Zoekformulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren .NET C# ontwikkelaar, inhouse, complex maa

Ben je als ervaren ontwikkelaar op zoek naar een analytische omgeving? Waar hoogopgeleiden en ervaren collega’s jouw kennis naar een hoger niveau kunnen tillen? Waar je met een leuk team samen aan innovatieve producten werkt? Dan zou de deze organisatie wel eens goed bij je kunnen passen. Voor een organisatie in Delft zoeken we momenteel een ervaren .NET C# ontwikkelaar. De organisatie richt zich op innovatieve en complexe maatwerk systemen met een maatschappelijke raakvlak. Hierbij moet je (afhankelijk van je niveau) mee kunnen denken met functionele en architectonische vraagstukken. De projecten kunnen uiteenlopend zijn en het is maar net wat

Bekijk vacature »

Senior Software Developer (Freelancer)

Hospital 4.0 is a value stream within Philips research focusing on operational excellence with the Healthcare Industry. We strive to help C- suite, administrators, doctors and caregivers to reduce waste by optimizing operations in hospitals and hospital networks. By connecting and analyzing data from health information systems, point of care medical devices, sensors, RTLS and other pre-existing relevant sources with help of enabling technologies such as Cloud, AI & ML, data interoperability, and healthcare data standards (HL7, FHIR). Philips is looking for an experienced and motivated senior software developer with deep technical depth as well as strong interpersonal skills. The

Bekijk vacature »

Cloud Engineer Welkomstbonus € 5.000,-

Cloud Engineer medior Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren systeembeheerder Cloud en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Er werken leuke mensen bij T2, die op een professionele en informele wijze met hun carrière en collega’s omgaan. Dat is de basis voor succes! Het is vanzelfsprekend dat je met de nieuwste technieken

Bekijk vacature »

BI developer Azure ETL Microsoft BI tooling

Bedrijfsomschrijving Onze klant biedt financiële dienstverlening aan organisaties binnen de non-profit sector. Hierbij kun je denken aan overheden en instellingen met een maatschappelijk belang. In vergelijking met andere financiële dienstverleners staan zij er bijzonder goed voor en heeft de Covid-19 crisis gelukkig geen invloed. De organisatie heeft een open cultuur met vrij korte lijnen. Daarnaast zijn duurzaamheid en betrouwbaarheid termen die de organisatie kenmerken. Ter uitbreiding van het team zijn zij op zoek naar een ervaren BI Developer. Grote hoeveelheden data zijn kenmerkend voor het applicatie landschap. Business Intelligence staat zeer centraal in de organisatie en ze hebben op dit

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software ontwikkelaar

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Mobile Developer in Oost-Nederland (Android en/of

Bedrijfsomschrijving Een unieke kans voor Mobile Developers in Oost-Nederland. Deze prachtige organisatie is namelijk opzoek naar een Mobile Developer. Mobile Development en Ops Engineering gaan hand in hand bij deze organisatie dat een hoog verantwoordelijkheidsgevoel draagt. Als organisatie ontwikkelt zij dan ook veelal mobiele applicaties ter inspiratie en ondersteuning van belangrijke sectoren in Nederland. Met het technische team van gepassioneerde developers en engineers voeren ze dagelijks veelal diverse, inspirerende en complexe werkzaamheden uit. Door gebruik van innovatieve software en de nieuwste platformen binnen de sector is deze klant dan ook zeker als vooruitstrevend te betitelen waar zijn enorm veel waarde

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren. Jij zal hierbij vanuit jouw expertise de klant adviseren over hoe OutSystems als lowcode platform een toegevoegde waarde kan zijn en op welke manier deze gebruikt kan worden. Hierin neem jij uiteraard

Bekijk vacature »

C# backend developer, Rotterdam

Ben je een ervaren .NET C# web developer en op zoek naar een leuke baan in het zuiden van Zuid-Holland? Een inhouse functie maar met de afwisseling van verschillende projecten en klanten? Projecten die uitdagend zijn door de complexiteit van de systemen? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakkee zijn we momenteel op zoek naar een ervaren .NET C# web developer. Het bedrijf bestaat uit iets meer dan 20 werknemers en verschillende ervaren software developers. De software projecten zijn uiteenlopend, maar altijd maatwerk oplossingen en veelal complex en bedrijfskritisch van karakter. De bedrijven waarvoor je software ontwikkeld kunnen variëren

Bekijk vacature »

Ben jij een intelligente JavaScript Developer?

Bedrijfsomschrijving Soms zie je door de bomen het bos niet meer met al die Front-end vacatures, deze is eigenlijk niet anders maar toch weer wel. Wil je weten waarom? Dan moet je contact met ons opnemen! Hier liggen namelijk kansen die je niet bij elke organisatie tegenkomt... Nieuwsgierig? Lees dan in elk geval de vacature tekst alvast... Functieomschrijving Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar ervaren en intelligente Frontend ontwikkelaars met goede NodeJs, AngularJS, ReactJs kennis. Daarnaast is het belangrijk dat je tenminste 4 jaar ervaring hebt in Frontend ontwikkeling en niet bang bent om straks ook nieuwe technieken uit

Bekijk vacature »

Java Developer met Kafka projecten

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een IT dienstverlener die bedrijven helpt met het oplossen van hun technische vraagstukken. De organisatie streeft naar langdurige klantrelaties waardoor ze een heel divers klantenportefeuille hebben opgebouwd. De organisatie is een middelgrote organisatie en telt op dit moment zo’n 60 medewerkers. Maar ze zijn nog altijd groeiende, mede omdat ze op het gebied van Data Analytics echt een voorsprong hebben op hun concurrenten. Het team is een gezonde mix van jong en oud die elkaar samen naar een hoger niveau tillen. Ze hechten bij deze organisatie waarde aan teambuilding, klantgerichtheid en een open en fijne werksfeer.

Bekijk vacature »

Business Developer

Haal jij als echte salestijger, je energie uit het binnenhalen van nieuwe klanten? Is bij jou het ijs al gebroken voordat het woord koude acquisitie is uitgesproken? Dan kun jij weleens de nieuwe Business Developer worden van dit leuke bedrijf in de uitzendbranche. Wil jij naast een goed salaris van € 2000 - € 2500 per maand, ook nog een laptop, telefoon en bedrijfsauto? Zoek dan niet verder en bekijk de rest van de vacature! Wat bieden wij jou Een salaris tussen de € 2000 en € 2500 in de maand Een laptop & telefoon + rijden in bedrijfsauto Mogelijkheid

Bekijk vacature »

Software Architect / Developer / C# / Azure / CQRS

Bedrijfsomschrijving Als Software Architect/Senior Developer kom je te werken bij een organisatie in regio Veenendaal wiens core business software development is voor oplossingen voor de vastgoed branche. Deze applicaties vormen de basis voor financiële processen en planningen en worden door een groot tal gerenommeerde organisaties in Nederland gebruikt. Samen met een team van 15 collega's (bestaande uit ontwikkelaars, testers, UX/UI Designer en een Product Owner), verdeeld over Nederland en een andere locatie in Europa, ga je als Software Architect / Senior Developer aan de slag om het gehele platform te moderniseren. Hiervoor maakten ze gebruik van Delphi en is het

Bekijk vacature »

Medior C#.Net Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is werkzaam in de e-commerce branche. Het is een snel groeiende internationale organisatie met ambitieuze medewerkers en ambitieuze groeiplannen. Het is een dynamische omgeving met veel uitdagende projecten. De organisatie is volledig overgegaan op de Agile werkwijze. Naast de twee huidige scrumteams zijn zij bezig met het opzetten van een derde scrumteam. Daarom zijn ze op zoek naar een fullstack .NET Software Engineer / Developer. Ze zoeken een Software Engineer / Developer die het leuk vindt applicaties helemaal opnieuw op te bouwen en zich bezig te houden met doorontwikkeling. Maar die het daarnaast ook leuk vindt om

Bekijk vacature »

.NET developer

Ben je niet onbekend met .NET frameworks en full-stack development? En ben je op zoek naar een uitdagende functie bij een groeiend bedrijf? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: .NET developer voor ons kantoor in Helmond Over de positie: Je hebt een duidelijke rol binnen het team, waarbij je verantwoordelijk voor het ontwerpen en beheren van de plug ins voor de verschillende webshopomgevingen en/of de webportal bent. Je geeft advies aan resellers ontwikkelaars en begeleidt ze op technisch gebied aangaande de implementatie van nieuwe betaalmethoden en levert 3de lijns technical support. Over jou: Wij zijn op zoek

Bekijk vacature »
Marco Hopster

Marco Hopster

13/04/2017 15:04:19
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Ik ben nog niet zo ervaren met php en mysqli.
Ik ben een site aan het maken waar ik al mijn cd's in zet.
Een database maken is geen probleem, dat lukt allemaal wel.

Maar nu wil ik een zoekformulier maken, waar je kunt zoeken op
naam, titel, uitgever en locatie (van opslag)

Het formulier is gemaakt. Daar heb ik geen probleem mee, alleen hoe maak ik een
php script? ik ben nu een paar dagen op zoek, maar kan niks bruikbaars vinden op internet.

Wie weet er een site waar het duidelijk wordt uitgelegd, de dingen wat ik allemaal moet doen?

PHP hulp

PHP hulp

19/01/2021 09:15:17

Mohamed nvt

Mohamed nvt

13/04/2017 15:09:17
Quote Anchor link
Misschien dat deze video tutorial je zal helpen

https://www.youtube.com/watch?v=gQs-TR5jdmU

Marco Hopster

Marco Hopster

13/04/2017 16:46:28
Quote Anchor link
Ik zie dat zij hier programmeren met pijlen -> kan ik dat overnemen?
ik heb het op een andere manier geleerd.
Of moet ik dan het hele script op die manier doen?

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

13/04/2017 17:46:45
Quote Anchor link
Pijlen? Waar zie je die dan?
Verder is dit een hele oude tutorial die nog de oude mysql_* functies aanleert. Deze zijn uit de recente PHp 7 verwijderd. Ikzelf raad de MySQLi-functies uit de MySQL-driver aan:
https://www.w3schools.com/php/php_ref_mysqli.asp. Dit kan zowel op de object-georiënteerde manier (met => pijlen) en zoals de procedurele manier (normale functies, zoals mysqli_query()). Ik zelf raad op Object-georiënteerde manier aan. Het mixen van beiden raad ik overigens af, hoewel het wel werkt.

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

13/04/2017 18:03:18
Quote Anchor link
Die pijltjes gebruik je bij objecten.

Een aardig tutorial over object georiënteerd programmeren vindt je hier: http://www.phptuts.nl/view/45/

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

13/04/2017 18:06:31
Quote Anchor link
In de video werken ze voor zover ik gezien heb niet met objecten, maar met de eeuwenoude mysql-functies.

Adoptive Solution

Adoptive Solution

13/04/2017 18:46:23
Quote Anchor link
Als Marco even bij zijn 2 topics van een week geleden kijkt, weet ie hoe het moet.

Hij heeft de code er zelf geplakt.

Marco Hopster

Marco Hopster

13/04/2017 18:51:53
Quote Anchor link
Ik kwam via de link bij een andere tutorial uit, daar deden ze het object georiënteerd. Deze heb ik zojuist gedaan op mijn eigen database en het werkt.

https://www.youtube.com/watch?v=uUKe1LFjM7U

Ik ka nu zoeken in de database. Nu de layout nog bijwerken ;)

Het filmpje is inderdaad duidelijk
Gewijzigd op 13/04/2017 18:53:00 door Marco Hopster

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

13/04/2017 19:02:33
Quote Anchor link
Ik zou voor een zoekformulier wel GET gebruiken, i.p.v. POST. Anders loop je tegen het feit aan dat je bij een druk op backspace weer steeds de vraag van je browser krijgt om je POST-request opnieuw te doen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.