BAD GATEWAY meldingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

07/07/2017 16:47:54
Quote Anchor link
Net ook weer een poosje rond 16:20..
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 05:03:18
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2017 17:13:29
Quote Anchor link
Heb het gemeld!
 
Remco nvt

Remco nvt

14/09/2017 14:36:06
Quote Anchor link
Afgelopen dagen elke dag rond het middaguur en nu net rond 14:00 dat ik uberhaupt geen verbinding krijg met de website.

Ook daarnaast op random tijden gedurende de dag.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/09/2017 13:52:45
Quote Anchor link
Mijn viel het ook weer op dat er weer een Gateway Error was.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

28/09/2017 09:58:47
Quote Anchor link
Om 09:49 een 504 Gateway Time-out.
Vlak daarna was de site even bereikbaar maar vreselijk traag.
Om 09:54 een paar minuten later kwam ik niet verder dan een 502 Bad Gateway.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/09/2017 10:03:36
Quote Anchor link
Ik heb Bas er al over gesproken, hij gaat het verder onderzoeken, en ik was ook al iets op het spoor.
 
E vH

E vH

28/09/2017 12:15:01
Quote Anchor link
Hoi Ariën,

Het is natuurlijk een beetje van de zotte.. en beschamend tegelijkertijd.

Want; deze topic is geopend, n.a.v. het bericht van -SanThe- op 27 januari 2016, niet te vergeten dat het toen al een geruime tijd speelde.

Zojuist hier ook weer een paar meldingen in mijn scherm gehad;
504 --> 11.54 uur
502 --> 11.56 uur
502 --> 11.58 uur
502 --> 12.00 uur

Dus terug te komen op specifiek dit bericht:
-SanThe- op 27/01/2016 03:19:18:
"Zo'n probleem moet je gewoon oplossen, maar het duurt nu al maanden."


Inmiddels leven wij bijna in 2018, het is echt beschamend dat dit nog niet is opgelost.
Ik ben van mening dat dit een configuratie fout is op de webserver.

Er zijn hier meerdere mensen die verstand hebben van VPSen / SSH / NGINX..
Gooi die logs openbaar... en we lossen het samen op.

Want hier draaide het uiteindelijk om:
-SanThe- op 27/01/2016 03:19:18:
Ik zit hier al zo'n tien misschien wel vijftien jaar, maar ik mis echt respect.


En met zo'n opmerking:
- Ariën - op 28/09/2017 10:03:36:
Ik heb Bas er al over gesproken, hij gaat het verder onderzoeken, en ik was ook al iets op het spoor.


Komen we er niet..... ik geloof er niet meer in.

Edit: Ik kan mij nog herinneren dat er toen werd gezegd: dat er contact gezocht zou worden met de host... mijn advies; switch van host of als het in eigen beheer is; kom met die logs... :)
Gewijzigd op 28/09/2017 12:24:04 door E vH
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2017 14:30:06
Quote Anchor link
Op mijn tablet: Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.

En dit heb ik al een hele tijd.
 
E vH

E vH

28/09/2017 14:42:47
Quote Anchor link
- SanThe - op 28/09/2017 14:30:06:
Op mijn tablet: Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.

En dit heb ik al een hele tijd.


Valt jou tablet hier toevallig onder:
Safari 6 / iOS 6.0.1
Safari 7 / iOS 7.1
Safari 7 / OS X 10.9
Safari 8 / iOS 8.4
Safari 8 / OS X 10.10
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2017 15:17:25
Quote Anchor link
Samsung Galaxie Tab 10.1
 
E vH

E vH

28/09/2017 15:43:38
Quote Anchor link
- SanThe - op 28/09/2017 15:17:25:
Samsung Galaxie Tab 10.1

Staat je datum/tijd wel goed? ( meeste topics komen naar voren met deze issue.. ).
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2017 15:49:45
Quote Anchor link
Elmar vH op 28/09/2017 15:43:38:
Staat je datum/tijd wel goed?


Jawel.

Toevoeging op 28/09/2017 23:24:12:

23:18 504 Gateway Time-out
23:23 Weer verbinding
 
Remco nvt

Remco nvt

03/10/2017 13:46:50
Quote Anchor link
Nu weer 13:42 - 13:45 geen verbinding mogelijk
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

12/10/2017 09:53:42
Quote Anchor link
ik kreeg zojuist een bad gateway error. het duurde maar een paar seconde.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

29/10/2017 11:49:38
Quote Anchor link
2017-10-29 10:55 502 Bad Gateway
2017-10-29 11:28 502 Bad Gateway
2017-10-29 11:42 502 Bad Gateway
2017-10-29 13:36 502 Bad Gateway
2017-10-29 15:26 504 Gateway Time-out
2017-10-29 15:34 502 Bad Gateway
2017-10-29 15:42 502 Bad Gateway
2017-10-29 15:49 502 Bad Gateway

Edit: aangevuld met meer serverfouten vandaag.
Gewijzigd op 29/10/2017 16:12:20 door Ward van der Put
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/10/2017 20:11:55
Quote Anchor link
Is dit nu wat men noemt een "orgie van bewijs"?

Ik doe zelf geen moeite meer om dit soort dingen te melden. Er is immers een compleet subforum waar (ogenschijnlijk) niets mee gebeurt.

Let's face it: aan deze website wordt nauwelijks meer iets onderhouden, of anders weet men dit goed te verbergen / is men hier absoluut niet mondig over.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

30/10/2017 07:19:11
Quote Anchor link
Ik weet dat er achter de schermen aan een nieuwe versie wordt gewerkt. Misschien kan iemand die daar meer van weet wat vertellen over de planning en status?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2017 07:44:26
Quote Anchor link
Heb je het Admin/mod-forum al gezien, Ward? Verder heb ik gisteravond weer even aan de bel getrokken vanwege de gateway-errors.
Gewijzigd op 30/10/2017 07:46:57 door - Ariën -
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

30/10/2017 08:15:22
Quote Anchor link
Ariën, het laatste bericht dat ik daar zie, is van Dylan op 24/10/2017 10:32:50.
Waarschijnlijk heb ik als moderator minder rechten dan jij als beheerder.

Maar hoe het ook zij: leden zitten om info te springen. Het is frustrerend als de site er de hele zondag half uit ligt maar je er verder niets over hoort.
 
Willem vp

Willem vp

30/10/2017 09:17:18
Quote Anchor link
Laat ik de dag maar eens positief beginnen: ik heb de hele ochtend al geen 502/504 gezien...
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.