Wie kan dit voor mij doen tegen vergoeding

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Seggelinck G.N.A.

Seggelinck G.N.A.

15/03/2007 18:07:00
Quote Anchor link
Ik zou graag van iemand even echt hulp willen hebben om op een stick het volgende te kunnen installeren.

Xampp en dus niet die er al is op een stick.

Voor niks gaat de zon op dus ik betaal gewoon.

Het geheel dient zover klaar te zijn dat de wachtwoorden etc. er in zitten maar wel zo dat ik die kan veranderen.

Een antwoord dat het even eenvoudig is en dat ik er van kan leren kan door mijn med. situatie even niet.

Dat graag een serieus antwoord of een beschrijving in NL zodat ik precies weet wat ik b.v. moet aanpassen in PHP om het te gebruiken.
Dus dan zou ik zelf het geheel op de harde schijf installeren.

Alvast dank voor de lezers die de moeite willen doen mij te helpen.
Gabriel
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:31:48
 
Nick Mulder

Nick Mulder

15/03/2007 18:09:00
 
Seggelinck G.N.A.

Seggelinck G.N.A.

16/03/2007 11:39:00
Quote Anchor link
Gaat mij nog om de beveiliging van PHPmyadministra en MySQL en of er nog wat moet worden aangepast in PHP.

En dan hoop ik eindelijk na veel pech weer aan de slag te kunnen.

Dus misschien zijn er anderen die dit ook op een usb stick gezet hebben, het lijk in iedergeval geweldig.

En waarom ik bovenstaande vraag is niet omdat ik verwend ben maar dat heeft duidelijk even een andere redenen.
Als het eenmaal werkt leer ik wel in de loop van de tijd hoe ik het zelf moet beveiligen etc. Nu moet ik alles nu uit boeken volgen en ik ben zelf al blij dat ik zover ben.

En sluitend ik van usbwebserver.nl er geweldig uitzien.

Met dank en vr.gr. voor de mensen die mij hebben en nog helpen.
G.N.A. Seggelinck
 
- -

- -

16/03/2007 12:12:00
Quote Anchor link
Dit is nu je derde topic, ga door met je eerste...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.