Wat zou ik gaan doen?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Timo Kleinhout

Timo Kleinhout

10/04/2011 19:32:24
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben nog niet zo lang bezig met PHP en wil paar scriptjes gaan maken, maar ik weet niet wat ik zou gaan maken, dit is alleen voor mij zelf om te kijken als het me lukt. Weten jullie iets wat ik kan maken? Het liefst iets met een database (mySQL) er bij (niet te groot)

Groetjes,
 
PHP hulp

PHP hulp

29/05/2024 14:11:52
 
Jasper DS

Jasper DS

10/04/2011 19:34:34
Quote Anchor link
gastenboek, perfect als basis oefening. Daarna kan je eventueel verder gaan met een cms
 
Timo Kleinhout

Timo Kleinhout

10/04/2011 19:36:52
Quote Anchor link
PHP Jasper op 10/04/2011 19:34:34:
gastenboek, perfect als basis oefening. Daarna kan je eventueel verder gaan met een cms


Oké bedankt!! Is het dan handiger om een gastenboek te maken met inloggen of hoeft dat niet?
 
Jasper DS

Jasper DS

10/04/2011 19:40:23
Quote Anchor link
dat hoeft niet, je kan ook een gastenboek maken zonder inloggen, je kan het nadien eventueel uitbreiden met een login systeempje.

Offtopic:

edit: ik kreeg net een php hulp foutmelding:

Quote:
Reageren op Wat zou ik gaan doen?
There was a problem reading line 1 of an SMTP response. The response so far was:
[]. It appears the connection has died without saying goodbye to us! Too many emails in one go perhaps? (fsockopen: #0)

Gewijzigd op 10/04/2011 19:42:03 door Jasper DS
 

10/04/2011 19:43:42
Quote Anchor link
PHP Jasper op 10/04/2011 19:40:23:
(...)

Offtopic:

edit: ik kreeg net een php hulp foutmelding:

Quote:
Reageren op Wat zou ik gaan doen?
There was a problem reading line 1 of an SMTP response. The response so far was:
[]. It appears the connection has died without saying goodbye to us! Too many emails in one go perhaps? (fsockopen: #0)




http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/wie-kan-freelancehulpnl-omhoog-gooien/75934/
 
Jasper DS

Jasper DS

10/04/2011 19:52:35
Quote Anchor link
Karl Karl op 10/04/2011 19:43:42:
PHP Jasper op 10/04/2011 19:40:23:
(...)

Offtopic:

edit: ik kreeg net een php hulp foutmelding:

Quote:
Reageren op Wat zou ik gaan doen?
There was a problem reading line 1 of an SMTP response. The response so far was:
[]. It appears the connection has died without saying goodbye to us! Too many emails in one go perhaps? (fsockopen: #0)




http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/wie-kan-freelancehulpnl-omhoog-gooien/75934/


ja karl ik wist dat ik het al ergens gezien had, bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.