Webhosting met PostgreSQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Moe BE

Moe BE

09/10/2011 22:35:44
Quote Anchor link
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een goede webhost, die het gebruik van PostgreSQL ook ondersteund. Liefst geen VPS of Dedicated hosting, omdat mijn kennis over de beveiliging van servers niet zo groots is.

Wie kent er van jullie een hosting bedrijf dat dit tegen een betaalbare prijs aanbiedt?

groeten,

Moe

Verplaatst naar gezocht[/modedit]
Gewijzigd op 10/10/2011 00:18:15 door Chris -
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:48:28
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/10/2011 22:45:26
 
Chris -

Chris -

10/10/2011 00:17:52
Quote Anchor link
Een paar opmerkingen.. Waarom geen managed dedi, vps of dvps? En wat is voor jou een betaalbare prijs? Betaling per maand, kwartaal, jaar? Met of zonder domeinnaam?

Tevens verplaatst naar Gezocht :)
 
Moe BE

Moe BE

10/10/2011 19:10:00
Quote Anchor link
@Aar: Googlen kan ik zelf ook wel hoor.

Ik wou gewoon even weten of er hier mensen waren die goede ervaringen hadden met een bepaalde webhost die postgresql ondersteund.

@Chris: 100 euro op jaar basis is voor mij een betaalbare prijs. De reden waarom ik geen vps wil heb ik eerder al aangehaald.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/10/2011 19:44:34
Quote Anchor link
Je kan dan altijd nog iemand inhuren om de boel even goed te regelen. Dan heb je er geen omkijken meer naar....
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

10/10/2011 20:01:31
Quote Anchor link
- Aar - op 10/10/2011 19:44:34:
Je kan dan altijd nog iemand inhuren om de boel even goed te regelen. Dan heb je er geen omkijken meer naar....


Kan ie jouw dan inhuren?
 
Chris -

Chris -

10/10/2011 20:36:27
Quote Anchor link
Nogmaals Moe, MANAGED vps/dps/dedi == iemand regelt het voor jou :)

Wat zijn verder je vereisten? Hoeveel GB ruimte en traffic? Zonder die informatie is het net als "ik zoek een auto met een airco"... ;-)
 
Bartje Jansen

Bartje Jansen

11/10/2011 07:23:37
Quote Anchor link
OVH heeft standaard PostgreSQL in de pakketten zitten, versie 8.4. Op verzoek kun je ook pl/pgsql en bv. pl/perl laten activeren, is geen enkel probleem. Naast PHP (versie 5.3) kun je ook met Perl, C en Python aan de gang, zit standaard in de pakketten.

Prijzen van eur 1,99 p/m, incl 25GB schijfruimte (niet voor de DB, daar gelden andere limieten voor).

http://www.ovh.nl/shared_hosting/postgreSQL.xml
http://www.ovh.nl/shared_hosting/persoonlijke_shared_webhosting_25gb_verkeer_unlimited_tech_specs.xml
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.