Website wordt niet goed weergegeven in Chrome

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

14/03/2009 12:22:00
Quote Anchor link
dag allemaal,

Ik draai zelf een Wordpress blog (zelf gehost) en hiervoor heb ik een theme geinstalleerd en deze bewerkt naar mijn eigen wensen.

Nu laat hij in FF en IE alles netjes zien, maar in chrome gaat het fout. Alles gaat goed tot aan het onderste gedeelte van de website.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, echter ziet hij er dan in Chrome goed uit en in FF en IE niet! Iemand enig idee waar het fout gaat?

Zover ik weet is het gebruikte theme valid CSS en HTML zover dat mogelijk is met alle code er door geweven.

Dit is de link naar de CSS validatie:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gerbenvanerkelens.com&profile=css21&usermedium=all&warning=1&lang=nl

En dit is de link naar de HTML validatie:
http://validator.w3.org/check?uri=www.gerbenvanerkelens.com&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0
Daar zitten wat meer fouten in die ik tzt ga oplossen maar er niet voor zorgen dat de layout er zo vreemd in chrome uit komt te zien.

Heeft iemand een tip voor dit probleem?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben van Erkelens
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:46:58
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

22/03/2009 14:52:00
Quote Anchor link
Is hier verder niemand bekend mee?
 
Roel -

Roel -

22/03/2009 14:54:00
Quote Anchor link
Misschien moet je even Google'en en iets zoeken van chrome error hierdenaamvanjetheme ofzo?
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

27/04/2009 11:14:00
Quote Anchor link
Even voor de duidelijkheid.
Ik heb de fout opgelost door de footer.php van het theme aan te passen en daarin de code te zetten die op de 1 of andere manier in header.php stond. Nu wordt de website in elke browser goed tot goed genoeg weergeven.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.