Wordpress Media library

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Phpnuke r

phpnuke r

25/01/2016 09:33:57
Quote Anchor link
Vraag me af of dit topic in dit board hoort, zo niet, sorry!

Momenteel heb ik het probleem dat de media library niet werkt. Als ik een 'uitgelichte afbeelding' wil selecteren dan komen de afbeeldingen die al in de media staan er niet tussen te staan. Als ik in de menu van Wordpress op Media klik krijg ik wel gewoon alles te zien. Het uploaden via de normale media komt niet verder als 'Een ogenblik geduld…' terwijl de image wel wordt geüpload. Als ik bij uitgelichte afbeelding upload krijg ik de error 'Fout opgetreden bij het uploaden. Probeer later nog eens.'.

Het punt is dat ik vrijwel alles al heb gedaan (na mijn inzien):

-Plugins resetten
-Basis thema gebruiken i.p.v. huidige thema
-filepermissies controlleren (hoewel de images gewoon uploaden, dus dit kan hem zoiezo niet zijn geweest)
-htaccess controlleren (ook ergens op Google gevonden als oplossing hoewel het mij sterk lijkt)
-Er word ook veel gepraat over functions.php maar bij het gebruiken van de basis thema heb ik deze ook al gereset.

Zijn er toevallig mensen die dit ook hebben gehad en dat de oplossing ergens elders zat?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 11:38:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/01/2016 09:36:41
Quote Anchor link
Zet al je plugins eens uit, en zet ze stuk voor stuk aan terwijl je steeds de medialibrary test.
 
Phpnuke r

phpnuke r

25/01/2016 10:37:30
Quote Anchor link
Hallo Ariën,

Dit heb ik dus al gedaan (zoals verwoord als Plugins resetten, heb ze niet een voor een aangezet omdat ZONDER plugins het ook niet werkt. Dit geld ook voor de thema: die heb ik dus naar de default gezet).
Gewijzigd op 25/01/2016 11:04:10 door phpnuke r
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.