Website waarop mensen gepersonaliseerd een naambord kunnen maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Peter  Flos

Peter Flos

23/04/2015 18:39:06
Quote Anchor link
Lezer,

Onderhand hebben wij vele webwinkels in Naamborden. Echter veranderd het publiek snel, mensen willen het bord geheel zelf indelen. Vandaar deze vacature. Zelf ben ik een PHP Programmeur maar heb ik geen idee hoe ik dit zou moeten aanpakken met de talen PHP, jQuery, CSS, HTML, Ajax en Javascript. Indien je toch enig idee hebt of dit al (open-source) bestaat of hoe ik het zelf kan maken mag je mij altijd een berichtje sturen (of reageren in dit topic)

Werkzaamheden
Je maakt een webwinkel waarin in elk geval een potentiële klant een naambord kan samenstellen. Dat bestaat uit het volgende:
- Teksten moeten van lettertypen kunnen veranderen
- Borden moeten van kleur/optie veranderen (dus bord met gaatjes of bord zonder gaatjes om maar iets te noemen)
- Teksten moeten in elk geval verplaatst kunnen worden (verslepen), vergroot kunnen worden, veranderd kunnen worden, kunnen worden uitgelijnd en de letter/regelafstand moet kunnen worden aangepast. Ook moet de tekst gedraaid kunnen worden
- Er moet een afbeelding (uit het systeem) of van de klant zelf kunnen worden ingevoegd
- Dit geheel moet als "screenshot" worden overgenomen.
- Betalen moet via Mollie (Niet zo lastig)
- Iemand krijgt bestellingsdetails en facturen per email
- Bij betaling moet er een email gaan naar de leverancier

In de administratie:
- Moet kunnen ingesteld worden bij het toevoegen van een product:
-- Kleuren
-- Lettertypes
-- Aantal regels
-- Minimale/Maximale grootte van tekens
-- Afbeelding: Ja/Nee
-- Afbeelding: Standaard te kiezen uit het systeem
- Moet een Bestellingsoverzicht komen
- Categorieën moeten worden ingesteld

Functie eisen
Je kunt het gehele systeem (niet een deel) aanleveren

Contractbasis
Je werkt op basis van een Offerte met eisen (Freelance). Prijs is nader te bepalen naar wat je het zelf waard vind en wat binnen ons budget past.

Indien interesse kan je contact opnemen via PHPHulp, later zijn meer opties mogelijk (Email, telefoon en op afspraak)
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.