Website voor zwembad vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robbert B

Robbert B

04/06/2013 16:02:23
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik had werkelijk geen idee waar ik dit topic moest gaan plaatsen vandaar hier.
Deze zomer wil ik in mijn vrije uurtje gaan werken aan een website wordt een openlucht zwembad.

Deze site omvat de volgende contenten

- Foto's
- Nieuws
- Historie
- Openingstijden
- Route
- Contact
- Prijzen

Verder moet de site een goede link leggen met social media en duidelijk en overzichtelijk worden.

Ook moet het vanuit verschillende plekken mogelijk worden om stukjes op de site te plaatsen.

Nu mijn vraag met welk systeem kan ik hiermee het best dit doel bereiken.

Persoonlijk zat ik te denken aan wordpress site, omdat dit voor iedereen makkelijk te beheren is.

Graag hoor ik van jullie tips
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 16:34:03
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

04/06/2013 16:14:51
Quote Anchor link
Joomla?
 
Robbert B

Robbert B

04/06/2013 16:17:59
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 04/06/2013 16:14:51:
Joomla?


Zal je misschien enigzins kunnen onderbouwen waarom ik in jouw ogen beter voor Joomla kan kiezen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

04/06/2013 16:25:09
Quote Anchor link
Ik bied je alleen een alternatief om naar te kijken.
Drupal is er ook nog.
Zijn volgens mij de meest gangbare open source pakketten om snel een 'kant en klare' website in elkaar te zetten.
Wordpress was, dacht ik, overigens vooral bedoeld voor blogs. Of dat nu nog zo is, weet ik niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/06/2013 17:10:22
Quote Anchor link
Wordpress is ook prima te gebruiken voor een simpele website met pagina's.
 
Wouter J

Wouter J

04/06/2013 17:14:13
Quote Anchor link
WordPress is van oorsprong een blogsysteem. Het heeft wat CMS functies en kan daarom ook prima dienen als een CMS, maar alles blijft nog steeds gefocused op een blog. Als je site geen blog heeft raad ik niet aan naar WordPress te kijken.

Joomla! is best een mooi idee, maar hele slechte uitwerking met oude code. Niet gebruiken dus. (naar mijn mening)

Drupal is de populairste en is ook erg makkelijk te gebruiken voor vele soorten website. Enig probleem is ook weer dat de code niet echt mooi is (maar Drupal 8 is compleet herschreven, dus dan kun je er weer een tijdje mee verder).
 
Robbert B

Robbert B

04/06/2013 17:16:23
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 04/06/2013 16:25:09:
Ik bied je alleen een alternatief om naar te kijken.
Drupal is er ook nog.
Zijn volgens mij de meest gangbare open source pakketten om snel een 'kant en klare' website in elkaar te zetten.
Wordpress was, dacht ik, overigens vooral bedoeld voor blogs. Of dat nu nog zo is, weet ik niet.


Vat het niet verkeerd op hoor, ik bedoel enkel een beetje wat de voordelen t.o.v. wordpress zijn.

De website moet een beetje zoals de onderstaande link worden.

http://www.deboetzelaer.nl/

Qwa opzet dan, design etc totaal anders. Maar ongeveer zo'n indeling.



Toevoeging op 04/06/2013 21:49:55:

Ben even bij de huidige site wezen buurten en deze draait momenteel op wordpress. Omdat hier de meesten mensen aangewend zijn ga ik hier dus op verder.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.