YouTube class

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

16/09/2010 21:56:04
Quote Anchor link
Heeft iemand een idee over aan opensource php class die data kan ontvangen en versturen naar YouTube. Waarmee je van uit je eigen site een filmpje kan waarder (middel sterretjes of een uitklapmenu met waarde) en waarmee je commentaar kunt geven.

Ik heb al gezocht maar er is zoveel aanbod, misschien heeft iemand hiermee ervaring en weet een script dat goed en efficiënt werk.
Het liefst een class met een duidelijk voorbeeld hoe ik het kan toepassen.

PHP hulp

PHP hulp

03/12/2021 09:08:07

SilverWolf NL

SilverWolf NL

16/09/2010 22:14:25
Quote Anchor link
Waarom maak je geen gebruik van googles/youtubes eigen API?
http://code.google.com/intl/nl/apis/youtube/2.0/developers_guide_protocol_ratings.html

Staat ook bij hoe je ratings moet versturen...

17/09/2010 10:29:09
Quote Anchor link
SilverWolf NL op 16/09/2010 22:14:25:
Waarom maak je geen gebruik van googles/youtubes eigen API?

Ik heb liever een serverside. Javascript kun je uitzetten en het is zwaarder voor mobiele interneters

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

17/09/2010 10:47:27
Quote Anchor link
Die API werkt serverside? Op hun site wordt de API (die een onderdeel van van Zend Framework, maar ook los kan wordne gebruikt) prima beschreven.

17/09/2010 11:10:03
Quote Anchor link
Misschien heb ik wel te snel geageerd.
Maar hierop heb ik mijn reactie gebaseerd

Rating information in JSON-C responses

Ratings information for the like-or-dislike rating system is communicated in JSON-C feeds using the following properties:

Niek s

niek s

17/09/2010 15:04:57
Quote Anchor link
Peter Anoniem op 17/09/2010 11:10:03:
Misschien heb ik wel te snel geageerd.
Maar hierop heb ik mijn reactie gebaseerd

Rating information in JSON-C responses

Ratings information for the like-or-dislike rating system is communicated in JSON-C feeds using the following properties:

PHP kan ook met JSON omgaan (json_encode/json_decode)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.