Zeer interessante vacature voor Webdesign website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

TonnyBoy Verweij

TonnyBoy Verweij

04/02/2014 11:26:05
Quote Anchor link
Goedendag allemaal,

Zelf zit ik heel erg in de webdesign, heb verstand van HTML maar daar houd het voor mij helaas op.
Aangezien ik een eigen website wil die zeer uitgebreid is, maar wel van me eigen design afkomstig is. Zoek ik iemand die me kan helpen met het PHP gedeelte van deze website. Het zal hier gaan om een admin pannel, een berichtencentrum plus voortgang. Ik moet vanuit mijn admin pannel met verschillende klanten contact kunnen leggen en accounts kunnen aanmaken. Ze ontvangen eventueel een notificatie via de e-mail, ik wil ook een bijlagen kunnen toevoegen. Daarnaast moeten hun op hun eigen home scherm een beoordeling kunnen geven die op mijn homepagina komt te staan. Daarnaast wil ik ook een nieuws bulletin die ik ook vanuit mijn admin pannel kan beheren. Me budget ligt op +- 500,-

Lijkt dit iets voor jou?
Neem dan contact op met: [email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 03:29:24
 
Johan de wit

johan de wit

04/02/2014 11:30:34
Quote Anchor link
Dit zijn geen kleine functies.
 
Michael -

Michael -

04/02/2014 11:34:27
Quote Anchor link
Wat bedoel je met voortgang? Verzonden op.., gelezen op..?
Hoe wil je contact leggen met je klanten, via mail? Je hebt het berichtencentrum immers al genoemd.
Jij maakt accounts aan vanuit je beheer omgeving, dit kan de klant dus niet?
Wat wil je naast account beheer en nieuws beheer nog meer in je beheer omgeving doen? Moet er ook een CMS bij om teksten op je website aan te kunnen passen?
 
Simo Mr

Simo Mr

04/02/2014 11:46:17
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb je een email gestuurd.
 
TonnyBoy Verweij

TonnyBoy Verweij

04/02/2014 12:01:33
Quote Anchor link
Michael - op 04/02/2014 11:34:27:
Wat bedoel je met voortgang? Verzonden op.., gelezen op..?
Hoe wil je contact leggen met je klanten, via mail? Je hebt het berichtencentrum immers al genoemd.
Jij maakt accounts aan vanuit je beheer omgeving, dit kan de klant dus niet?
Wat wil je naast account beheer en nieuws beheer nog meer in je beheer omgeving doen? Moet er ook een CMS bij om teksten op je website aan te kunnen passen?


Voortgang dat ze eventuele screenshot kunnen zien voor hoe het op dat moment ervoor staat.
En een notificatie via de mail dat er een berichtje is binnengekomen in het berichtencentrum.
De klant kan inderdaad geen accounts aanmaken. Ik heb gewoon alle rechten, hun beperkt. Maar ik wil dit wel kunnen aanpassen of ze de beperkte omgeving hebben of de volledige omgeving, voor eventuele werknemers die ik binnenkort krijg. En ja er moet cms bij! Ik hoop dat ik al je vragen bij deze heb beantwoord.
 
Michael -

Michael -

04/02/2014 12:13:54
Quote Anchor link
Duidelijk. Met cms e.d. wel een heel uitgebreid systeem voor jou voorgestelde budget.
Ik zie dat Simo al contact met je heeft gezocht, dus mogelijk is je vacature vervuld?
 
TonnyBoy Verweij

TonnyBoy Verweij

04/02/2014 12:15:39
Quote Anchor link
Michael - op 04/02/2014 12:13:54:
Duidelijk. Met cms e.d. wel een heel uitgebreid systeem voor jou voorgestelde budget.
Ik zie dat Simo al contact met je heeft gezocht, dus mogelijk is je vacature vervuld?

Heb al mailcontact met hem, opzich valt het systeem best mee. Tis in principe een blog plus berichtencentrum met bijlagen. Het klinkt denk uitgebreider dan het uiteindelijk is!
 
Ivo P

Ivo P

04/02/2014 13:48:53
Quote Anchor link
en waarom staat er nu precies "zeer interessante" in je topic titel?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.