WMP files uitlezen in php ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kees van dijk

kees van dijk

12/12/2005 16:00:00
Quote Anchor link
Hey,

Ik wil graag de filmpjes van more-fun.nl laten zien in een pagina. Zodat de mensen linken naar de pagina inplaats van naar het filmpje.

Dan kan ik eventueel reclame of een reactie script er bij zetten. Maar dit terzijde.

Dus wil ik graag dat de filmpjespagina's worden uitgelezen en naar de juiste pagina linken.
Dit is ook nog geen probleem.

Alleen moet ik dus allemaal aparte pagina's maken met de filmpjes erin verwerkt. Dit is erg veel werk.
Want het zijn er een stuk of 500.

Daarom zoek ik een simpele manier.
Zo dat de index linkt naar diverse pagina's die elk een eigen filmpje laten zien. En dit geheel automatich. Dus als je een filmpje op de server zet dat deze ook meteen word weergegeven.

Wie kan mij helpen?
En is dit wel weleens mogelijk?

Met vriendelijke groeten.
Kees van Dijk
 
PHP hulp

PHP hulp

30/04/2024 16:20:19
 

12/12/2005 17:32:00
Quote Anchor link
Mmm. Eerlijk gezegd zou ik hier geen directe oplossing voor weten. Het zal iig niet makkelijk worden.
Ken je al aardig php?
 
Jelmer -

Jelmer -

12/12/2005 17:41:00
Quote Anchor link
Neem een list-dir script, en stuur de link naar view.php?file=[bestandsnaam]. In view.php zet je dan de <embed/> of <object/> tags, en vul je het attribuut src in via $_GET['file'], wat dan [bestandsnaam] bevat.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.