www.lochemc1.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jurri

Jurri

28/02/2006 16:10:00
Quote Anchor link
Ik ben leider van dit voetbalelftal en heb daarom deze site gemaakt.

Ik wil graag weten wat jullie er van vinden.

www.lochemc1.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

17/06/2024 14:18:27
 
Kalle P

Kalle P

28/02/2006 16:43:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, alleen de bg slaat nergens op vind ik. Zoals je zelf al zegt gaat het om het voetbalelftal en niet om andere clubs (ajax, PiSVee, NL, arsenal, barca, chelsea, manu, twente, az en van die kakkerlakjes). Het ziet er leuk uit, maar heeft er niks mee te maken. Download een reclamevrij gastenboek. En daarnaast heb ik zelf een hekel aan van die mailto linkjes, ik zie liever een contactscriptje.
 
Martijn Versluis

Martijn Versluis

28/02/2006 16:44:00
Quote Anchor link
Ziet er wel goed uit. Pas wel op dat het geheel niet te geel wordt. Een zwaktepuntje is nog dat bijvoorbeeld bij het gastenboek zowel in venster als in het frame scrollbalken ontstaan. Misschien een tip om het gastenboek in een nieuw venster te laten laden.
 

28/02/2006 16:44:00
Quote Anchor link
het design ziet er goed uit,
ik zie niet zo ontzettend veel PHP maar dat maakt niet uit

wat ik wel raar vind is dat het volgende er staat:
Quote:
Ben je het wachtwoord vergeten? Stuur dan een e-mail naar: [email protected]


betekent dit dat je de mensen dan alsnog hun wachtwoord gaat vertellen?
want dat zou beteken dat je de wachtwoorden neit gecodeerd opslaat...
 
B a s
Beheerder

B a s

28/02/2006 16:46:00
Quote Anchor link
tis een elftal man :)
 

28/02/2006 16:46:00
Quote Anchor link
en ja, idd dat gastenboek,
ik zie nu pas dat het een standaard gastenboek is,
ik dacht het net al aan de lay-out te zien, maar als je toch met PHP aan de kloot gaat kun je toch net zo makkelijk een gastenboek geheel naar jou wensen maken
 
Roy

Roy

28/02/2006 16:52:00
Quote Anchor link
Vind het design er leuk uit zien... Alleen de achtergrond vind ik drukjes overkomen...

Longa '30 maakt een lekker seizoentje tot nu toe mee trouwens :-)
 
Jurri

Jurri

28/02/2006 16:58:00
Quote Anchor link
Gijs:
het design ziet er goed uit,
ik zie niet zo ontzettend veel PHP maar dat maakt niet uit

wat ik wel raar vind is dat het volgende er staat:
Quote:
Ben je het wachtwoord vergeten? Stuur dan een e-mail naar: [email protected]


betekent dit dat je de mensen dan alsnog hun wachtwoord gaat vertellen?
want dat zou beteken dat je de wachtwoorden neit gecodeerd opslaat...


Ik heb van iedereen de e-mailadressen, dus stuur niet zomaar iemand het wachtwoord. En dat wordt dan wel een nieuw wachtwoord, want wachtwoorden zijn gecodeerd met md5.
 
Jurri

Jurri

28/02/2006 17:01:00
Quote Anchor link
Kalle:
Ziet er mooi uit, alleen de bg slaat nergens op vind ik. Zoals je zelf al zegt gaat het om het voetbalelftal en niet om andere clubs (ajax, PiSVee, NL, arsenal, barca, chelsea, manu, twente, az en van die kakkerlakjes). Het ziet er leuk uit, maar heeft er niks mee te maken. Download een reclamevrij gastenboek. En daarnaast heb ik zelf een hekel aan van die mailto linkjes, ik zie liever een contactscriptje.

Het zijn zoveel verschillende shirtjes, omdat iedereen tijdens de training een ander clubshirt heeft (helaas inderdaad ook kakkerlakken).
 
Jurri

Jurri

28/02/2006 17:15:00
Quote Anchor link
Gijs:
en ja, idd dat gastenboek,
ik zie nu pas dat het een standaard gastenboek is,
ik dacht het net al aan de lay-out te zien, maar als je toch met PHP aan de kloot gaat kun je toch net zo makkelijk een gastenboek geheel naar jou wensen maken

Ik heb geen idee hoe ik met een zelfgemaakt gastenboek ervoor kan zorgen dat je smilies aan berichten kan toevoegen, of teksten dik/schuin e.d. krijgt.
Gewijzigd op 28/02/2006 17:16:00 door Jurri
 

28/02/2006 17:30:00
Quote Anchor link
check preg_replace

en dan iets als
$var="";
$rpl="<b>";
$string=preg_replace($var,$rpl,$string);

dat is het basis idee van ubb codes
 
Kalle P

Kalle P

28/02/2006 17:41:00
Quote Anchor link
Jurri:
Gijs:
en ja, idd dat gastenboek,
ik zie nu pas dat het een standaard gastenboek is,
ik dacht het net al aan de lay-out te zien, maar als je toch met PHP aan de kloot gaat kun je toch net zo makkelijk een gastenboek geheel naar jou wensen maken

Ik heb geen idee hoe ik met een zelfgemaakt gastenboek ervoor kan zorgen dat je smilies aan berichten kan toevoegen, of teksten dik/schuin e.d. krijgt.


Of download gewoon een reclame vrije, die ook nog eens simpel te veranderen is. Op hotscript.com ofzo of anders hier of phpfreakz.
 

28/02/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Wow, dat geel is wel heeeel erg geel.
Dat moet je wel even anders doen hoor.
Voor de rest ziet het er goed uit :)
 
Steff   an

Steff an

28/02/2006 20:18:00
Quote Anchor link
Elsy:
Wow, dat geel is wel heeeel erg geel.
Dat moet je wel even anders doen hoor.
Voor de rest ziet het er goed uit :)


Ik vind dat juist niet. Wat ik veel te geel vind, is die HostingDiscounter-banner hier op PHPhulp.nl.

De felheid van de kleuren kan ook afhangen van de beeldscherm instellingen en/of het gebruik van een TFT-monitor of een CRT-monitor

De layout vind ik mooi. Niet te veel toeters en bellen. Alles ik ook makkelijk en overzichtelijk.
Ga zo door....
Gewijzigd op 28/02/2006 20:20:00 door Steff an
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

28/02/2006 20:18:00
Quote Anchor link
Leuk gedaan en ik vind het geel juist heel fris :)
Laadt lekker snel en je behoudt het overzicht wanneer je van de ene pagina naar de andere gaat.

Heel veel suc6 met de site!
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/02/2006 20:20:00
Quote Anchor link
Ik ben het wel met Elsy eens, het mag iets matter, wat witter geel, als je begrijpt wat ik zelf amper snap...

Ps. Wat worden er veel wedstrijden afgelast joh..
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

28/02/2006 20:24:00
Quote Anchor link
en bij de c1 only pagina staat bovenaan bericht lezen en telefoonlijst enzo.. je kan er voor zorgen dat dat alleen in beeld is als je ingelogd bent.. (is maar een tip) en idd dat gastenboek is hier ook snel te vinden.
 

28/02/2006 20:58:00
Quote Anchor link
Iets mater geel idd.

Veder ziet er goed uit, ook leuk met die team foto die kleur krijgt op de foto pagina.

Veder W3C:
Je moet nog een DOCTYPE toevoegen op alle pagina's en je gebruikt id="datum" meerdere keren op een pagina. Hiervan moet je class="datum" maken en in je CSS van het hekje (#) een punt (.) maken.
 
Kalle P

Kalle P

28/02/2006 20:59:00
Quote Anchor link
Dat laatste (van id veranderen in class) vind ik echt onzin.
 
Legolas

Legolas

28/02/2006 21:10:00
Quote Anchor link
dat is wel invalid, id is een specifiek iets
 
Jurri

Jurri

28/02/2006 21:41:00
Quote Anchor link
Bedankt voor alle reacties.

@Webmakerij:
Dat DOCTYPE, is dat echt nodig. Het is op zich wel netjes, maar heeft het echt nut? Ik kwam er ook niet helemaal uit met welke ik dan moest gebruiken.

Hetzelfde voor class of id, wel netjes, maar echt nodig?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.