webshop met ideal

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sonny van de Berg

Sonny van de Berg

10/02/2011 20:38:35
Anchor link
Beste mensen, ik ben op zoek naar iemand die tegen een kleine vergoeding een webshop voor mij kan maken. Met groet, Sonny
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 00:29:37
 
Jasper DS

Jasper DS

10/02/2011 20:40:36
 
Dashti webdeveloper

Dashti webdeveloper

10/02/2011 22:30:47
Anchor link
Hi sonny

Ik heb je een PM gestuurd.

gr
 
Veur Heur

Veur Heur

11/02/2011 08:23:04
Anchor link
Is het niet eens handig dat vacatures gescreend worden door een moderater alvorens geplaatst te worden? De meeste zijn namelijk zoiets van "doe mij een webshop voor weinig" en verder niks. En als je achteraf met deze mensen gaat praten, blijkt het dat ze het liefst een custom gebouwde shop hebben voor 250 euro of minder.

Tis maar een idee.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

11/02/2011 08:24:07
Anchor link
maar wel een goed idee
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/02/2011 08:50:15
Anchor link
Inderdaad...

Of een formulier met een aantal verplichte velden.
 
Johan Dam

Johan Dam

11/02/2011 09:16:39
Anchor link
Of miss een tut over wat erbij komt kijken als je een simpele webshop zou maken? Zodat mensen weten hoeveel werk er ongv in gaat zitten en welke prijs eraan vast zit?

Veel mensen denken dat het een kwestie is van 1 week werk en schrikken als de prijs boven de 500 ligt.

aan de andere kant... wie leest zo'n tut nou? Denk dat een mod toch een beter idee is...
 
- Tabbertje -

- Tabbertje -

11/02/2011 09:43:27
Anchor link
met Open source kom je ook een eind.....
 
John D

John D

11/02/2011 09:44:31
Anchor link
of een link naar een tiental kant en klare webshop pakketten die voor € 250 of minder te koop zijn. Dat zijn niet allemaal slechte pakketten die zelfbouw rechtvaardigen. Waarom steeds weer het wiel uitvinden?
 
Veur Heur

Veur Heur

11/02/2011 10:02:04
Anchor link
Het wiel iedere keer opnieuw uit vinden is natuurlijk niet nodig. Er zijn genoeg kant en klare webshops die vaak prima voldoen, ik noem een FreeWebShop, een Magento, en dan de verschillende plugins voor Wordpress en Joomla. Allemaal prima en ik heb er allemaal mee gewerkt. Vaak is het echter zo dat mensen niet weten wat ze willen en dan zo maar wat roepen, nogmaals "ik ben op zoek naar iemand die tegen een kleine vergoeding een webshop voor mij kan maken" terwijl men het begrip "webshop" niet snapt. Een webshop kan een simpel formulier zijn tot een complete shop met kortingscode en klanten login etc. Een kleine uitleg met wensen en eisen is dus niet teveel gevraagd. Zo wordt het begrip CMS ook te pas en te onpas misbruikt, terwijl mensen alleen maar 1 stukje tekst op de site willen beheren.

Er zijn dus meerdere mogelijkheden. Ik heb er al één genoemd, Ozzie ook. Nu aan de beheerders om er te doen wat zij nodig achten.
 
Chris -

Chris -

11/02/2011 10:15:15
Anchor link

Ik acht het nodig om jullie erop te wijzen dat jullie offtopic aan het praten zijn binnen een vacature. Door het topic te rapporteren kunnen we hierop reageren, het is niet de bedoeling om hier offtopic te gaan.

Ik sluit het topic om twee redenen. Ten eerste voldoet het topic niet aan de criteria.

Ten tweede is het overzicht nu kwijt door jullie berichten. Ik wil jullie dan ook vragen om dit in het vervolg niet meer te doen.
[/modedit]
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.