while loop reverse

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Webdeveloper

Bij VGZ hebben we een heldere missie: samen werken aan een gezonder Nederland, elke dag weer. Jij draagt binnen de rol van Webdeveloper bij VGZ direct bij aan het realiseren van deze missie. Benieuwd hoe? Bekijk hier de vacature. Hoe ook jij het verschil maakt Als Webdeveloper kom je te werken binnen de afdeling Customer Contact of Core Solutions. Momenteel zijn we op zoek naar diverse webdevelopers met elk haar eigen expertise. Als volgt Webdeveloper Als Webdeveloper is het jouw taak om met .Net en Angular softwarecomponenten, applicaties en interfaces voor onze online omgevingen te ontwikkelen, te optimaliseren en te

Bekijk vacature »

Integratie Ontwikkelaar architect

Samengevat: Wij ontwerpen en realiseren ICT-oplossingen voor middelgrote organisaties Ben jij een enthousiaste Integratie Consultant? Heb jij ervaring met ERP? Vaste baan: Integratie Consultant ERP AFAS 3.200 - 4.800 Integratie Consultant Deze werkgever is een softwarebureau, en ontwikkelen Microsoft softwareoplossingen. Deze werkgever levert betrouwbare en veilige ICT oplossingen aan verschillende klanten. Deze werkgever heeft gepassioneerde en gemotiveerde medewerkers in dienst. Wij kennen een open en informele sfeer. Je komt in een leuk team terecht en er is voldoende ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Wij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij ons op kantoor realiseren

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Samengevat: Wij bouwen software voor partners. Ben jij een enthousiaste Fullstack Developer? Heb jij ervaring met PHP? Vaste baan: Full Stack Developer PHP MySQL 3.000 - 4.000 Fullstack Developer Wij ontwikkelen en biedtendiensten aan op het gebied van IT- en multimediaoplossingen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Fullstack Developer Hilversum MySQL ga je het volgende doen: Een informele en stabiele no-nonsens organisatie die software op maat bouwt voor partners en klanten met specifieke wensen. De overheid, zorginstellingen, media-

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar

Over het werk Als productontwikkelaar weet jij als geen ander hoe je de kwaliteit van je product tot perfectie kunt krijgen. In deze functie houd je je bezig met de producten die je toekomstige nieuwe medewerker produceert. Je buigt je, samen met je collega's, over verschillende onderdelen die met de productie te maken hebben. Zo ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van de producten, het aanleveren van nieuwe producten en het optimaliseren van het productieproces. Hierbij is het belangrijk om de haalbaarheid van het proces te waarborgen. Alles wat je doet documenteer je, registreer je en kun je overtuigend presenteren

Bekijk vacature »

.Net Developer

Samengevat: Wij creëren visualisatiesoftware. Wil jij werken als Full Stack .Net Developer? Heb jij ruime kennis en ervaring met het ontwikkelen van webapplicaties? Vaste baan: Full Stack .Net Developer Azure WO 3.300 - 4.700 Full Stack .Net Developer Deze werkgever is een bedrijf dat de wereld van architecten probeert te veranderen. Dit doen zij door nieuwe software te ontwikkelen. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en

Bekijk vacature »

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

Salesforce Administrator

Ben jij een allround Salesforce expert die op zoek is naar afwisseling en uitdaging? Dan is deze functie bij Brink’s de perfecte baan voor jou! Jouw verantwoordelijkheden Je wordt onderdeel van het Salesforce Product Team en rapporteert aan de Product Owner Salesforce. Als Salesforce administrator hou je je voornamelijk bezig met het beheren, verbeteren en implementeren van Salesforce en het beheren van het incidenten en changes proces. Je meest voorkomende werkzaamheden zijn: Monitoren en beheersen van operationele risico’s binnen Salesforce en gerelateerde services Beheren van verschillende administratieve functies binnen Salesforce, inclusief o.a. workflows, process builders, dashboards en reports Behandelen van

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Vind jij het leuk om echte business software te maken zonder daarvoor gedetailleerde code te hoeven schrijven? Voor ons hoofdkantoor in Waalwijk zoeken wij een trainee Pega developer voor 36-40 uur per week. Vind jij het leuk om echte business software te maken zonder daarvoor gedetailleerde code te hoeven schrijven? Wij leren je werken met het innovatieve platform van Pega en jij verovert de wereld in elke fase van de digitalisering van ons bedrijf. De Mandemakers Groep, een huis vol mogelijkheden. Je neemt deel aan een geweldig traject. We zijn bezig met de invoering van Customer Service, Sales Automation en

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

iOS Developer

As a medior iOS developer, we expect that you have at least three years' experience with mobile development. As a member of our scrum team, you work together towards the best results. You are empowered to create the best solution for our customers and take full responsibility of the mobile platform: building, testing and supporting it. Experimenting in the use of the latest techniques and technologies is part of the job. You can work hybrid and at the office. Functie-eisen You have at least 3-year experience as an iOS developer in building large-scale mobile apps.
You work with Swift and Objective

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Bedrijfsomschrijving Yacht is dé organisatie van en voor professionals. Wij verbinden professionals en organisaties die het verschil willen maken. Ons doel is optimaal resultaat: jou als professional uitdagend werk bieden waarmee jij de organisaties van onze opdrachtgevers blijvend verbetert. Yacht is een dochter onderneming van Randstad Holding met een focus op hoog opgeleide professionals. Geïnteresseerd? Dan willen we jou graag beter leren kennen! Functieomschrijving Ben jij een Fullstack developer die de uitdaging zoekt om op detacheringsbasis tijdelijke opdrachten te doen bij grote klanten als: Heineken, Bol.com Philips, KPN, ABN AMRO, Rabobank, ING, PWC, VodafoneZiggo, Leaseplan, Athlon International, Randstad Holding etc

Bekijk vacature »

Senior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

Front End Developer

Bedrijfsomschrijving Belastingdienst De Belastingdienst is een maatschappelijk relevante en invloedrijke organisatie. Zo gaat er jaarlijks bijvoorbeeld 300 miljard euro aan belastinggeld doorheen en heeft elke Nederlander met deze organisatie te maken. Miljoenen van die Nederlanders communiceren tegenwoordig alleen nog digitaal met de Belastingdienst. Dat stelt hoge eisen aan de betrouwbaarheid en efficiëntie van de ICT-systemen en de informatievoorzieningen. Er ligt dan ook een grote uitdaging om de geoliede machine van de online omgevingen goed draaiende te houden. Een missie waar jij als Front End Developer jouw steentje aan bij kan dragen! Werken bij Yacht Werken bij YACHT IT betekent dat

Bekijk vacature »
Space gremlin

space gremlin

12/01/2015 21:43:48
Quote Anchor link
vraagje volgensmij kan dit niet?

ik gebruik een while loop. de waarde daarvoor haal ik op uit mysql.
ik heb dus 2 waarde een begin getal en een eind getal.
die gebruik ik in een while loop, en daar word een combobox voor aangemaakt.
voor de duidelijkheid waarde 1 is 1960 waarde 2 is 2015
de eerste die ik nu zie in mijn combobox is 1960 vervolgens 1961 etc. logisch
echter wil ik dit andersom.

Ik wil als eerste 2015 dan 2014 etc.

Mijn vraag is alleen of het in the while loop mogelijk is en zo ja hoe.
ik wil niet de gehele code gaan aanpassen omdat while loop niet gebruikt kan worden.

want ik ga het dan namelijk wel met een rekenformule oplossen.

alvast bedankt en ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2022 14:43:42

Eddy E

Eddy E

12/01/2015 22:03:06
Quote Anchor link
Je kan de ORDER BY ... DESC aanpassen naar ORDER BY ... ASC?
Of ASC naar DESC?

Space gremlin

space gremlin

12/01/2015 22:10:40
Quote Anchor link
dat is wat ik dus probeerde uit te leggen boven, daar heb ik helaas niks aan.
het enige wat ik uit mijn variable haal is een begin en eind waarde.
ik haal dus niet alle waarde uit de sql anders was dit inderdaad met desc op te lossen.

Pipo Clown

Pipo Clown

12/01/2015 23:51:49
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
$i = 2015
while (i >= 1960 )  {
   doe iets;
   $i--;
}

persoonlijk zou ik overigens de voorkeur geven aan een for-next loop

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
for ($i=2015; $i>=1960; $i--)   {
    doe iets;
}

Space gremlin

space gremlin

12/01/2015 23:59:19
Quote Anchor link
De eerste heb ik al zo ongeveer toegevoegd

En de for next lus heb ik nooit aan gedacht.
Dacht dat de while daarvoor in de plaats was.

bedankt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.