Websites met handige scripts

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

07/09/2014 14:35:22
Quote Anchor link
Hallo,
een jaar ofzo geleden had ik een website gevonden met scripts zoals jbar, offline.js etc, deze vond ik zeer handig en er zaten wel wat leuke ideetjes tussen.
Echter vind ik deze site niet meer terug, ook ken ik de naam niet meer van de site.

Weet iemand toevallig over welke site ik het heb? op geen enkele andere site vind ik deze dingen.

PS: Ook andere websites geven mag, maar dan is er uiteraard een grote kans dat ik de site al ken :p (dan nog bedank ik je, want het kan altijd dat ik ze nog niet ken :))

Mvg,
Kristof
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 03:12:51
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

07/09/2014 16:42:19
Quote Anchor link
Als je het zo'n interessante site vond, waarom maak je dan geen bookmark / favoriet aan?
Google brengt me op http://webscripts.softpedia.com/ , maar dat had je vast zelf al gevonden.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/09/2014 17:20:16
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je geen Webmensen bedoelt, want die is al een paar jaar ter ziele.
 
Kristof Hendrickx

Kristof Hendrickx

07/09/2014 17:52:11
Quote Anchor link
-Aar- als deze al verschillende jaren weg is kan het inderdaad niet die website geweest zijn ;)

Het was eind 2012 dacht ik dat ik de site vond.

Obelix en idefix jammer genoeg had ik inderdaad die site al gevonden, toch bedankt.

Ik weet dat het dom van me is te vertrouwen op google chrome die de tabbladen altijd opslaat bij afsluiten, na een keer dat dit niet gebeurde wegens een domme fout van mij was ik de site dus kwijt en dacht ik er niet aan in de geschiedenis te kijken, ondertussen is de geschiedenis ook al lang gewist.

uiteraard toch bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.