www.markwinters.tk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »
Mark

mark

10/03/2004 09:41:00
Quote Anchor link
Dit is mijn homepage ga er snel naar toe!!! tis de beste homepage die er is, echt!!!

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 14:14:10

Mitch X

Mitch X

10/03/2004 14:54:00
Quote Anchor link
Het logo is wel ok maar de rest vink nie zo speciaal.
Beste homepage is het cker niet ... srry

10/03/2004 15:52:00
Quote Anchor link
Haal eerst is die reclame van lycos weg man.
weet je niet hoe vraag maar aan mij

Mitch X

Mitch X

10/03/2004 16:07:00
Quote Anchor link
Ik zie geen lycos reclame ...

10/03/2004 16:17:00
Quote Anchor link
ik heb noembed er al instaan, wat moet er nog meer bij?

10/03/2004 16:23:00
Quote Anchor link
zet dit in de <head> van elke site en je bent van die irri balk af:

<script type="text/javascript">
if(top.location != self.document.location)
{
top.location=self.document.location;
}
</script>

10/03/2004 16:38:00
Quote Anchor link
ok zal ik doen vanavond;)

Rick

Rick

10/03/2004 18:02:00
Quote Anchor link
een gratis host en dan reclame erop zetten om geld te vangen?

en ik vind de site eigenlijk niet zo fantastisch eruit zien maar das imho
haal ajb. de frames weg, echt verschrikkelijk
en waarom zie ik 1 groot rood vlak in het midden met een klein iframe venster?
ik zit nu in linux en heb IE niet bij de hand dus ik weet niet of dat het probleem is maar zou me weinig verbazen.

haal je site trouwens hier eens doorheen
http://validator.w3.org/

10/03/2004 18:22:00
Quote Anchor link
ehm er zijn geen frames alleen 2 iframes, hij is gemaakt met windows 98 dus weet niet of die werkt met linux.

PHP erik

PHP erik

10/03/2004 19:01:00
Quote Anchor link
wow.. de site ziet er niet uit :)

echt de beste homepage die ik ooit heb gezien DESC

Frisbee

Frisbee

10/03/2004 21:14:00
Quote Anchor link
een iframe in een iframe?? omg als ik dat doe word ik van school getrapt denk ik

verder wel leuk voor een beginner

Rick

Rick

11/03/2004 00:27:00
Quote Anchor link
uhm ik wil niet vervelend zijn hoor maar is een iframe geen frame dan?
het is een ander type maar het valt wel onder de categorie frames hoor

en als ik jouw was zou ik toch maar eens gaan kijken naar designs van andere pagina's

vergeet iframes en gebruikt tabellen en div's
wil je een onderdeel van de pagina vervangen en de rest hetzelfde houden?
dan gewoon php gebruiken.

11/03/2004 13:39:00
Quote Anchor link
Ik wil niet zeuren maar de hele site is 1 tabel met daarin 1 iframe, dat je dat niet kunt zien, en ga nu naar website promotie en zet daarbij je site voor gratis reclame, ik zal vanavond ook de lay-out denk ik veranderen zodat het overzichtelijker word.

Rick

Rick

11/03/2004 15:06:00
Quote Anchor link
kijk maar eens naar dit script dan:
<script language="javascript">

myreg=new RegExp("lycos\.nl","i");
if ( !myreg.test("'"+top.location+"'") ) {
nwreg=new RegExp ("http://([^/]+)?(/([a-z0-9A-Z\-\_]+)?[^']+)","i");
rn=nwreg.exec("'"+self.location+"'");
if (parent.frames.length==2) { top.location="http://" + rn[1] + rn[2]; }
else { top.location="http://" + rn[1] + "/" + rn[3]; }
}

if(window == window.top) {
var address=window.location;
var s='<html><head><title>'+'</title></head>'+
'<frameset cols="*,140" frameborder="0" border="0" framespacing="0" onload="return true;" onunload="return true;">'+
'<frame src="'+address+'?" name="memberPage" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" noresize>'+
'<frame src="http://ads.tripod.lycos.nl/ad/google/frame.php?_url='+escape(address)+'&gg_bg=&gg_template=&mkw=&cat=noref" name="LycosAdFrame" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" noresize>'+
'</frameset>'+
'</html>';

document.write(s);
}
</script>

dat staat toch echt op jouw pagina :p

11/03/2004 15:21:00
Quote Anchor link
ja maar daar kan ik niks aan doen dat doet lycos, mijn site heeft alleen 1 tabel en 2 iframes maar alles word geladen in 1 iframe, lycos wil reclame maken ik niet

Rick

Rick

11/03/2004 15:30:00
Quote Anchor link
zet het dan eens op een andere host ofzo, andere hosts zijn vaak vele malen beter

probeer deze bijvoorbeeld eens http://www.hostrocket.com/

20/05/2004 21:09:00
Quote Anchor link
Hey hoe krijg je die irritante google ads bij lycos weg?

Remco nvt

Remco nvt

20/05/2004 21:22:00
Quote Anchor link
Kijk hier boven en neem anders ^$%^@$@#^ een betaalde host

Sorry voor het vloeken hierboven maar word daar moe van

SerpenT

SerpenT

20/05/2004 23:01:00
Quote Anchor link
of maak van je pc je eigen host, is ook niet zo moeilijk, dan moet je natuurlijk wel een beetje snelle upload verbinding hebben en kabel/ADSL want anders heb je zon hoge telefoon rekening:P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.