www.(naamverwijderd).nl te koop (+youtube kanaal)

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Joep de Jong

Joep de Jong

27/05/2015 20:56:37
Anchor link
Hallo allemaal,
Ik verkoop (naamverwijderd), eventueel met het youtubekanaal (naamverwijderd) erbij inbegrepen.
Ook je krijg de scripts van (naamverwijderd) en (naamverwijderd) er gratis bij.

Bieden.
Huidig bod:€50,-

Groet,
Joep
Gewijzigd op 28/05/2015 13:04:46 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 06:01:59
 
CNEPHP -

CNEPHP -

28/05/2015 10:20:45
Anchor link
En wie heeft dat huidig bod geplaatst?


Corné
Gewijzigd op 28/05/2015 10:21:09 door CNEPHP -
 
Joep de Jong

Joep de Jong

28/05/2015 10:29:00
Anchor link
Een facebook vriend.

Groet,
Joep
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/05/2015 11:19:17
Anchor link
Niet om het één of het ander, maar is jouw kanaal echt aangesloten bij muziekwebsite Vevo?
 
Joep de Jong

Joep de Jong

28/05/2015 12:19:30
Anchor link
Het kanaal is niet van mij, de domeinnaam ook niet, mij is gevraagd deze te verkopen.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij niet bij VEVO is aangesloten.

Groet,
Joep
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/05/2015 13:03:24
Anchor link
Dan wordt er hier niet verkocht. Je bent als verkoper van een product volgens de Nederlandse wet verplicht dit deugdelijk op te leveren (ook als wederverkoper).

Dit product/dienst is niet deugdelijk omdat er niet aantoonbaar kan worden gemaakt dat er misbruik is gemaakt van merkrechten. Voor hetzelfde geld loopt er een rechtzaak/onderzoek naar de eigenaar over het valse gebruik van merkrechten en wordt iemand anders hier straks mee opgezadeld.

Ook heb ik via het register even na gezocht of 'ron jans' voor komt en dit is niet het geval.


Het topic is gesloten, er is genoeg aanleiding dat de verkoop niet deugd.
[/modedit]
Gewijzigd op 28/05/2015 13:03:56 door Bas IJzelendoorn
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.