wysiwyg editor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net Developer / Azure / Angular / SaaS @ Amsterda

2021-08-27 iSense .Net Developer Azure Angular SaaS Would you like to work in a young and innovative SaaS company with their office in the city center of Amsterdam? Do you thrive in an environment with a lot of freedom and responsibility? Then this might be your next step! ISKE48834 Nieuw Company profile This company is an international operating SaaS company that, with their software, tries to improve the heatlh and luck of employees worldwide. Every year at least 2 million people use their software in their own language. The employees of this company can be described as a young, enthusiastic,

Bekijk vacature »

Microsoft Developer Technische Automatisering

Regio: Deventer, Eindhoven Wil jij je Microsoft kennis inzetten in binnen de technische automatisering in onze business unit machine & systems? Zoek jij een omgeving met collega's uit je vakgebied met wie jij jouw kennis kunt delen en van wie je kunt leren? Is werken voor een Microsoft Goldpartner voor jou een extra plus? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar nieuwe Microsoft collega's met passie voor deze technische unit. De functie Als .NET Software Developer werk je aan diverse software ontwikkelprojecten binnen de technische automatisering Je ontwikkelt innovatieve oplossingen voor onze klanten zowel

Bekijk vacature »

Software Consultant

Ben je graag onder de mensen, goed in het geven van uitleg en wil je werken in een jong team? Dan is deze functie wat voor jou! Software Consultant Wat zijn je taken? Als software consultant ben je dé schakel tussen de klant en de software. Je bent dagelijks bezig met de implementatie van onze ERP software PowerAll. Bij nieuwe klanten bestaat dit uit installatie, inrichting, training en nazorg. Bij bestaande klanten geef je advies over nieuwe mogelijkheden en zorg je voor dat dit succesvol is in gebruik worden genomen. Daarnaast geef je ondersteuning op afstand van op locatie bij

Bekijk vacature »

Technische Frontend developer naast station

Bedrijfsomschrijving Deze mooie organisatie is gevestigd nabij het station en dus heel goed bereikbaar met het OV. Onze klant is de toekomst als het gaat om e-platforms! Ze behoren ondanks dat ze relatief klein zijn qua omvang tot de top wat betreft het ontwikkelen van e-platforms in Nederland! Dit is ook te leiden uit de prominente opdrachtgevers die zij hebben. Het bedrijf is zeer dynamisch en je komt in een mooi (en ook erg gezellig) kantoor te werken in een team met 5 andere professionele collega's. Samen maak je gebruik van bewezen en nieuwe technologieën om de PHP software ontwikkeling

Bekijk vacature »

GIS Developer @ Utrecht

2021-10-06 iSense GIS Developer Ben jij een Software Developer met minimaal drie jaar ervaring en wil jij aan werken aan toonaangevende GIS software? Spreekt het jou aan om binnen een innovatief ingenieursbureau te werken aan uiteenlopende projecten voor diverse grote en bekende namen in Nederland? Lees dan nu verder! ISHU48803 Organisatie Als GIS Developer kom je te werken bij een high-tech ingenieursbureau in de regio van Utrecht. Al ruim 15 jaar werken ze aan de eigen ontwikkeling van innovatieve applicaties op het gebied van mobiliteit en infrastructuur. Met al hun jaren ervaring bedenken en ontwikkelen ze geografische oplossingen voor grote

Bekijk vacature »

Stage: Super programmeurs welkom (In Limburg)

Wat ga je doen? Je bouwt mee aan het CMS Serena. Je bouwt mee aan werken-bij websites van klanten. Je helpt met de koppelingen bouwen tussen onze werken-bij websites en diverse software pakketten. Over welke vaardigheden beschik je? Programmeren in PHP. Communicatief vaardig. Teamspeler. Eigen mening. Wat bieden we? 70% van al onze medewerkers hebben ooit stage gelopen bij Getnoticed. We zijn een gezellig bourgondisch bedrijf dat werkt voor de top van Nederland (ABN Amro, T-Mobile, Coolblue en meer). De volgende opties zijn mogelijk Een leerplaats die ook geschikt is voor minder validen Mogelijkheden voor zij-instromers

Bekijk vacature »

Developer DataPower & Message Queiuing @ Apeld

2021-08-30 iSense Developer DataPower & Message Queiuing Wil jij werken in een organisatie waar alleen de beste DataPower developers werken? Deze organisatie heeft één van de grootste en meest complexe omgevingen van Nederland. Wil je verantwoordelijk zijn voor een gateway waar miljoenen externe en interne gebruikers gebruik van maken? Lees dan snel verder! Please note: this is a job which requires a professional level of written- and spoken Dutch. ISRO46531 Organisatie Je komt als DataPower developer te werken in de regio Deventer/Apeldoorn bij een van de meest complexe IT omgevingen van Nederland. De organisatie is constant in beweging en bezig

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL)

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties." Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Je komt te werken binnen PostNL Logistic Solutions. Daar gaan we net wat verder dan een standaardpakket of brief. Het gaat bijvoorbeeld om gekoeld vervoer van medicijnen (Health), Warehousing (Fulfilment), het leveren binnen hele strakke tijdvakken

Bekijk vacature »

C# .NET Developer @ Amsterdam

2021-08-04 iSense C# .NET Developer Ben jij een senior C# .NET Developer en wil jij een bijdrage leveren aan een grote Noord-Europese financiële organisatie door innovatieve features te implementeren? Wil jij werken met C# en krijg jij energie van requirements uit de business vertalen naar concrete mogelijkheden? Lees dan nu verder! ISDR46635-2 Organisatie In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde zijn voor de business? Ben jij

Bekijk vacature »

PHP Developer (medior)

Als PHP developer werk jij mee aan de uitbreiding van onze SaaS applicatie. Je bouwt aan nieuwe functionaliteiten, verbetert ons Content Management Systeem op basis van Symfony en optimaliseert de gebruiksvriendelijkheid. Je werkt aan een mooi product dat continu uitgebreid wordt en de potentie heeft om de wereld over te nemen! Naast het meewerken aan de uitbreiding van onze SaaS applicatie, werk je ook aan specifieke modules voor onze klanten. Klanten als Scania, Fletcher Hotels, Gamma of Aditech hebben jouw hulp nodig! Wil jij meewerken om onze ambitie waar te maken? We bieden: Een salaris tussen € 2200 en €

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar @ Amsterdam

2021-08-11 iSense Senior Java Ontwikkelaar Ben jij een ervaren Java Developer en lijkt het jou gaaf om te werken aan innovatieve interne projecten voor een groot aantal aansprekende klanten? Spreekt het jou daarnaast aan om te gaan werken bij een van de nummer 1 organisaties in Nederland wanneer het gaat om maatschappelijk betrokken oplossingen? Lees dan snel verder! ISTA50719 Organisatie Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en

Bekijk vacature »

Full stack Web Developer / Go & Ruby on Rails

2021-09-01 iSense Full stack Web Developer / Go & Ruby on Rails Ben jij ondernemend en blijf jij jezelf graag ontwikkelen on the job? Is Ruby on Rails jouw expertise en haal je energie uit het ontwikkelen voor meerdere Europese landen? Kom jij het best tot jouw recht in een kleinere organisatie waar de lijntjes super kort zijn? Ben je klaar om deel te nemen aan een gigantisch groeipad? Dan ben je hier aan het juiste adres. Lees snel de onderstaande vacature! ISBA50819 Organisatie De organisatie is geheel IT gericht en werkt aan een online omgeving en diverse software diensten.

Bekijk vacature »

PHP Developer @ Nijmegen

2021-09-08 iSense PHP Developer Ben jij een PHP Developer met een aantal jaren ervaring en op zoek naar een nieuwe werkgever? Lijkt het je leuk om te werken in een klein team waar je veel zeggenschap hebt en jouw ideeën gewenst zijn en gehoord worden? Lees snel verder en solliciteer! ISMI47696 Nieuw Organisatie Je komt als PHP Ontwikkelaar te werken bij een familiebedrijf, een kleine en zeer succesvolle organisatie. Ze zijn een online verkoopplatform en in Nederland 1 van de grootste op hun gebied. Ze zijn ook internationaal actief, in de rest van Europa. Totaal werken er ongeveer vijftien collega's,

Bekijk vacature »

Microsoft Business Intelligence ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is gevestigd in Best en een bekende speler binnen haar vakgebied. De ICT afdeling is momenteel 22 FTE groot en de afdeling management informatie is momenteel 4 FTE groot. Binnen de organisatie heerst er een prettige werksfeer. Functieomschrijving Ter uitbreiding van het huidige team (momenteel 4 FTE), is mijn klant op zoek naar een Microsoft Business Intelligence ontwikkelaar. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van het Microsoft datawarehouse. Kort samengevat zul je betrokken zijn bij; -Het ontwikkelen en onderhouden van ETL processen middels SSIS -Het modelleren van datamarts -Het dimensionaal modelleren met SSAS -Ontwikkelen

Bekijk vacature »

Java Developer / Interne job / Leaseauto / Groeipa

Bedrijfsomschrijving Deze ambitieuze organisatie is inmiddels 50 man groot en ze werken nationaal voor grote organisaties en instanties die hulp nodig hebben bij het ontwikkelen van diverse applicaties. Denk hierbij aan overheden, nutsbedrijven, banken, echter ook not-for-profit instellingen maken gebruik van de kennis en ervaring van de medewerkers van mijn klant. Ze ontwikkelen voornamelijk in Java en gebruiken front-end Angular. Men gaat starten met eigen interne projecten die op kantoor in Amersfoort gemaakt gaan worden. Hierdoor hoeft er dus niet naar eindklanten afgereisd te worden aangezien het een interne baan is. Ondanks dat het intern is bieden ze medewerkers die

Bekijk vacature »
Stefan Renne

stefan Renne

29/07/2010 14:50:27
Quote Anchor link
ik ben opzoek naar een wysiwyg editor waarmee je afbeeldingen kan uploaden naar de server en youtube/embed filmes kan invoeren. En praat me in vredesnaam niet van fckeditor en al helemaal niet van ckeditor + ckfinder.

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

17/10/2021 01:38:55

29/07/2010 14:54:24
Quote Anchor link
En waarom dan niet?
TinyMCE dan?
ckeditor alternative

Stefan Renne

stefan Renne

29/07/2010 14:55:31
Quote Anchor link
omdat ik hoofdpijn van fckeditor krijg omdat die plugins (mag ik hier schelden?) frustrerend werken

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

29/07/2010 15:12:11
Quote Anchor link
Erg goede maar niet gratis is de innova editor. Gebruik ik in al mijn cms sytemen
http://www.innovastudio.com/

Stefan Renne

stefan Renne

29/07/2010 15:20:43
Quote Anchor link
Caesar Feijen op 29/07/2010 15:12:11:
Erg goede maar niet gratis is de innova editor. Gebruik ik in al mijn cms sytemen
http://www.innovastudio.com/

geld is geen probleem,
is het in dat systeem mogelijk om images te uploaden en filmpjes als youtube te weergeven?
Gewijzigd op 29/07/2010 15:22:02 door stefan Renne

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

29/07/2010 16:07:34
Quote Anchor link
Ik zou zeggen kijk even op hun website. Niemand heeft een standaard plugin voor youtube.
Ik doe dat zelf met ubb code. Echter kun je ook heel goed jquery met bijv. colorbox daarvoor gebruiken

Moe BE

Moe BE

29/07/2010 16:15:41
Quote Anchor link
Ziet er inderdaad wel een hele mooie editor uit, alleen spijtig dat je hem niet eerst even kunt testen voordat je er 70 dollar aan uit geeft.

B a s
Beheerder

B a s

29/07/2010 16:18:53
Quote Anchor link
Staan wel wat demo's online die je kunt raadplegen.

Stefan Renne

stefan Renne

29/07/2010 16:28:27
Quote Anchor link
ubb code is een heel goed idee, ik heb de editor gekocht ;)
alleen ff kijken hoe ik de source folder van de media/images aanpas
Gewijzigd op 29/07/2010 16:30:00 door stefan Renne

Moe BE

Moe BE

29/07/2010 16:30:34
Quote Anchor link
@bas: die had ik wel gezien, maar zou ook graag weten, of hij makkelijk te implementeren is en of hij lekker werkt, ...

Stefan Renne

stefan Renne

29/07/2010 16:44:55
Quote Anchor link
@Caesar Feijen kan je me nog vertellen waar het config bestand is?

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

29/07/2010 16:52:00
Quote Anchor link
Die is er niet :)
Pas settings.php aan in de map assetmanager.
Staat allemaal in de bijgeleverde help bestand

Stefan Renne

stefan Renne

29/07/2010 17:15:02
Quote Anchor link
ja was dr net ook achter :P ben dr wel achter dat je de naam van de map Editor niet mag aanpassen xd

Mr Beronne

Mr Beronne

05/08/2010 18:39:49
Quote Anchor link
beste mensen ik heb ook de innovastudio editor ik heb een paar vraagjes

vraag1: in de uitleg van hun staat van dat het niet uitmaakt waar je het in upload op je server ik krijg alles werkend op de upload gebied na, daar krijg ik allemaal php errors. en als ik op save op submit druk dan hoort het toch te worden opgeslagen, en dat zou ik dan willen verzenden zeg maar naar een pagina van mijn website.

ik hoop dat iemand mij kan helpen

voor de rest lijkt het me echt een super editor

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.