Werkbonnen database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lars ---

Lars ---

03/08/2010 11:26:09
Quote Anchor link
Beste forumgenoten...

Ik heb even jullie mening nodig!? Het gaat om het volgende; Bij een bedrijf wordt dagelijks gewerkt met een outlookformulier waarin werkbonnen(opdrachten) worden ingevuld. Deze worden op de planning goedgekeurd (groen gemaakt) en verwerkt. Nu is de beperking dat je deze formulier alleen intern kunt gebruiken. Nou ben ik bezig met het zoeken naar een alternatief. Nou zit ik te denken om een webbased systeem op te zetten, zodat mensen ook vanuit huis of vanaf hun mobiel een opdracht kunnen indienen. Even wat details...

Het formulier moet een 10-tal velden bevatten. Wanneer het formulier verzonden is, moet op de planning dit overzichtelijk kunnen worden geprint. Tevens moet er een optie komen om de opdracht voor 'gezien' te kunnen aanmerken en voor 'voltooid' moet er ook een optie komen, waarbij ook de naam van de persoon die het afhandelt moet kunnen worden toegevoegd.

Ik weet dat het allemaal erg ambitieus klinkt, maar voordat ik hieraan begin en ga uitzoeken hoe ik dit moet aanpakken, wil ik van jullie horen of het realistisch is om zo'n platform te maken.

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 13:55:13
 
Jeroen Spaans

Jeroen Spaans

03/08/2010 11:51:36
Quote Anchor link
Ik denk dat ik heel kort kan zijn en kan zeggen dat dit zeker realistisch is!
Je zal voor jezelf moeten uitschrijven wat moet het systeem kunnen, wat moeten de gebruikers ermee kunnen etc. en van daaruit verder gaan werken.
 

03/08/2010 13:07:15
Quote Anchor link
Hoe gek je het ook bedenkt. Bijna alles is te maken.
Alleen moet je wel de juiste tools gebruiken, dat kan soms wat lastig zijn...
 
Martijn Pijpers

Martijn Pijpers

14/10/2010 22:31:32
Quote Anchor link
Hallo Lars,

laatst kwam ik tijdens wat surfen een website tegen waar men een softwarepakket had speciaal voor werkbonnen e.d.
wellicht ook iets voor jou probleem.....

www.majorsoftware.net

suc6 met je project.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.