Website DweilOrkest: De Wettertoer Kapel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SaTZzz T.

SaTZzz T.

11/09/2006 22:38:00
Quote Anchor link
Okey,
De website is er qua coding nog niet maar qua layout wel..

Click and See..
http://img416.imageshack.us/img416/4227/layoutwtkwebsitedy8.jpg
en..
http://img49.imageshack.us/img49/9374/layoutwtkwebsitebetahl1.jpg

Nog ff wat opmerkingen..
- Eerste Intro Scherm: Logo wordt flash, met een meta-redirect.. (of zow iets dergelijks)

- Main-Page: NotitieBlaadjes komt de desbetreffende nieuwsartikelen op te staan. Het bierfiltje (de tekst) wordt gemaakt door de image functies van php.. Zodat hij telkens weer vernieuwd, nadat een datum is verstreken..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door SaTZzz T.
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 21:58:27
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/09/2006 23:01:00
Quote Anchor link
Op zich een leuk idee... heb je de layout ook al gebouwd? Ik hoop niet dat je deze afbeeldingen gaat gebruiken, want je website wordt op deze manier watte groot om snel te kunnen laden..
(valt hier wel mee, maar daar moet je op letten, dat je site niet te groot wordt)
 
Kalle P

Kalle P

11/09/2006 23:42:00
Quote Anchor link
Leuk idee idd. Ziet er mooi uit. Goed design werk.
 
Andries Louw Wolthuizen

Andries Louw Wolthuizen

12/09/2006 07:31:00
Quote Anchor link
Ziet er erg mooi uit, maar ik denk wel dat je erg op de grootte van je afbeeldingen moet letten.
 
Ponzi

Ponzi

12/09/2006 08:00:00
Quote Anchor link
Mooi werk, sluit goed aan bij een orkest :) . Ik hoop alleen dat je de afbeeldingen wat verkleind als je ze in een HTML bestandje gooit. Anders duurt het laden wel 'enorm' lang, en sommige mensen zitten daar niet op te wachten ;) !

Knap werk...
 
CB2thephp

CB2thephp

12/09/2006 08:02:00
Quote Anchor link
Zo ik weet al een aantal mensen die niet meer op je site komen, namelijk inbellers :P

Tja hij is mooi, maar zoals iedereen het zegt het laden kan enorm lang duren. Ik heb er geen last vand 750KB per seconden hehehehe :D
 
Ponzi

Ponzi

12/09/2006 08:09:00
Quote Anchor link
@ CB2thephp: Ik denk dat als er een 10-tal bezoekers op zijn site zitten ook jij wel last zal hebben ;) . Als een webserver 10*750KB moet doorsturen tegelijk, dan zal er wel wat vertraging op komen te zitten :) ...
 
Robert Deiman

Robert Deiman

12/09/2006 08:09:00
Quote Anchor link
@C2bthephp

Dit zijn alleen nog maar afbeeldingen van hoe het eruit gaat komen te zien he. De boel kan alvast nog een heelt groot deel worden verkleind.
Maar je hebt wel gelijk, zeker met dit soort sites met een afbeelding als design, (waaroverheen wordt gewerkt) laden minder snel.
Het ziet er dan wel supermooi uit, en dat mag ook gezegd worden. :)
 
Arend a

Arend a

12/09/2006 08:10:00
Quote Anchor link
Ziet er bijna uit als een site die vraagt om flash!
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

12/09/2006 08:16:00
Quote Anchor link
ik zie meer reclame dan leuke dingetjes... :)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/09/2006 08:18:00
Quote Anchor link
Uhm... Wout, het is een plaatje. De reclame eromheen hoort er niet bij.
 
Wout van der Burg

Wout van der Burg

12/09/2006 08:56:00
Quote Anchor link
Ja weetik, maar ik bedoel, geef dan de echte link... ;) ik vind het zo nou niet echt superoverzichtelijk en mooi om te zien op deze manier
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wout van der Burg
 
Robert Deiman

Robert Deiman

12/09/2006 09:01:00
Quote Anchor link
@wout

dit is alleen nog maar het idee voor de layout, de layout is nog niet gebouwd.
Op zich ook wel zo slim om niet meteen te bouwen, misschien is het helemaal niet zo'n goede layout. Maargoed, ik snap dat je de reclame irritant vind. (heb ik zelf ook een hekel aan, dus voor m'n "webkunsten" maar een domein gedaan met hosting, overigens ben ik meer lokaal bezig op het moment)
 
SaTZzz T.

SaTZzz T.

12/09/2006 13:07:00
Quote Anchor link
Aan de afbeeldingen heb ik gedacht. Alles wordt maximaal gecomprimeerd. Zodat de laadtijd aanzienlijk verminderd.

Flash gebruiken heb ik al meerdere malen over gedacht, maar aangezien ik nog niet genoeg ervaring heb met flash in combi met php & mysql, begin ik er toch maar niet aan..

De layout is nog maar in de concept fase! Er zal hier en daar nog het een en ander veranderen.. Het menu en zow zal nog wat veranderen.. Ook heb ik hier en daar nog wat extra ideeen voor..

Ik houd jullie wel ff op de hoogte van mijn vorderingen ;)

@Wout..
Ik zat op school, en aangezien daar poort 21 geblockt is, heb ik geen toegang tot mijn ftp/webhosting!!.. Dus vandaar maar ff imageshack.. Link is nu btw zonder reclame :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door SaTZzz T.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.