Website voorzien van schaduw

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marien xD

Marien xD

30/05/2006 22:30:00
Quote Anchor link
Ik heb op mijn website een container (div dus) hier wil ik dus eenvoudig een schaduw aan geven. De containter heeft een vast breedte en een variabele lengte. Tevens is deze gecentreerd gepositioneerd. Ik heb me al suf lopen denken maar ik weet geen snelle en nette oplossing voor dit.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:12:34
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

30/05/2006 22:36:00
Quote Anchor link
Kijk even hoe ik dat gedaan heb. Dat is de makkelijkste oplossing met een background.

Als je het moeilijker wilt doen kijk je hier. Maar dat raad ik af, niet alleen is het moeilijk maar het is ook een stuk onhandiger. De eerste optie is echt lekker supersimpel en werkt overal heerlijk :).
 
Marien xD

Marien xD

30/05/2006 22:48:00
Quote Anchor link
Het is niet zo'n site, anders het ik het ook wel geprobeerd :) Het gaat om www.parhelia.biz/new/ (ik ben er nog mee bezig trouwens :) dus alle commentaar is welkom :))

Het moet dus rechts en onder schaduw hebben.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

30/05/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Misschien heb je er iets aan als je de CSS van mijn site bestudeert.
 
Marien xD

Marien xD

30/05/2006 23:18:00
Quote Anchor link
Ik zit nu te denken aan een volgende constructie:
alles is omvat door een div met de juiste breedtes


[container][rightborder]
[bottomborder]

in de right en de bottom zijn weer kleine plaatjes uitgelijnd welke de overgangen van de schaduw voorstellen... Miss is dat een idee? (het kost wel weer erg veel html...)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.