Woonwerkwinkel 'de Dussel'

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

PHP/Symfony developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Bergen op Zoom ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen bezig met software ontwikkeling. Je bent buiten ontwikkeling ook continu bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »
J V

J V

01/02/2008 15:55:00
Quote Anchor link
Deze site is voor een woonwinkel, waar voornamelijk vrouwen (die van knutselen enzo houden) hun spulletjes kopen.
Niet voor stoere mannen zoals jullie dus ;). De teksten zijn niet van mij, dus daar kan je wel commentaar op geven, maar ik weet niet of ik daar wat aan mag doen.

Ik zou zeggen, gooi je bommen los (zo gaat dat meestel bij een revieuw)

Klik hierzo of hier

Wat er nog bij gaat komen:

- Een webshop (ik zoek er alleen nog 1 die makkelijk bij deze lay-out kan)
- Contact formulier
- Zelf nieuws toevoegen
- Zelf foto's toevoegen.
(allemaal in php dus)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J V
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 08:23:02
 
Jorn Engelbart

Jorn Engelbart

01/02/2008 16:02:00
Quote Anchor link
Ik vind het Menu niet egt goed leesbaar,,
Wat is dat lege zwarte vlak linksboven in?
Comic Sans MS...
Het is niet helemaal mijn smaak
 
Mvos

mvos

01/02/2008 16:06:00
Quote Anchor link
'Op de dagen dat ik gesloten bent' dat staat contact dat moet denk ik zijn:
'Op de dagen dat ik gesloten ben'
 
J V

J V

01/02/2008 19:21:00
Quote Anchor link
Foutje veranderd ;).
Lettertype is: Papyrus (dat wilde ze graag) en geen Comic Sans MS.
Dat hokje linksbovenin, daar horen kleine plaatjes te komen, maar die plaatjes moeten nog komen, dus nu staat er eventjes niets.
Heb dat zwarte vlak even verwijderd.

En het menu niet goed leesbaar? Hmm, daar moet ik even wat van meer mensen wat van horen voor ik dat verander, aagezien ik er zelf helemaal geen last van heb (en zo ook de opdrachtgeefster en bezoekers niet)
 
- SanThe -

- SanThe -

01/02/2008 19:49:00
Quote Anchor link
Sombere site.
 
Mvos

mvos

01/02/2008 20:05:00
Quote Anchor link
wat ik persoonlijk niet zo mooi vind is dat bij de pagina artikelen, als je dan op zo'n product klikt dan komt er een lightbox in de kleur van de website, maar het 'close' plaatje is wel gewoon wit.
 
J V

J V

02/02/2008 00:10:00
Quote Anchor link
mvos schreef op 01.02.2008 20:05:
wat ik persoonlijk niet zo mooi vind is dat bij de pagina artikelen, als je dan op zo'n product klikt dan komt er een lightbox in de kleur van de website, maar het 'close' plaatje is wel gewoon wit.

Dat moet idd nog veranderd worden ;). Is niet zoveel werk in photoshop. Zal ik snel ook even gaan doen.
@ San The, Somber, dat klopt. Zo wilde ze het graag hebben. Modern enzo. Hoe zou jij het wat opfleuren, zonder het neit modern te laten lijken?
 
Wouter K

Wouter K

02/02/2008 00:47:00
Quote Anchor link
Vantage style ;)
google er maar eens op ,
Ik vind het eigenlijk maar niets maar als dat de wens van je klant is ok dan.
 
J V

J V

02/02/2008 01:15:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 02.02.2008 00:47:
Vantage style ;)
google er maar eens op ,
Ik vind het eigenlijk maar niets maar als dat de wens van je klant is ok dan.

Wens van de klant ja ;), maar ik vind het zelf niet lelijk ofzo (is mijn mening ook natuurlijk ;)).
Maar bedoel je niet vintage? Op vantage, vind ik alleen auto's en daar kan ik mijn site niet echt mee verglijken :P.
Hoe zou jij het wat beter maken dan?
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

02/02/2008 09:27:00
Quote Anchor link
Jordy schreef op 02.02.2008 01:15:
Hoe zou jij het wat beter maken dan?


lichtere kleuren gebruiken!
meer kleuren..
leesbare text..
betere content achtergrond (een waar de text beter op te zien is)...

en ik vind het verder ook niet echt goed staan, ik zou of een margin boven en onder zetten..
of die border boven en onder weg halen.

Met vriendelijke groet,
DirkJan Heinen
 
W W

W W

02/02/2008 11:44:00
Quote Anchor link
Gecondoleerd!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

02/02/2008 13:16:00
Quote Anchor link
Niet flauw bedoeld, dit was echt mijn gedachte gang toen ik net op je website terecht kwam, ik dacht aan "wie is er dood gegaan?". ik had echt even het gevoel van "in memorian".
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

02/02/2008 14:01:00
Quote Anchor link
Misschien offtopic maar waarom worden dit soort sites eigenlijk opgegeven voor reviews ??
De meeste sites zijn zo erg amateuristisch en kinderachtig van opzet dat dit niet serieus genomen kan worden.
Als je kijkt naar deze site dan denk ik terug aan 10 jaar geleden toen ik heel voorzichtig zat te knoeien.
Er waren toen ook nog geen goede voorbeelden.
Tegenwoordig kun je zo veel goede ideeen opdoen door gewoon te kijken naar andere websites.
No offense Jordy ( weet niet hoe oud je bent ) maar ik persoonlijk zou me schamen.

Kijk op het internet eens naar goede voorbeelden bv.
http://www.cssbeauty.com/
http://www.cssdrive.com/
http://www.unmatchedstyle.com/

En heb je geen fantasy of kennis dan kun je beter een goede template downloaden en die aanpassen

http://www.opendesigns.org/

Het vervelende is dat als de klant hiervoor betaald ze er al snel achterkomen dat dit niet gaat werken en dan moeten ze weer een nieuwe site hebben die wel voldoet aan 2008 standaarden en look en feel
De klant blijft dan gedupeert achter.
Voor mij dan natuurlijk goed nieuws :) maar ik vind dit vaak wel erg vervelend voor de klant.


Hoop niet dat ik iemand beledig maar ik erger mij wel aan dit soort reviews aanvraag
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ceasar Feijen
 
W W

W W

02/02/2008 14:09:00
Quote Anchor link
ceasar schreef op 02.02.2008 14:01:
En heb je geen fantasy of kennis dan kun je beter een goede template downloaden en die aanpassen

http://www.opendesigns.org/


Voorbeelden? Ik kan dit niet echt als een goed voorbeeld beschouwen.
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

02/02/2008 14:18:00
Quote Anchor link
@Ceasar, Het uitspreken van je persoonlijke gevoelens omtrent een review is inderdaad offtopic in verhouding tot de Topic. Ik ga er verder ook geen discussie over voeren, Maar een ieder mag zijn ontwerpen opdragen om daar een mening over te horen, hoe goed of slecht het ook is.

@Allen, Laten we ontopic blijven en verder gaan met het beoordelen van de betreffende website en hem te informeren met kritiek waarvan de grondslag positief bedoeld is.
 
Bart van der veen

bart van der veen

02/02/2008 14:37:00
Quote Anchor link
ontwerp technisch laat het inderdaad te wensen over, het is op zich wel netjes gescript (afgezien van de javascript onderaan (head tag))

aangezien het zaterdag is....

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

03/02/2008 09:50:00
Quote Anchor link
@bart
dat brengt al wel wat meer leven in de brouwerij.. maar tog.. erg kleur loos :( maar is idd een stukje beter al..

@jordy
tot mijn grote spijt ben ik het met ceasar eens..
zon site zou je juist offline moeten halen en niet online zetten..

Groet,
DirkJan Heinen
 
J V

J V

04/02/2008 21:27:00
Quote Anchor link
Blijkt dat ik nog een hoop te leren heb ;) en ik snap wat jullie bedoelen met 'in memoriam' :p.
Probleem is dat het een simpele site is natuurlijk, met maar 4 pagina's en zij mij ongeveer heeft laten zien hoe of wat ze wilde. (ik ben dus niet zelf dingen gaan verzinnen, maar heb eigenlijk gedaan wat zij wilde)
Wat jij hebt bart, ziet er mooi uit vind ik zelf (vooral de header, die is erg mooi)

@ceasar, waarom ik hem laat reviewen is om te horen wat anderen ervan vinden. Bij jou lijkt het me wel duidelijk ;). Iedereen is een keer begonnen en dit is mijn 1e site. Het ging me er dan ook vooral om, om goed html en css te leren en toevallig wilde zij een site hebben waar ik lekker op los kon gaan klooien.
Qua fantasie kan ik nog een hoop leren want een bestaand iets aanpassen naar mijn wensen gaat me een stuk beter af dan zelf iets maken.
Plus dat als ik hem moet laten reviewen door vrouwen die daar spullen komen kopen, ik er niet veel wijzer van word. En jullie wel ervaren zijn en dus dingen te melden hebben waar ik wat aan heb.
Dat ligt overduidelijk bij het designen en niet het programmeren.
In ieder geval bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.