Wie kan dit Decrypten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bjorn Peeters

Bjorn Peeters

24/01/2019 06:41:39
Quote Anchor link
Hallo

Voor de echte mensen!
Ik heb een een script gekocht, waar ik 150 euro aan kwijt ben geweest maar het blijkt een Russisch script met beveiligen. Hier heb ik dus mijzelf in de handen gesneden de persoon heeft mij verwijderd en geblokt. Het blijkt dat ik een scam systeem heb gekocht tot mijn grote spijt. Ik ben nu bezig met een nieuw design voor mijn website, en heb bepaalde dingen zelf eruit gehaald die echt niet konden. Enkel via apps.js staat deze beveiliging erin.

Wie kan dit voor mij decrypten zodat ik de juiste files krijg wat erin staan.
Want iemand heeft wat te verbergen.

*Knip*
Gewijzigd op 24/01/2019 09:16:25 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

03/02/2023 10:20:27

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/01/2019 09:14:51
Quote Anchor link
Hoe vervelend het ook is wat er gebeurd is, maar decrypten van sources is volgens de gebruikersvoorwaarden niet toegestaan. Ook kunnen we niet controleren hoe de vork in de steel zit.

Quote:
Alle activiteiten die strafbaar en/of onrechtmatig zijn onder het Nederlandse recht, worden beschouwd als een overtreding van deze gebruikersvoorwaarden. Dat kan echter ook gelden voor activiteiten die strafbaar en/of onrechtmatig zijn onder wettelijke bepalingen buiten Nederland, bijvoorbeeld in het land waar u of degene tot wie een mededeling is gericht woont of verblijft.

Ze hebben het niet voor niets beveiligd. Daarom heb ik de link naar Pastebin verwijderd. Ook willen we niemand hier aansporen om illegale activiteiten uit te voeren. Ook geef weinig kans om iets wat door hun obfuscated is volledig terug te draaien.

Omdat je het over een verborgen scamsysteem hebt raad ik aan om je site opnieuw op te bouwen, en je verlies te nemen of een terugbetalingsclaim neer te leggen bij de partij, omdat ze niet hebben geleverd wat jij wou.

De discussie laat ik verder open, zolang er niet wordt gediscussieerd over decrypten of andere illegale dingen.

Ook Bart Smulders zijn bericht die mij net voor was heb ik daarom verwijderd.
Gewijzigd op 24/01/2019 09:21:05 door - Ariën -

Bart Smulders

Bart Smulders

24/01/2019 09:18:29
Quote Anchor link
@Arien . Het gaat idd om een obfuscated text.
Gewijzigd op 24/01/2019 09:20:34 door Bart Smulders

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/01/2019 09:19:55
Quote Anchor link
Dat klopt.
Gewijzigd op 24/01/2019 09:21:33 door - Ariën -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.