website ideeën gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Kenny iets

kenny iets

02/12/2014 20:52:16
Quote Anchor link
hallo
ik ben niet echt meer php enzo
maar nu wil de basis meer onder de knie krijgen wie weet er een leuke opdracht voor me ?

mag alle talen zijn
MVG kenny
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 13:20:38
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2014 21:06:42
Quote Anchor link
Oefenopdrachtjes maken dus, ook al hebben ze in productie weinig nut voor je bezoekers. En vooral niet meteen beginnen bij iets lastigs

Begin eerst eens met een simpel formuliertje die je ingevoerde data op het scherm terug laat zien. Zo kan je de theorie en praktijk van het POST'en en formulieren weer onder de knie krijgen. Probeer ook een argument uit de URL toe te voegen om het onderwerp te bepalen. (site.nl/contact.php?onderwerp=hallo)
Daarna kan je kijken of je ze kan laten mailen via php's mail-functie en op welke manier je dat veilig kan doen.

Als je die basis beheert kan je het gaan uitbouwen tot een MySQL-product die de data ook in een database opslaat, waarbij je het kan wijzigen of verwijderen.

Zomaar een idee om een beetje op stoom te komen.
 
Kenny iets

kenny iets

02/12/2014 21:12:56
Quote Anchor link
heb ik allemaal een keer gedaan
en samen gevoegd :)
miss een trapje om hoog ?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/12/2014 21:14:51
Quote Anchor link
Werk je al met OOP?
 
Kenny iets

kenny iets

02/12/2014 21:16:31
Quote Anchor link
had een goed werken de mvc met oop
alleen server reset dus moet een keer alles op me gemak weer online zetten
dus ja een beetje
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/12/2014 21:21:15
Quote Anchor link
Nou, ga daar dan wat mee doen ... frameworkje bouwen :)
 
Kenny iets

kenny iets

02/12/2014 21:24:11
Quote Anchor link
Dat is veelst hoog voor mijn
 
Aad B

Aad B

02/12/2014 21:40:05
 
Eddy E

Eddy E

02/12/2014 21:41:56
Quote Anchor link
Is dit wat voor je? Digitaal en gratis: http://virtueletraining.com/schrijven/leestekens/
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2014 23:54:18
Quote Anchor link
Houden we het even serieus? Alvast bedankt!
Gewijzigd op 02/12/2014 23:57:09 door - Ariën -
 
Kevin J

Kevin J

03/12/2014 08:58:57
Quote Anchor link
Ik snap je even niet
Framework is te lastig, maar de basis van PHP dus post en alles ken je, en MySQL ook.
Ik zou zeggen, ga beginnen met login-pagina en ga die steeds verder uitbreiden, dus met register later, dan met nieuwsberichten systeem, dan met brievenbus systeem en dan vriendschapsverzoeken en dan iets van profielen en ga zo maar door, steeds je systeem uitbreiden zo leer je van alle kanten wat, en ik denk dat jij dit wel aankan, al moet je misschien soms wel Google over bepaalde code of hier om hulp vragen.
Als je gelijk aan zo'n project begint leer je het snel
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

03/12/2014 10:35:49
Quote Anchor link
Youtube filmpjes/online tutorials kijken:

- css3
- OOP
- CodeIgniter'
- CSS Bootstrap
- Linux server (Centos)
- Direct Admin

Kan zo wel een half uurtje door..

Maar ik denk op jouw niveau en gezien het bijna pakjes avond is..
Een boek aanschaffen over OOP in PHP?
of over Centos?
 
Bart V B

Bart V B

03/12/2014 13:34:18
Quote Anchor link
Quote:
..
..
- Linux server (Centos)
- Direct Admin

Waarom nou CentOS en DA?
Het is veel leuker om de linux server in het algemeen te kennen, en zonder al die fancy controlpanels.
Daarmee leer je echt de problemen oplossen. ;)
 
Kenny iets

kenny iets

03/12/2014 16:01:06
Quote Anchor link
ik gebruik ubuntu xd als server en waarom DA?
Gewijzigd op 03/12/2014 16:02:15 door kenny iets
 
John D

John D

03/12/2014 16:14:35
Quote Anchor link
Bart V B op 03/12/2014 13:34:18:
Het is veel leuker om de linux server in het algemeen te kennen, en zonder al die fancy controlpanels.
Daarmee leer je echt de problemen oplossen. ;)
Mee eens al die html control panels is knipperende stateless troep. Command line Linux en MySQL is eigenlijk veel makkelijker, kwestie van even leren. Kies voor putty en ssh
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/12/2014 16:59:26
Quote Anchor link
>> Mee eens al die html control panels is knipperende stateless troep.

Niet mee eens. Het is simpelweg een andere manier van werken. Ik ben zelf vooral opgegroeid met grafische operating systems. In een grafische omgeving (zoals een panel dat is) kan ik dus veel makkelijker mijn weg vinden dan op een commandline. En dat geldt voor veel mensen. Niet voor niets zijn we afgestapt van MS-DOS en wordt ieder nieuw OS telkens weer een stukje gebruiksvriendelijker. Datzelfde geldt voor een panel. Er zijn echt wel goede panels die mij het leven een stuk aangenamer maken. Ik ben geen systeembeheerder en daar ligt mijn ambitie ook niet, dus dan is een panel zeker wel een uitkomst. En ja natuurlijk heb je dan wat overhead, maar met de huidige hardware merk je daar weinig van.

Ik keur een commandline overigens niet af. Soms kun je niet zonder, en als jij de expertise hebt om alles via de commandline te regelen is dat natuurlijk prima en moet je dat ook gewoon doen. Er zijn echter voldoende mensen die die expertise niet hebben, maar wel prima uit de voeten kunnen met een panel. Om een panel als "troep" af te doen, vind ik echt te kort door de bocht.
 
Kenny iets

kenny iets

03/12/2014 17:07:01
Quote Anchor link
[qoute]
Het is veel leuker om de linux server in het algemeen te kennen, en zonder al die fancy controlpanels.
Daarmee leer je echt de problemen oplossen. ;)
[/quote]

helemaal mee eens :)
 
Kevin J

Kevin J

03/12/2014 17:08:23
Quote Anchor link
Wat wil je eigenlijk?
We hebben ideeën gegeven en je laat alles links liggen? (Zo neem ik het op)
En je zegt alleen je hebt Linux? (Zo neem ik het op)
Dus mijn vraag is, wat is precies jou vraag met dit topic?
 
Kenny iets

kenny iets

03/12/2014 17:12:57
Quote Anchor link
ik zeg niet dat ik de links laat liggen ?
en ben bezig met uitwerking

en ik heb meer linux

wat ik kan maken/doen met php enzo
 
Kevin J

Kevin J

03/12/2014 17:14:02
Quote Anchor link
Zou je dan in vervolg antwoord kunnen geven als iemand ideeën geeft?
Want er zijn veel ideeën gevallen en we weten niet of jij die leuk vind of niet
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/12/2014 17:14:07
Quote Anchor link
Kenny, misschien moet je denken vanuit je eigen interesses/hobbies. Vind je iets leuk om te doen? Maak daar dan bijv. een website over.
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.