wie kan dit maken voor mij tegen betaling?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Amro

amro

14/03/2007 00:48:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die dit script voor mij kan maken.
Vergelijkbaar met deze site http://www.schipholservice.biz/
Het script moet de afstand tussen een postcode/plaats en schiphol bereken en daarna de daarbij horende prijs die gerelateerd is aan een
km-tarief waarna de klant zijn gegevens invult en deze worden naar een emailadres gestuurt.

Ik wil ook even een prijsje weten.

Groetjes,
Amro
[email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:11:58
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

14/03/2007 07:54:00
Quote Anchor link
het is eigenlijk de bedoeling dat jij een richtprijs noemt, dan kunnen wij zien of deze reeël is en eventueel zelf een schatting maken.

Je project is niet een van de makkelijkste dingen, het belangrijkst is dat je een postcodedatabase hebt oid, krijgen we die aangeleverd van jou of moeten we daar zelf achteraan?
btw, zo'n database moet je kopen volgens mij.
 
Amro

amro

16/03/2007 13:17:00
Quote Anchor link
ik ben er inmiddels achter dat het duur is om met postcodes te gaan werken maar hoe zit het dan met plaatsen. dus in plaats van postcodes bevoorbeeld met plaatsen werken en per plaats vaste km rekenen.

ik wil ongeveer 100 euro uitgeven. ik heb alleen het scriptje nodig.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/03/2007 13:19:00
Quote Anchor link
Kopier het gebeuren aan Google Maps, dan ben je redelijk van het probleem af. En wat jij nu wilt is een soort switch()-statement met daarin per plaats het toekennen van een aantal km? Lijkt mij onhandig...
 
Willem-Aart

Willem-Aart

16/03/2007 13:21:00
Quote Anchor link
Voor 100 euro wil ik wel maken wat je nodig hebt, ook met postcodes.

Enige probleem is dat ik het alleen hemelsbreed kan meten, en niet over een weg. Dus ik kan slechts een indicatie laten tonen van het totaalbedrag.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem-Aart
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

16/03/2007 13:33:00
Quote Anchor link
100 euro? ik zou er nog niet eens aan beginnen :P maarja.. je komt voor veel problemen te staan. Je zou evt via google maps oid kunnen werken (uit GET variabelen ofzo) maar om zelf een hele DB op te zetten is geen doen.

Want je berekent de afstand van jou locatie tot de klant zijn locatie. Stel je gaat naar een ander pand? dan moet alles worden aangepast.
 
Willem-Aart

Willem-Aart

16/03/2007 13:42:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 16.03.2007 13:33:
100 euro? ik zou er nog niet eens aan beginnen :P maarja.. je komt voor veel problemen te staan. Je zou evt via google maps oid kunnen werken (uit GET variabelen ofzo) maar om zelf een hele DB op te zetten is geen doen.

Want je berekent de afstand van jou locatie tot de klant zijn locatie. Stel je gaat naar een ander pand? dan moet alles worden aangepast.


Waarom reageer je in godsnaam als ik vragen mag ?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/03/2007 13:42:00
Quote Anchor link
Quote:
... Een licentie voor de postcodedatabase is verkrijgbaar vanaf € 2.650,- voor de initiële levering en € 1.113,- per jaar voor de maandelijkse mutaties...


Prijzige shizzle... ik zou gewoon google maps uitlezen.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

16/03/2007 13:50:00
Quote Anchor link
Willem-Aart schreef op 16.03.2007 13:42:
Jurgen schreef op 16.03.2007 13:33:
100 euro? ik zou er nog niet eens aan beginnen :P maarja.. je komt voor veel problemen te staan. Je zou evt via google maps oid kunnen werken (uit GET variabelen ofzo) maar om zelf een hele DB op te zetten is geen doen.

Want je berekent de afstand van jou locatie tot de klant zijn locatie. Stel je gaat naar een ander pand? dan moet alles worden aangepast.


Waarom reageer je in godsnaam als ik vragen mag ?


Je moet je niet zo aangevallen voelen, ik bedoel er niks mee, enkel je manier van aanpak zoals ik dat daar lees is niet echt reeel
 
Willem-Aart

Willem-Aart

16/03/2007 13:55:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 16.03.2007 13:50:
Willem-Aart schreef op 16.03.2007 13:42:
Jurgen schreef op 16.03.2007 13:33:
100 euro? ik zou er nog niet eens aan beginnen :P maarja.. je komt voor veel problemen te staan. Je zou evt via google maps oid kunnen werken (uit GET variabelen ofzo) maar om zelf een hele DB op te zetten is geen doen.

Want je berekent de afstand van jou locatie tot de klant zijn locatie. Stel je gaat naar een ander pand? dan moet alles worden aangepast.


Waarom reageer je in godsnaam als ik vragen mag ?


Je moet je niet zo aangevallen voelen, ik bedoel er niks mee, enkel je manier van aanpak zoals ik dat daar lees is niet echt reeel


Wat weet jij van mijn manier van aanpak ? Ga je mij nu werkelijk de les lezen omdat je zelf niet capabel genoeg bent om zoiets te maken ? Als je niets met je post bedoeld, waarom plaats je 'm dan...
 
Marvin S

Marvin S

16/03/2007 14:08:00
Quote Anchor link
@willem&jurgen.
bespreek dit via de PM..

een postcode database kost veel geld inderdaad..
als willem het kan maken doet hij dat toch..
zoals ik het lees voldoet de 'aanpak' van willem
aan de vraag van amro..
 
Amro

amro

17/03/2007 02:02:00
Quote Anchor link
Nou niet helemaal marvin.
Ik heb nu een script dat hemels breed berekent maar
dat scheelt te veel gemiddeld zeg maar.

Wie kan het via google maps uitlezen en hoeveel reken je hiervoor?

ik heb dit dringend nodig
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door amro
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.