XML writer ASP.NET C#

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Kees -

Kees -

06/12/2010 11:06:03
Quote Anchor link
Hallo,

Heeft iemand misschien ervaring met het schrijven van een xml in asp.net. Die mij een link kan geven of uitleg hoe ik moet beginnen er mee.

Heb op internet gezocht maar kan nergens duidelijk vinden wat ik wil en nodig heb.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:38:36
 
Chris -

Chris -

06/12/2010 11:21:26
Quote Anchor link
Bedoel je niet toevallig het uitlezen van een XML? Het schrijven lijkt me niet zo moeilijk, dat is gewoon een string..?
 
Kees -

Kees -

06/12/2010 11:26:59
Quote Anchor link
Het uitlezen dat lukt me wel maar het schrijven daar in tegen weet ik echt niet hoe het moet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.