Weteringse Boys B1 nieuw

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis van Veen

Dennis van Veen

27/12/2005 19:32:00
Quote Anchor link
Ik heb jullie adviezen ten harte genomen en heel veel dingen veranderd, inclusief een complete lay-out. Ik heb de frames er nu uitgehaald en hij is gemaakt mbv 4 tabellen, TOP, MENU, CONTENT, FOOT.

In het menu linkt alles naar een <div> tag in de content, zodat hij automatisch aanpast aan de hoogte, dus geen irritante rotzooi met die <iframe>.

Als je nog tips hebt geef ze!

http://www.weteringseboys-b1.nl/nieuw/
Gewijzigd op 27/12/2005 19:43:00 door Dennis van Veen
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 05:50:15
 

27/12/2005 19:38:00
Quote Anchor link
Test jij je sites wel eens in verschillende browsers?
Blijkbaar niet. Jouw menu slaat in FireFox helemaal naar rechts uit. Van je html klopt niet. Documenten beginnen met de head tag is niet correct. Twee keer target bij sommige links. Je vergeet diverse tags te sluiten. Je vergeet diverse alt attributen.

Een 2.
 
Dennis van Veen

Dennis van Veen

27/12/2005 19:42:00
Quote Anchor link
Het menu gaat met table align="center", werkt dat niet in firefox dan??
 

27/12/2005 19:44:00
Quote Anchor link
Download FireFox maar, je zal zien dat het niet werkt. Trouwens, je 'moet' als webdeveloper toch twee browsers op je systeem hebben om de compatiblenieau van je site te testen
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/12/2005 19:47:00
Quote Anchor link
In IE zit het er inderdaad beter uit dan in FF. De menu's worden in FF ineens een stuk breder. Je hebt de width van die menu's op 100% staan en dat wordt verschillend geinterpreteerd door IE en FF. Probeer eens met een vaste pixelbreedte?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/12/2005 19:47:00
Quote Anchor link
Naja moeten.. Maar je wil als webdeveloper wel alle bezoekers kunnen bereiken. De meesten gebruiken wel IE, maar FireFox wordt steeds vaker gebruikt. Sites die niet in FF werken, worden door mij vaak al niet eens bekeken. (behalve die van Microsoft, om windows te updaten)
 

27/12/2005 19:49:00
Quote Anchor link
Quote:
Naja moeten..
Ik zet moeten niet voor niets tussen enkele quotes


Quote:
Sites die niet in FF werken, worden door mij vaak al niet eens bekeken.
Me too. Daarom.
Gewijzigd op 27/12/2005 19:50:00 door
 

27/12/2005 19:52:00
Quote Anchor link
Jan:
In IE zit het er inderdaad beter uit dan in FF. De menu's worden in FF ineens een stuk breder. Je hebt de width van die menu's op 100% staan en dat wordt verschillend geinterpreteerd door IE en FF. Probeer eens met een vaste pixelbreedte?
Zolang die html niet goed komt, kan de vuurvos het moeilijk blijven verteren!
 

27/12/2005 20:03:00
Quote Anchor link
Afgezien van het feit dat het scrpitechnisch niet helemaal klopt.
Het ziet er wel leuk uit!
Alleen de menubar valt aan de linkerkant weg tegen de wolk.
En in IE geeft hij ook fouten en wel de volgende sowieso bij fotos en gastenboek.
Fout op pagina toegang geweigerd
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/12/2005 20:10:00
Quote Anchor link
Ik heb nog wat.. als ik naar de spotlight ga, doet die alleen bij de laatste wat met de foto's.. die anderen geeft die helemaal geen foto's weer.
 
- SanThe -

- SanThe -

27/12/2005 20:32:00
Quote Anchor link
Fotolinken en gastenboek geven error 500
 
Dennis van Veen

Dennis van Veen

28/12/2005 10:56:00
Quote Anchor link
Robert:
Ik heb nog wat.. als ik naar de spotlight ga, doet die alleen bij de laatste wat met de foto's.. die anderen geeft die helemaal geen foto's weer.


Dat klopt inderdaad, overal waar je nog niet kan klikken heb ik nog niet geupdate daar ben ik mee bezig!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/12/2005 11:01:00
Quote Anchor link
Ik vind de kleuren wel goed! Leuk ook hoe de pagina boven het veld lijkt te zweven.
 

28/12/2005 13:16:00
Quote Anchor link
Jan:
Ik vind de kleuren wel goed! Leuk ook hoe de pagina boven het veld lijkt te zweven.

Mee eens. Alleen die FF problemen moeten worden verholpen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.