alsof het uit 2003 of 2004 is gekomen. Trends zetten is dan natuurlijk ook erg belangrijk, maar met oude styltjes zoals dat jij gebruikt, zal dat ook niet snel gebeuren.

Het zou ook gewoon door de fonts en kleuren kunnen komen die je gebruikt, dat ik dat vind.
 
Rens nvt

Rens nvt

11/07/2009 13:36:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 11.07.2009 12:42:
- Een goede positie in zoekmachines krijg je door je gewoon aan SEO te houden, denk dat linkpartners daar weinig of niets mee te maken hebben.

"door je gewoon aan SEO te houden" moet zijn "door je o.a. aan SEO te houden"... De term linkpopulariteit is niet uit de lucht komen vallen...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.