windows 10 ... wifi

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Ben van Velzen

Ben van Velzen

12/08/2016 01:41:55
Quote Anchor link
Daar dus:

Afbeelding

Op dit moment is wat je daar ziet mijn verbinding. Wanneer ik klik op "Een nieuwe verbinding of een nieuw netwerk instellen" krijg ik die mogelijkheid.
Gewijzigd op 12/08/2016 01:45:29 door Ben van Velzen
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 12:15:48
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2016 01:56:00
Quote Anchor link
Ah, die pagina heb ik eerder gezien. Als ik op die bovenste link klikte "Een nieuwe ... instellen" dan weet ik nog dat ik 1 keuze te zien krijg en dat was als ik me niet vergis het instellen van een breedbandverbinding (met een of andere afkorting erachter). Had ik die keuze dan moeten aanklikken? Er stond geen keuze bij van wifi.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

12/08/2016 02:04:29
Quote Anchor link
Dit zijn de opties die ik krijg:
Afbeelding

Weet je zeker dat je maar 1 keuze te zien kreeg? Dit is overigens hetzelfde scherm als dat je vanaf (minimaal) Windows 7 te zien kreeg. Vista kan ik niet over meepraten, die heb ik succesvol weten te ontwijken.

Wanneer je alleen de optie zou hebben die je omschrijft ontbreekt er een hoop aan je Windows installatie. Wat zijn in dat geval je mogelijkheden wanneer je je adapterinstellingen opent en de protocol eigenschappen weergeeft? Je zou extra protocollen e.d. moeten kunnen installeren.
Gewijzigd op 12/08/2016 02:06:38 door Ben van Velzen
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/08/2016 02:19:13
Quote Anchor link
Ah, dit is niet het schermpje dat ik dacht. Volgens mij had ik de 2 bovenste instellingen, en die 2 onderste niet. Die 3e in ieder geval sowieso niet want dan had ik dat wel gezien.

>> Je zou extra protocollen e.d. moeten kunnen installeren.

Bedoel je dat ik die ergens handmatig kan selecteren, of moet ik die downloaden ofzo?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/08/2016 07:34:43
Quote Anchor link
Ben, ik heb het nog even gecheckt. In dat plaatje van jou hierboven ontbreekt bij hem de 3e optie (Handmatig verbinding met een draadloos netwerk maken). In het plaatje wat ik zelf postte ontbreekt inderdaad Wi-Fi en Vliegtuigstand.

Nog tips wat ik nu kan doen?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

13/08/2016 12:03:20
Quote Anchor link
Afgezien van op zoek gaan naar een compatible driver of een andere wifi adapter heb ik geen verdere suggesties.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

13/08/2016 14:59:05
Quote Anchor link
>> of een andere wifi adapter

Dat zou mijn suggestie ook zijn: spring op je fiets en koop een universele UPnP USB WiFi-adapter.

Tweede tip: schakel de beveiliging van de WiFi-router tijdelijk uit, want SpeedTouch-apparaten hebben de nare gewoonte om alleen met SpeedTouch-apparaten verbinding te maken. (Ik kreeg zelf bijvoorbeeld de WPA-PSK alleen met de grootst mogelijk moeite aan de praat.) Werkt de onbeveiligde verbinding eenmaal goed, dan kun je daarna stapsgewijs de beveiliging opschroeven.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/08/2016 15:31:54
Quote Anchor link
Thanks beiden. Dan zal het waars. inderdaad een nieuwe wifi adapter moeten worden.

>> want SpeedTouch-apparaten hebben de nare gewoonte om alleen met SpeedTouch-apparaten verbinding te maken.

Ah oké ... die modem is zo'n experia box, maar ik weet eigenlijk niet of dat een SpeedTouch-apparaat is, maar thanks voor de tip in ieder geval (hoewel ik niet eens zou weten hoe ik de beveiliging van zo'n wifi router zou moeten uitschakelen).
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

13/08/2016 16:28:21
Quote Anchor link
>> hoewel ik niet eens zou weten hoe ik de beveiliging van zo'n wifi router zou moeten uitschakelen

Met een netwerkkabel een laptop aan de router aansluiten.
En dan éérst controleren of de Wi-Fi van de router überhaupt wel aan staat...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/08/2016 17:18:24
Quote Anchor link
Ah oké ... nou komt hopelijk goed ... eerst maar eens voor zo'n adapter gaan kijken. Thanks allen!
 
Eddy E

Eddy E

16/08/2016 09:28:32
Quote Anchor link
Ward van der Put op 13/08/2016 16:28:21:
En dan éérst controleren of de Wi-Fi van de router überhaupt wel aan staat...


Ha, dat zou wat zijn!
Hoewel ik mij niet kan voorstellen dat er dan geen andere WiFi-netwerken zijn van je buren etc.
Hier thuis heb ik keuze uit 43 verschillende netwerken...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/08/2016 21:39:47
Quote Anchor link
Goed nieuws ... en slecht nieuws ...

Ik heb een nieuwe wifi adapter gekocht en internet werkt weer!

Het slechte nieuws:

Alles is rete-traag. Ik ben Windows 10 niet gewend en ik had verwacht dat alles supersnel zou gaan, maar dat deed het niet. Dus maar eens even gekeken in taakbeheer, om te ontdekken dat de processor continu op 99% staat. Het onderdeel dat heel veel processorkracht vraagt is "servicehost" of svchost.exe Heeft iemand nog een idee waar dit aan kan liggen, of herkent iemand het misschien?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

16/08/2016 21:43:58
Quote Anchor link
Alleen vlak na installatie had ik dat, omdat er nog caches aangelegd werden. Anders geen idee, de CPU zit altijd tussen de 0 en 4%. Wat zegt de gedetailleerdere broncontrole erover?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/08/2016 21:55:32
Quote Anchor link
Ik ben nu weer thuis ... wat bedoel je met caches die aangelegd werden en hoe lang duurde dat?

Hij is gewoon heel traag ... bijv. als ik rechtermuisknop op 'deze computer' klik moet ik letterlijk een aantal seconden wachten voordat een pop-up menu verschijnt.

>> Wat zegt de gedetailleerdere broncontrole erover?

Ik zit nu niet meer achter die computer, maar zag dat Servicehost: lokaal systeem (svchost.exe) heel veel resources trok. Maar daar hangen heel veel services onder en ik kon niet echt zien wat nu precies die piek veroorzaakt. Weet jij hoe ik dat wel kan zien? Dan kan ik het morgen testen.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

16/08/2016 22:04:00
Quote Anchor link
In de broncontrole kun je dat heel specifiek zien ja.
Mijn verwachting is dat als je hem gewoon even een half uurtje laat razen dat probleem ook weg is en niet meer terugkomt. Hoge CPU duidt aan dat er veel gerekend wordt. In jouw geval, omdat je net internet hebt vermoedelijk iets als een hercontrole van je drivers of gewoon updates.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/08/2016 22:08:59
Quote Anchor link
Allright, thanks ... is wel extreem dat ie tegen de 99 a 100% zit te loeien terwijl er geen enkel programma openstaat, maar ik zal 'm morgen wel even gewoon een tijdje aan laten staan dan.
 
Dennis WhoCares

Dennis WhoCares

17/08/2016 08:01:16
Quote Anchor link
Hi voor je resource beheer, download procexplorer
https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/processexplorer.aspx

Kun je precies zien welke process zoveel resources gebruikt
beter nog, door de details op te vragen (ergens in het rechtermuisknop menutje)
kun je precies zien welke commando's er uitgevoerd wordt.
Ik had zelf dit probleem met n windows server 2012 wat uiteindelijk een hp driver bleek te zijn die status updates opvraagt van de printer
deze verbinding was echter geblokkeert door HP
Enterprise support van HP kon me niet helpen, bleek simpel vinkje te zijn in de device settings ;-)
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.