BAD GATEWAY meldingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

07/07/2017 16:47:54
Quote Anchor link
Net ook weer een poosje rond 16:20..
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 06:01:00
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/07/2017 17:13:29
Quote Anchor link
Heb het gemeld!
 
Remco nvt

Remco nvt

14/09/2017 14:36:06
Quote Anchor link
Afgelopen dagen elke dag rond het middaguur en nu net rond 14:00 dat ik uberhaupt geen verbinding krijg met de website.

Ook daarnaast op random tijden gedurende de dag.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/09/2017 13:52:45
Quote Anchor link
Mijn viel het ook weer op dat er weer een Gateway Error was.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

28/09/2017 09:58:47
Quote Anchor link
Om 09:49 een 504 Gateway Time-out.
Vlak daarna was de site even bereikbaar maar vreselijk traag.
Om 09:54 een paar minuten later kwam ik niet verder dan een 502 Bad Gateway.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/09/2017 10:03:36
Quote Anchor link
Ik heb Bas er al over gesproken, hij gaat het verder onderzoeken, en ik was ook al iets op het spoor.
 
E vH

E vH

28/09/2017 12:15:01
Quote Anchor link
Hoi Ariën,

Het is natuurlijk een beetje van de zotte.. en beschamend tegelijkertijd.

Want; deze topic is geopend, n.a.v. het bericht van -SanThe- op 27 januari 2016, niet te vergeten dat het toen al een geruime tijd speelde.

Zojuist hier ook weer een paar meldingen in mijn scherm gehad;
504 --> 11.54 uur
502 --> 11.56 uur
502 --> 11.58 uur
502 --> 12.00 uur

Dus terug te komen op specifiek dit bericht:
-SanThe- op 27/01/2016 03:19:18:
"Zo'n probleem moet je gewoon oplossen, maar het duurt nu al maanden."


Inmiddels leven wij bijna in 2018, het is echt beschamend dat dit nog niet is opgelost.
Ik ben van mening dat dit een configuratie fout is op de webserver.

Er zijn hier meerdere mensen die verstand hebben van VPSen / SSH / NGINX..
Gooi die logs openbaar... en we lossen het samen op.

Want hier draaide het uiteindelijk om:
-SanThe- op 27/01/2016 03:19:18:
Ik zit hier al zo'n tien misschien wel vijftien jaar, maar ik mis echt respect.


En met zo'n opmerking:
- Ariën - op 28/09/2017 10:03:36:
Ik heb Bas er al over gesproken, hij gaat het verder onderzoeken, en ik was ook al iets op het spoor.


Komen we er niet..... ik geloof er niet meer in.

Edit: Ik kan mij nog herinneren dat er toen werd gezegd: dat er contact gezocht zou worden met de host... mijn advies; switch van host of als het in eigen beheer is; kom met die logs... :)
Gewijzigd op 28/09/2017 12:24:04 door E vH
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2017 14:30:06
Quote Anchor link
Op mijn tablet: Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.

En dit heb ik al een hele tijd.
 
E vH

E vH

28/09/2017 14:42:47
Quote Anchor link
- SanThe - op 28/09/2017 14:30:06:
Op mijn tablet: Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.

En dit heb ik al een hele tijd.


Valt jou tablet hier toevallig onder:
Safari 6 / iOS 6.0.1
Safari 7 / iOS 7.1
Safari 7 / OS X 10.9
Safari 8 / iOS 8.4
Safari 8 / OS X 10.10
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2017 15:17:25
Quote Anchor link
Samsung Galaxie Tab 10.1
 
E vH

E vH

28/09/2017 15:43:38
Quote Anchor link
- SanThe - op 28/09/2017 15:17:25:
Samsung Galaxie Tab 10.1

Staat je datum/tijd wel goed? ( meeste topics komen naar voren met deze issue.. ).
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2017 15:49:45
Quote Anchor link
Elmar vH op 28/09/2017 15:43:38:
Staat je datum/tijd wel goed?


Jawel.

Toevoeging op 28/09/2017 23:24:12:

23:18 504 Gateway Time-out
23:23 Weer verbinding
 
Remco nvt

Remco nvt

03/10/2017 13:46:50
Quote Anchor link
Nu weer 13:42 - 13:45 geen verbinding mogelijk
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

12/10/2017 09:53:42
Quote Anchor link
ik kreeg zojuist een bad gateway error. het duurde maar een paar seconde.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

29/10/2017 11:49:38
Quote Anchor link
2017-10-29 10:55 502 Bad Gateway
2017-10-29 11:28 502 Bad Gateway
2017-10-29 11:42 502 Bad Gateway
2017-10-29 13:36 502 Bad Gateway
2017-10-29 15:26 504 Gateway Time-out
2017-10-29 15:34 502 Bad Gateway
2017-10-29 15:42 502 Bad Gateway
2017-10-29 15:49 502 Bad Gateway

Edit: aangevuld met meer serverfouten vandaag.
Gewijzigd op 29/10/2017 16:12:20 door Ward van der Put
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/10/2017 20:11:55
Quote Anchor link
Is dit nu wat men noemt een "orgie van bewijs"?

Ik doe zelf geen moeite meer om dit soort dingen te melden. Er is immers een compleet subforum waar (ogenschijnlijk) niets mee gebeurt.

Let's face it: aan deze website wordt nauwelijks meer iets onderhouden, of anders weet men dit goed te verbergen / is men hier absoluut niet mondig over.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

30/10/2017 07:19:11
Quote Anchor link
Ik weet dat er achter de schermen aan een nieuwe versie wordt gewerkt. Misschien kan iemand die daar meer van weet wat vertellen over de planning en status?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2017 07:44:26
Quote Anchor link
Heb je het Admin/mod-forum al gezien, Ward? Verder heb ik gisteravond weer even aan de bel getrokken vanwege de gateway-errors.
Gewijzigd op 30/10/2017 07:46:57 door - Ariën -
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

30/10/2017 08:15:22
Quote Anchor link
Ariën, het laatste bericht dat ik daar zie, is van Dylan op 24/10/2017 10:32:50.
Waarschijnlijk heb ik als moderator minder rechten dan jij als beheerder.

Maar hoe het ook zij: leden zitten om info te springen. Het is frustrerend als de site er de hele zondag half uit ligt maar je er verder niets over hoort.
 
Willem vp

Willem vp

30/10/2017 09:17:18
Quote Anchor link
Laat ik de dag maar eens positief beginnen: ik heb de hele ochtend al geen 502/504 gezien...
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.