Wie helpt mij met een klein producten script.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan kot

jan kot

25/10/2010 15:38:07
Quote Anchor link
Hallo,

ik wil op mijn website een pagina maken met wat producten onder elkaar.
Het betreft auto's en scooter die ik heb staan en die ik op mijn website te koop wil zetten.

het idee is heel simpel.

Op mijn website werk ik met iframes.
Ik wil een script dat zorgt dat ik producten onder elkaar met een foto kan zetten.
het hoeft verder geen enkel submenu of iets dergelijks te hebben.

Wanneer er op een foto gedrukt wordt moet er een pagina binnen het zelfde iframe met meer informatie en meer fotos van het product geopend worden.

De producten wil ik invoegen doormiddel van een inloggedeelte waar ik makkelijk producten kan toevoegen.

Ik heb me echt rot gezocht naar een zo'n script.
Alles wat ik tegen kom is echt zo uitgebreid en heef allemaal dingen die ik helemaal niet wil.

Kan iemand dit evt. voor mij maken tegen een zachte vergoeding?
wellicht is dit voor de gevorderden onder ons een makkie.

Topic verplaatst naar vacatures, controleer goed of de vacature aan de criteria voldoet. Laat duidelijk weten of het vrijwillig of betaald is, deadline, etc.[/modedit]

Toevoeging op 25/10/2010 17:08:41:

Sorry ik ben nog niet goed wegwijs hier.

Een bestaand script is natuurlijk welkom maar als iemand dit voor een kleine vergoeding kan maken dan is dat natuurlijk ook goed.
De deadline is het liefst zo snel mogelijk.
Gewijzigd op 25/10/2010 15:43:47 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 12:55:25
 
Jan kot

jan kot

09/11/2010 15:12:51
Quote Anchor link
als iemand het kan maken en mij even verteld wat hij er voor wilt hebben dan komen we er vast wel uit. ik heb zsm nodig
 
Bram Boos

Bram Boos

09/11/2010 15:17:05
Quote Anchor link
Wat voor prijs had je in gedachten??
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

09/11/2010 15:41:24
Quote Anchor link
Ik had al in een edit gevraagd om wat meer informatie (zie: criteria):

- wat is het budget?
- Zsm? wat is de exacte deadline?

het maken van zo een script is niet al te moeilijk, maar het is wel belangrijk om te weten hoe en wat.
 
Jan kot

jan kot

09/11/2010 17:54:11
Quote Anchor link
deadline is eigelijk eind van deze week (indien haalbaar)
Wat het moet kosten weet ik niet, roep is wat wat je ervoor wilt hebben.

het moet gewoon een lijst met producten zijn die ik met een simpel inlog systeem kan in voegen. Soort systeem als bij marktplaats.

Als je op een foto of advertentietitel drukt moet hij naar de advertentiepagina gaan waarbij je meer informatie en fotos ziet. ook zoiets als marktplaats dus.

Voor contact: [email protected]
 
Jan kot

jan kot

11/11/2010 08:45:29
Quote Anchor link
Ik heb inmiddels iemand gevonden die het voor mij gaat maken.
Bedankt iedereen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.