Winkelwagen systeem loopt niet door

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

M de Vries

M de Vries

22/07/2010 14:49:10
Quote Anchor link
Hallo,

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik ben de layout van het winkelwagen script op mijn site www.sanizo.nl aan het aanpassen.

Waar ik tegen aanloop is het volgende. op de pagina: https://www.sanizo.nl/winkelwagen.php?evt=customerLogin

Als ik in de code deze regel
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<?php
<input type="text" value="Wachtwoord*" name="password" id="password" onClick="ClearInput(\'Wachtwoord*\',this.id);"> <input type="text" value="Wachtwoord herhalen*" name="password2" id="password2" onClick="ClearInput(\'Wachtwoord herhalen*\',this.id);">?>


(het wachtwoord invoeren) weghaal en op de knop aanmelden klik, gaat de afhandeling niet verder. waar in het script moet ik nog niets wijzigen?

Dit is het hele script:

- Code verwijderd -

Plaats alleen relevante code![/modedit]
Gewijzigd op 22/07/2010 18:58:03 door Joren de Wit
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 15:36:35
 

22/07/2010 18:37:45
Quote Anchor link
Plaats relevante code.
 
Michael -

Michael -

23/07/2010 01:37:04
Quote Anchor link
Lijkt me verstandig wat meer controle in te bouwen bij het bestellen.
Ik heb nu besteld als:
Naam: Voornaam Achternaam
Adres: Straat Nr
Postcode: Postcode
Woonplaats: Woonplaats
Emailadres: Email
--
Lijkt me niet moeten kunnen. In ieder geval checken of email adres wel kan (controle overheen gooien) Kijken of postcode wel klopt, cijfers+letters. Huisnr moet natuurlijk ook wel cijfers bevatten. Evt kan je straat en woonplaats automatisch laten invullen door alleen postcode in te vullen. Het is ook slecht dat ik nou m'n gegevens niet meer kan wijzigen xD. Succes ermee.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.