check...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Henkjan

henkjan

01/11/2005 09:43:00
Quote Anchor link
kunnen julie mijn site ff bekijken??
http://henkjanv.wyger.nl
dees site heb ik vooral gemaakt zodat ik lekker bezig kon zijn met php, niet voor de layout, eigelijk zit ook overal php om voor mij het updaten van de site te vergemakkelijken en om dingen zoals een gastenboek en fotoalbum voorelkaar te krijgen.
dr zit trouwes ook een code in waardoor je ziet al is er wat nieuws op de site (al ben je voor het eerst op mijn site zal je niks zien want dan zou overal bij moeten staan dat het nieuw is) maar al post je iets in mijn gastenboek zal je zien dat al klik je op een link of je refresht hem dat er dan new voor gastenboek komt te staan.
trouwes mensen met firefox moeten maar niet proberen te bekijken want dat gaat niet lukken :), ik kwam er later achter dat een paar van mijn css codes niet werken in firefox, en aangezien ik geen zin had om de site opnieuw te maken...
 
PHP hulp

PHP hulp

19/05/2024 03:01:00
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 09:53:00
Quote Anchor link
Tja Henkjan,

bezoekers van je site zijn niet geinteresseerd in de code achter je site. Die kijken gewoon wat ze op hun scherm krijgen. En Firefox gebruikers kun je tegenwoordig niet meer verwaarlozen, daarvoor zijn het er te veel. En er zijn ook aardig wat mensen met een Mac. En het aanraden van een schermresolutie is ook absoluut uit de tijd.
Als ik je homepage bekijk, is ook niet onmiddellijk duidelijk waar de site over gaat. Ik lees BMX (wat is dat?) en iets over een skateboard.
Ik zou een duidelijke tekst op de homepage zetten wat het onderwerp is van je site.
 
- SanThe -

- SanThe -

01/11/2005 09:56:00
Quote Anchor link
Alleen de linkerhelft werkt en daar zit dan weer halve afgebroken tekst in. FF
 
Henkjan

henkjan

01/11/2005 10:03:00
Quote Anchor link
mmm, tja, ik kwam er dus een beedje laat achter dat hij niet voor firefox werkt...
en trouwes bmx is een soort crosfiets waarmee je kan stunten, en een skateboard is een plank met 4 wieltjes waamee je ook trics kan doen :)
 

01/11/2005 11:57:00
Quote Anchor link
Rapport :P

Uiterlijk/Compatiblity:
1. Aanbevolen resolutie veel te hoog voor de gemiddelde gebruiker. Gelukkig heb ik 1248 x 1024
2. In FF doet ie het niet goed. Maak eerst daarom je website voor Firefox, dan is ie ook gelijk goed voor Safari en Opera, en begin daarna pas te debuggen voor IE
3. Dat zwart en ineens dat wit vindt ik niet mooi.

Technisch:
4. Je hebt geen doctype boven aan je script
5. Waarom heb je bovenaan je script eerst 10 lege regels?
6. Ik zie diverse tags waarbij je geen quotes om de waarde van het attribuut hebt gebruikt
7. Je moet altijd een alt attribuut gebruiken bij de img tag
8.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<td width="180"onmouseover="this.style.backgroundColor='#DDDDDD'; this.style.cursor='hand';" onmouseout="this.style.backgroundColor='';"
onclick="window.location.href='main.php?site=bails&la=nl'">
<b>&nbsp <a href="main.php?site=bails&la=nl" >Bails</b></a>  <br>&nbsp <font class="small">Pijnlijke gebeurtenissen</font>
</table>
Je hebt <tr> en <td> niet afgesloten

9. Ondanks vele browsers het ondersteunen zijn (i)frame's niet aan te raden Zoekmachines hebben namelijk ook moeite met indexeren. Bovenaan deze pagina staan nog een paar nadelen.

10. Je hebt de <body> tag niet afgesloten

11. Je hebt de <html> tag niet afgesloten

12. Het is &nbsp; en niet &nbsp, die ; hoort er niet zomaar!

13. Je moet karakters in links zoals & escapen

14. Er begint buiten de link een <b> en die stopt in de link??

15.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
(...) width="180"onmouseover="thi (....)
Er zit geen spatie tussen width="180" en mouseover.

16. Je hebt geen caracter encoding gedefineerd in je HTML

Stylesheet:
17.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
};
die ; moet weg

Overige
18. Bekijk je resultaten maar: 9 errors, omdat hij maar regels kan parsen, de rest vindt ie niet:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
   1.
   2. <html><head>
   3.
   4. <link rel="stylesheet" type="text/css" href="head.css"><br><br><br><br><br><br>


Ik hoop dat ik je naar valid html 4.01 of zelfs xhtml kan help en hiermee

EDIT: Dan heb ik het idd nog niet eens over de half afgebroken tekst in FF
Gewijzigd op 01/11/2005 15:03:00 door
 
Henkjan

henkjan

01/11/2005 17:05:00
Quote Anchor link
die half afgebroken text komt doordat firefox sommige css attributen niet herkent die ik wel in mn site had.. misschien al ga ik ooit nog eens een site maken dat ik dan zorg dat hij ook werkt op FF, en achja mijn site word toch alleen bezocht door mensen die ik ken, en niemand daarvan heeft FF :) (kweet het, een hele foute instelling, maarja kheb nou eenmaal niet zoveel tijd en zin om een nieuwe site te maken)
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

01/11/2005 17:43:00
Quote Anchor link
henkjan:
die half afgebroken text komt doordat firefox sommige css attributen niet herkent die ik wel in mn site had...
Fout! dat zijn css attributen die IE herkent, maar niet door w3c approved zijn ^^

bijvoorbeeld cursor: hand; werkt wel in IE, maar in FF en andere w3c compatible browsers moet je cursor: pointer; gebruiken..

IE houdt zich gewoon niet aan de regels
 
Henkjan

henkjan

01/11/2005 17:55:00
Quote Anchor link
aha dat kan ook, tis maar hoe je het bekijkt, de css atributen die ik gebruik worden iig niet herkent door ff en dat is zeer vervelend :)
 
Rolf Flikker op

Rolf Flikker op

01/11/2005 19:03:00
Quote Anchor link
Meteen al een taalfoutje op de beginpagina :P :
"youre" moet "you're" zijn ^^
 
Han eev

Han eev

01/11/2005 19:15:00
Quote Anchor link
Erg zwart-wit....
Maar voor de rest kan het....
 

01/11/2005 20:00:00
Quote Anchor link
henkjan:
aha dat kan ook, tis maar hoe je het bekijkt, de css atributen die ik gebruik worden iig niet herkent door ff en dat is zeer vervelend :)
Misschien is het juist goed dat FF het niet herkent. Dat maakt FireFox tot een goede browser die zich aan W3C's standaarden houdt!
 
Henkjan

henkjan

01/11/2005 20:30:00
Quote Anchor link
mmm, ik vind dat zie die W3C's standaarden maar moeten aanpassen :p ik vind die extra attributen namelijk wel fijn ;)
 

01/11/2005 20:36:00
Quote Anchor link
als je dat meent..... *schudt met z'n hoofd*
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 22:20:00
Quote Anchor link
henkjan:
mmm, ik vind dat zie die W3C's standaarden maar moeten aanpassen :p ik vind die extra attributen namelijk wel fijn ;)


Internet Explorer heeft geen extra CSS attributen ten opzichte van andere browsers.

Hij ondersteunt bijvoorbeeld niet:

min-width
max-width

:hover voor alle tags

verder behandelt hij het box-model verkeerd (daarom ziet die tekst op jouw site er niet goed uit in andere browsers) en dan zijn er ook nog dingen als de guillotine-bug. Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.
 
Henkjan

henkjan

01/11/2005 22:28:00
Quote Anchor link
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

01/11/2005 22:40:00
Quote Anchor link
henkjan:
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)


Tuurlijk, er valt altijd iets te leren ;-)
 

02/11/2005 08:19:00
Quote Anchor link
Jan:
Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics
Is dat zo met IE? Ik wist niet dat het zo erg was met die ***browser!

Quote:
en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.

Ik ken ook nog wel complete lijsten waarom browsers zoals FireFox btere zijn ;)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/11/2005 08:25:00
Quote Anchor link
Sebastiaan:
Is dat zo met IE? Ik wist niet dat het zo erg was met die ***browser!


Versie 7 van IE is in de maak en daarin schijnt het wel te zitten. Zie de IE blog
 

02/11/2005 08:29:00
Quote Anchor link
I See. Toch wel stom van die gasten.

Volgens W3C zijn overgens alleen gif en png aan te raden voor websites. Maar nu valt PNG al af :(
 
Henkjan

henkjan

02/11/2005 09:48:00
Quote Anchor link
maar in firefox kan je toch niet je scrollbalk andere kleurtjes geven?? ik vind namelijk die standaard scrollbalk egt lelijk, en helemaal omdat ik midden in mn site een vlak heb dat moet kunnen scrollen

edit: en voorderest zou ik misschien wel het zelfde resultaat krijgen in firefox. niet dat ik weet hoe maarja dat maakt dan weer niet uit :p
Gewijzigd op 02/11/2005 09:53:00 door henkjan
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

02/11/2005 09:55:00
Quote Anchor link
Jammer dat er steeds meer mensen FireFox gebruiken hé :P

FireFox Rulez! (:
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.