Websocket probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# / .NET Core developer gezocht, financiële

Voor een bedrijf in het centrum van Rotterdam zijn we op zoek naar een .NET C# developer. Het gaat om een bedrijf dat een software platform beheerd waarop verschillende partijen aangesloten zijn voor de afhandeling van financiële administratieve processen. De organisatie bestaat uit circa 200 mensen waarvan 80 op de locatie waar deze vacature speelt. Het team zelf bestaat uit 12 mensen waaronder 7 .NET developers. Er zijn 2 seniors en 5 mediors. Binnen het bedrijf draaien twee systemen. Het kernsysteem en een legacy systeem. Voor het kernsysteem zoeken we momenteel een .NET developer. Het kernsysteem is grotendeels op .NET

Bekijk vacature »

(Lead) PHP developer gezocht voor klein sterk team

Functieomschrijving Als lead developer ga je leiding geven aan 2 medior Front-end en Back-end developers. Je zult de lijnen uit gaat zetten en hen ondersteunen bij hun werkzaamheden als dat nodig is. Je werkt hier met de laatste technieken en dat is op de Front-end met Vue en TypeScript. Op de Backend werk je hier met het PHP en het Laravel framework. Je moet bedrijfsprocessen kunnen begrijpen waardoor je de vertaling van roadmap naar technische specificaties kan maken. Dit doe je allemaal in nauwe samenwerking met een collega. Functie-eisen – HBO of WO werk- en denkniveau; – Ruime PHP ervaring;

Bekijk vacature »

Medior Outsystems Developer

Functieomschrijving Do you have over two years of Outsystems experience? Do you have programming experience in .NET and are you proactive and highly analytical? Don’t hesitate and apply! (Further)Development of a HR application; Maintenance of the HR application; Sharing/gaining knowledge with your Outsystems colleagues; Creating standards for Outsystems development. Functie-eisen HBO+ work and thinking level, and preferably in IT; Minimum of 2 years of OutSystems development experience; OutSystems professional Web Developer certification is a pré; A pro-active go-getter attitude. Bedrijfsomschrijving Our relation is an international organization situated around Amsterdam. They are well-known for their innovative services in IT area and

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile ontwikkelteam zoekt een fanatieke Mobile App Developer. Ben jij creatief en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. De apps doen het erg goed bij de zorginstellingen. Je kunt hierbij denken aan apps verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de logistieke dienst en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg).

Bekijk vacature »

C# Developer

De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een technische meeting,

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer / Maven / Spring /Amster

Functieomschrijving Ben jij een Full Stack Java Developer die in het mooie Amsterdam wil werken, voor een bedrijf dat verantwoordelijk is voor verschillende soorten data en applicaties? Solliciteer dan nu! Ontwikkelen, uitbouwen en verbeteren van applicaties in Java 8; Sparren met de business en jouw SCRUM team aangaande functionaliteiten. Functie-eisen Je bent in het bezit van minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denk niveau; Je hebt ervaring met Java (8); Je hebt ervaring met Maven; Je hebt ervaring met Spring Framework; Je hebt bent bekent met Azure (PaaS/IaaS); Je hebt ervaring met JFS, Angular; Je hebt kennis van Messaging

Bekijk vacature »

.NET Developer Datawarehouse

Bouw jij graag mee aan de nieuwe generatie van het datawarehouse-framework voor de zorg? En kent programmeren in C# geen geheimen voor jou? Dan pas jij perfect in ons team in Amsterdam. We bieden jou de kans om complexe uitdagingen op te lossen en te werken met de nieuwste technieken. Jouw baan Zorgprofessionals nemen belangrijke beslissingen op basis van data uit ons datawarehouse. Als .NET Developer Datawarehouse ontwikkel jij een nieuwe generatie van het achterliggende framework. Je werkt dagelijks met zeer grote en complexe datasets en krijgt te maken met uitdagende issues, waarbij diepgaand onderzoek nodig is. Je faciliteert de

Bekijk vacature »

Junior of medior .NET C# (web) ontwikkelaar, inhou

Ben je een junior of medior .NET C# ontwikkelaar en op zoek naar een nieuwe baan in Rotterdam? Een inhouse baan waar je werkt aan maatwerkapplicaties, direct contact hebt met klanten en samenwerkt met een leuk team van ontwikkelaars? Een baan waar je plezier haalt door de beste oplossing voor de klant te vinden? Wellicht dat deze organisatie dan iets voor jou is. Voor een software bedrijf in Rotterdam zijn we op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het bedrijf bestaat al meer dan 20 jaar en richt zich op het ontwikkelen van unieke software op maat (web, apps, desktop

Bekijk vacature »

Full stack software .NET C# developer, domotica me

Voor een bedrijf in de regio Hendrik Ido Ambacht zijn we op zoek naar een fullstack .NET C#developer. Het gaat hier om een bedrijf dat systemen ontwikkeld die via domotica oplossing bieden voor maatschappelijke instellingen. Zo verwerken hun systemen meldingen waarover ze rapporteren, maar ook zorgen ze voor de automatisering van toezicht. Het systeem bestaat uit apps, web interfaces, backend en BI rapportage tools. Het gaat het hier om een MKB bedrijf van circa 70 mensen met een team van 5 developers. Bestaande uit hardware, embedded en backend developers. Momenteel is er daarom sterke behoefte aan iemand die zowel back-

Bekijk vacature »

.NET C# ontwikkelaar gezocht (C# Winforms, Xamarin

.NET C# ontwikkelaar bij een slagvaardig en hard groeiend bedrijf met korte lijnen? In een omgeving waar je onder andere direct samen met de oprichter werkt aan het verder ontwikkelen van een vernieuwend product? Dan is deze vacature zeker iets voor jou. Voor een bedrijf in Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het gaat om klein bedrijf dat op een punt is aanbeland waar de vraag naar hun software flink aan het toenemen is. Hierdoor zijn ze op zoek naar meerdere .NET ontwikkelaars die samen met de oprichter en nog verschillende andere collega’s hun software

Bekijk vacature »

functioneel beheerder

Functioneel beheerder 36 uur per week Je stapt met een goed gevoel het kantoor in.Je hebt zin in je dag en bent benieuwd wat vandaag brengt. Variatie hoop je, want daar word je blij van. Jouw doel is om je collega’s optimaal te faciliteren in de uitvoering van hun werk. Door jouw bijdrage kunnen de medewerkers van de Kredietbank efficiënter, leuker en makkelijker hun werk uitvoeren. Wat ga je doen? Je verzorgt tweedelijns support aan gebruikers die vragen of problemen hebben met het gebruik van onze informatiesystemen. Je analyseert verbeteringsmogelijkheden in processen en systemen. Je werkt in projectteams en (gebruikers)overleggen

Bekijk vacature »

Java Developer / Webservices / Overheid

Functieomschrijving Ben jij als Java Ontwikkelaar toe aan een stabiele organisatie zonder commercieel doeleinde? Ga jij voor kwaliteit, collegialiteit en stabiliteit? Dan is dit jouw baan! Ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Als het in jouw interessegebied ligt kan je betrokken worden bij het vormgeven van verantwoordingsrapportages; Werken aan gegevensuitwisseling met SOAP, ervaring hierin met Apache Synapse/Axis2 is een pre; Werken aan Java web GUI ontwikkeling, ervaring hierin met GWT, Bootstrap, Javascript, HTML en CSS is een pre; Werken met testframeworks, ervaring hierin met JUnit en Selenium is een pre; Ervaring met

Bekijk vacature »

.NET Developer Medicatie / Apotheek

Jij krijgt een kick van het ontwikkelen van complexe software. Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij een .NET Developer Medicatie / Apotheek die graag met de laatste Microsoft-tools en -technieken wil werken. Interessant? Lees snel verder! Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van de module Medicatie / Logistiek & Apotheek. Je gaat nauw samen werken met zowel de interne als externe klant om nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen om onze klanten te ondersteunen in hun werkproces. Het gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. ChipSoft maakt

Bekijk vacature »

Systeembeheerder gezocht

Vacature Systeembeheerder Nieuw-Vennep (intern bij 3ICT) Ben jij servicegericht, klantvriendelijk, communicatief vaardig en kun je goed overweg met verschillende mensen? Dan ben jij misschien wel de nieuwe Systeembeheerder die wij zoeken! Functie In deze functie ga jij onze diverse klanten helpen met hun issues en calls op het gebied van Hardware, Software en VoIP. Samen met een team ben je verantwoordelijk voor het oplossen, analyseren van incidenten en het ondersteunen van eindgebruikers. Je ondersteunt de klant met het afhandelen van al zijn hulpvragen (voornamelijk 2e en 3e lijns). Daarin ben je behulpzaam en assertief. In deze functie wordt er een

Bekijk vacature »
Pipo Clown

Pipo Clown

09/08/2014 12:34:35
Quote Anchor link
Ik ben aan het proberen om een eigen chatprogramma te schrijven.
Als basis heb ik van http://www.saaraan.com/2013/05/chat-using-websocket-php-socket/ de sourcecode gedownload.

Deze software is geïnstalleerd en werkt ook, ook met meerdere gebruikers.

Maar, wanneer ik niet ergens een probleem had zou ik hier niet schrijven :)

In het server bestand heb ik de volgende code staan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
        $response = mask(json_encode(array('type'=>'system', 'message'=>'Iemand komt binnen'))); //prepare json data
        send_message($response); //notify all users about new connection

Geloof het of niet maar ook dit werkt :)

Nu het probleem, wanneer ik bovenstaande verander in: (ik verander de message)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
        $response = mask(json_encode(array('type'=>'system', 'message'=>'Iemand komt nieuw binnen'))); //prepare json data
        send_message($response); //notify all users about new connection

Dan blijf ik de oude tekst zien.
Ik heb al geprobeerd de socket opnieuw te starten, de pagina te verversen, heb al 10x gecontroleerd of ik met het juiste bestand bezig ben, helaas zonder resultaat.

Ik wil heel graag de functionaliteit van de server naar mijn hand zetten maar wanneer aanpassingen in de code geen effect hebben wordt dit lastig.

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat de wijzigingen in het serverbestand ook daadwerkelijk geactiveerd worden ?

PS
Ik wil deze vraag ook op het Helpmij plaatsen.

PHP hulp

PHP hulp

25/02/2020 05:02:07

Pipo Clown

Pipo Clown

11/08/2014 11:43:01
Quote Anchor link
Het probleem zat hem in services welke bleven draaien en waar de code in stond welke niet wilde wijzigen.
Toen mij provider vanmorgen keek draaiden er 25 services en hij was daar niet helemaal blij mee.

Ik heb nu een mogelijkheid gekregen om een gestarte service ook weer te kunnen stoppen, op deze manier is het nu voor mij mogelijk om het serverbestand naar mijn wensen aan te passen.

Bedankt voor het meedenken allemaal.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.