Wordpress op plekpanel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert van Roosmalen

Robert van Roosmalen

06/05/2012 11:57:50
Quote Anchor link
Hoi allemaal ,

Ik ben nieuwe hier en ik heb gelijk een probleempje.

Ik heb een wordpress site draaien ( meerdere ) met een webwinkel , loopt goed maar nu heb ik dezelfde webwinkel ook op een server draaien met plesk.
Nu doet op plesk alles het , het lezen en schrijven naar de database , maar behalve de webwinkel . En ook als ik een andere webwinkel gebruik hetzelfde terwijl dat op een andere server wel draaid. Zogauw ik ga 'afrekenen' gaat het mis en kan hij de db of mag hij de db niet lezen. De toestemmingen van diverse mappen staan goed voor lezen schrijven.
Moet ook zeggen dat er heel wat instellingen in plesk eerst moest aanpassen alvorens WP maar een beetje fatsoenlijk wilde draaien.

Het zal waarschlijk een kleine instelling in plesk zijn maar ik zie hem niet en kom er niet uit
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 22:17:43
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/05/2012 12:09:07
Quote Anchor link
foutmelding?
Verschillen tussen servers?
 
Robert van Roosmalen

Robert van Roosmalen

06/05/2012 12:13:21
Quote Anchor link
Geen foumeldingen , geeft aan checkout.php dat winkelwagen leeg is .

Het zijn beide geen eigen servers , heb wat sites draaien bij mijn-domein , daar draaid alles perfect

Andere server ruimte is een virtuele server bij strato met pleskpanel , waar wat sitejes op kunnen en daar ( was al een heel gevecht met plesk om wp maar zelfs een beetje draaiende te krijgen )
 

06/05/2012 16:45:57
Quote Anchor link
Wat zijn de instellingen van sessions in php.ini?
 
Robert van Roosmalen

Robert van Roosmalen

06/05/2012 21:06:03
Quote Anchor link
phoenix , het php script is echt goed . er is waarschijnlijk een instelling voor plesk. wanneer iemand discreet genoeg is wil ik best een inlog geven.
 
Robert van Roosmalen

Robert van Roosmalen

08/05/2012 14:57:40
Quote Anchor link
Ik ben er al uit en werkt . 'PHP uitvoeren als' stond niet goed , was een vinkje in plesk
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.