Windows 7

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Lord Gaga

Lord Gaga

14/07/2016 21:03:01
Quote Anchor link
Hallo!

Al sinds vanmorgen ben ik bezig met het opnieuw installeren van mijn PC. Echter, nadat ik Windows 7 Professional 64 bit heb geïnstalleerd en (legaal) heb geactiveerd, werkt het zoeken naar updates niet. Ik blijf "Zoeken naar updates..." zien, waarna er vervolgens niets gebeurd.

Ik heb geprobeerd recentere iso bestanden te downloaden en zelfs losse updates die het probleem zouden moeten verhelpen, meer bij deze kreeg ik de melding dat mijn PC deze updates niet nodig heeft.

Nu zit ik dus met een verouderde Windows 7 opgescheept die weigert te updaten.

Wat kan ik nu het beste doen?

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 04:09:45
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2016 21:17:53
Quote Anchor link
Wellicht loont het de moeite om even te wachten. Ik heb ook wel eens heeeeeel lang moeten wachten voordat er iets gebeurde. Het kan zomaar zijn dat de Windows servers traag zijn. Ik zou dus gewoon even wachten en het morgen nogmaals proberen. Bij mij duurde het ineens ook telkens heel erg lang, en nu werkt het weer normaal.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

14/07/2016 21:49:52
Quote Anchor link
Hoe lang heb je precies moeten wachten als ik vragen mag? Maar dan zit er inderdaad niets anders op dan het morgen of op een later tijdstip opnieuw te proberen. Bedankt!
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

14/07/2016 22:12:49
Quote Anchor link
Toen ik mijn laptop opnieuw opbouwde had ik precies hetzelfde. Bij mij was het een kwestie van tijd toen alle updates geïnstalleerd waren, het duurde ongeveer een week.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

14/07/2016 22:17:19
Quote Anchor link
Pfoe, dan moet ik nog wel even. Hoewel het dan wel handig zou zijn als er daadwerkelijk iets gedownload werd, want dat gebeurd ook niet. Hij blijft "Naar updates zoeken...". :(
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/07/2016 22:25:04
Quote Anchor link
>> Hij blijft "Naar updates zoeken...". :(

Ik ken het ... heb er zelfs hier op het forum een topic over geopend omdat ik dacht (net als jij) dat er iets mis was. Net als jij aan het klooien geweest, back-up teruggezet. Hielp allemaal niet ... en de volgende dag deed ie het ineens weer :-s Vandaar dus dat ik je wil behoeden voor dezelfde fout die ik maakte ... ik zou gewoon even wachten. Is niet leuk, maar het is nog vervelender als je nu van alles loopt te doen wat geen zin heeft, en ie het morgen (of misschien later vandaag nog) ineens spontaan weer doet.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

14/07/2016 22:27:55
Quote Anchor link
Dan lijkt me dat het beste inderdaad. Ik dacht zelfs nog even dat het misschien kwam omdat het iso bestand al best oud is en er dus zóóó veel updates zouden zijn die ervoor zorgen dat het zo lang duurt. Maar goed, morgen maar weer proberen en anders na het weekend. In ieder geval bedankt voor de hulp! :)
 
Lord Gaga

Lord Gaga

17/07/2016 23:34:22
Quote Anchor link
Ik heb het weekend niets kunnen proberen, maar al de hele avond is mijn PC aan het zoeken naar updates, tevergeefs. Is er echt geen andere oorzaak die het vinden van updates voorkomt? Kan het niet zo zijn dat het iso bestand te oud is?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/07/2016 23:37:17
Quote Anchor link
Het lijkt me van niet. Bij mij duurde het destijds ook lang voordat ie ineens weer werkte ...
Kan me wel voorstellen dat het erg vervelend is.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

18/07/2016 10:12:49
Quote Anchor link
Een geluk; het is de komende dagen mooi weer om buiten met wat te drinken gaat zitten wachten tot hij het weer doet ;-)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/07/2016 12:40:04
Quote Anchor link
@Lord Gaga

Even voor de zekerheid ... je hebt je computer toch wel een flink aantal uren achter elkaar aan gehad?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2016 13:07:46
Quote Anchor link
Ja, zonder resultaat helaas. Maar wanneer jullie zeggen dat het "een week" kan duren, hoef ik mijn PC toch niet een week aan hebben staan hoop ik...? :/
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/07/2016 14:25:17
Quote Anchor link
Nee, een week niet :-)))

Maar toen ie het bij mij niet deed ... toen begon ie na een paar uur ineens. Misschien omdat je nog niet alle updates binnen hebt, dat het daarom langer duurt. Dus als je telkens maar 5 min. je computer aan hebt staan, dat het dan niet werkt. Maar als ie het doet, dan zou je verwachten dat er na een paar uur, bijv. 2 of 3 uur, wel iets gaat gebeuren. Wacht even af tot woensdag zou ik zeggen ... en als ie het dan nog niet doet, dan zou ik gaan kijken naar andere oplossingen. Voor de goede orde ... ik neem ook aan dat je niet een firewall gebruikt die e.e.a. blokkeert?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2016 14:38:05
Quote Anchor link
Ik heb een schone installatie gedaan, waarna ik het volgende heb geïnstalleerd:
- Chipset Drivers
- LAN Ethernet Controller
- Samsung Magician

Daarna heb ik Windows geactiveerd en heb ik Windows naar updates laten zoeken. Op dit moment wordt er naar updates gezocht sinds 13:53 vandaag.
 
Jan Graneker

Jan Graneker

18/07/2016 14:41:40
Quote Anchor link
Misschien een domme opmerkingen, maar heb je in de tussentijd de PC al afgesloten?

Meestal draait hij voor het afsluiten ook nog allemaal updates, wellicht dat het dan wel wordt opgepakt.

Afbeelding
Gewijzigd op 18/07/2016 14:42:43 door Jan Graneker
 
Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2016 14:45:45
Quote Anchor link
Nadat ik de drivers etc. heb geïnstalleerd heb ik de PC opnieuw opgestart en daarna laten zoeken naar updates.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/07/2016 15:21:38
Quote Anchor link
>> - LAN Ethernet Controller

Wat het noodzakelijk om die te installeren? Deed ie het anders niet? Ik neem aan dat je wel gewoon op internet kan met die pc?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2016 15:24:11
Quote Anchor link
Wanneer ik Windows installeer heb ik nog geen internet, dat heb ik pas nadat ik die LAN Ethernet Controller installeer, om die reden activeer ik Windows ook pas daarna.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/07/2016 16:52:29
Quote Anchor link
Oké ... maar na het installeren kun je dus wel gewoon op internet, correct?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

18/07/2016 17:10:28
Quote Anchor link
Na het installeren van de LAN Ethernet Controller kan ik inderdaad op internet.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/07/2016 17:30:03
Quote Anchor link
Oké ... dan weet ik het ook niet :-(

Iemand anders misschien een suggestie?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.