Wie zet samen met mij een project op?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

16/04/2013 18:24:20
Quote Anchor link
Ik heb een tijdje geleden enkele domeinnamen gekocht. Hier heb ik een aantal leuke ideeën mee die ik graag wil gaan maken.

Omdat ik zelf nog met een ander project bezig ben zoek ik iemand die samen met mij dit project wil gaan doen.
Ik zoek iemand die het volgende kan:
- PHP
- MySQL
- Javascript (liefst jQuery)
- HTML5
- CSS3

Uiteraard is er altijd het probleem met de financieën. Ik zoek iemand die open staat om samen te werken op Project Profit basis. Oftewel we delen de verwachte inkomsten van de websites.

Heb jij interesse en wil je meer weten, stuur dan even een berichtje dan ligt ik de rest even toe.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 10:09:41
 
Joni Fleischer
Moderator

Joni Fleischer

16/04/2013 19:49:30
Quote Anchor link
Nou PM mij eens zou ik zeggen met je plannen?
 
 - Diov  -

- Diov -

16/04/2013 19:59:08
Quote Anchor link
Hallo Robert,
Mij mag je ook een PM sturen. Heb momenteel geen projecten op het oog.
 
Jelle Hi

Jelle Hi

16/04/2013 20:04:07
Quote Anchor link
Vertel (PM) maar is wat voorn leuke ideeen je hebzt!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/04/2013 20:59:03
Quote Anchor link
Ook niet onbelangrijk is om te weten welke ervaring er benodigd is voor het versioning system..
GIT? SVN?
 
Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

16/04/2013 22:10:59
Quote Anchor link
- Aar - op 16/04/2013 20:59:03:
Ook niet onbelangrijk is om te weten welke ervaring er benodigd is voor het versioning system..
GIT? SVN?


Ik zie totaal niet in waarom dit er bij zou moeten?
Kan me niet voorstellen dat iemand afhankelijk van de manier van versiebeheer zal bepalen of hij wel of niet wil meehelpen?

Daarbij is dit pas van veeeel latere zorg dan nu, dus als je het mij vraagt een zeer onrelevante reactie?
 
Wouter J

Wouter J

16/04/2013 22:16:43
Quote Anchor link
Ik vind het 1 van de meest belangrijke vragen voor het begin van een project.

Zonder versie beheer kun je niet in teams werken en als teamleden niet precies weten wat ze aan het doen zijn of niet de normale versie beheer flow doorhebben zal alles leiden tot conflicten. Het goed uitdenken van een team is zeer belangrijk.

Het lijkt me zelf dat dit een project is zoals we hier al zovaak hebben gehad. Mensen krijgen een ingeving, worden even Albert Einstein, maar na een paar weken is alles vervlogen en heb je er als dev. voor niks tijd in gestopt. Requirements die uitwijzen dat je in principe een all-round dev. moet zijn is bijv. al 1 van de punten waarop ik mijn twijfels uitspreek. Vervolgens nog dat je jQuery moet kunnen en geen JavaScript en versienummers bij HTML en CSS en het plaatje is naar mijn mening rond.
Maar goed, er zijn mensen geïnteresseerd, veel succes!
 
Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

16/04/2013 22:19:57
Quote Anchor link
Wouter, ik vind nite dat dit een vereiste is om nu neer te zetten.
Uiteraard ga ik werken met versie beheer, als je het mij vraagt is dat nieteens een 'twijfel' of 'discussie' punt.

Maargoed, meningen verschillen, en dit is allemaal offtopic.
Geen interesse prima, maar laat het daar dan bij lijkt mij? ;-)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/04/2013 23:14:17
Quote Anchor link
Maar wel belangrijk. Ik heb wel eens projecten zonder versiebeheer gezien en daar bleef weinig meer van over.
Verdiep je daar eens in voordat je een team-project op gaat zetten. Je hebt er uiteindelijk veel profijt en controle over.
 
Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

16/04/2013 23:15:28
Quote Anchor link
Arien, ik weet genoeg van versiebeheer en hoef me er niet in te verdiepen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/04/2013 08:46:32
Quote Anchor link
Ah, prima zo :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.