Checkbox formulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Martijn L

Martijn L

05/09/2011 23:41:03
Quote Anchor link
Ik heb een vraag over een checkbox.

Na een aantal avonden te hebben besteed aan het zoeken naar mijn antwoord toch maar een topic openen.

Ik had wel een een tutorial gevonden maar die was volgens een aantal mensen heel slecht:
http://www.html-form-guide.com/php-form/php-form-checkbox.html

Wat is mijn vraag?

Hoe verwerk ik data vanuit een checkbox met php.

Wat ik hierbij wil is een beveiliging.

Deze beveiliging moet uit de database kijken of bij het aangevinkte bericht (mogelijk veranderd via een browser) bij die ID van dat bericht ook zijn Gebruikersnaam staat. En als dit niet het geval is de volledige actie afbreken en dit vermelden:

Een van de door jou geselecteerde berichten is niet van jou.

Als je het zou doen met een ander soort formulier zou ik dit hebben:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
<?php
if(isset($_POST['verwijder'])){
$controles     = mysql_query("SELECT * FROM `berichten` WHERE `ID`='$_POST['berichtnummer']' AND `owner`='{$_SESSION['login']}'");
$controle     = mysql_num_rows($controles);

if($controle < 1){
    echo'
        <tr>
            <td class="mainTxt" colspan="8">
                Een van de door jou geselecteerde auto\'s is niet van jou!.
            </td>
        </tr>
    '
;
}

else{
mysql_query("DELETE FROM `berichten` WHERE `ID`='$_POST['berichtnummer']' AND`gebruiker`='{$_SESSION['login']}'");
    echo'
        <tr>
            <td class="mainTxt" colspan="8">
                Je bericht is verwijderd!.
            </td>
        </tr>
    '
;
}
}

        echo'
                <form method="post">
                    <input type="text" name="berichtnummer" />
                                <br />
                        <input type="submit" name="verwijder" value="verwijder" />
                </form>
        '
;
?>


Ook heb ik een vraag over een aanmerking van iemand die op mij is gegeven maar waar ik geen verbetering bij kreeg.

Volgens dit desbetreffende persoon zijn mijn mysql_query's niet beveiligd. Ik begrijp niet wat hij/zij bedoeld. Als ik hierop op google zoek vind ik hoe je een server kan beveiligen.
Gewijzigd op 06/09/2011 22:55:19 door Martijn L
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 05:24:44
 
- SanThe -

- SanThe -

05/09/2011 23:54:23
Quote Anchor link
Gebruik geen backtics in je query's. Hou $vars buiten de quotes. Je script in nu inderdaad lek => sql-injection. (Gebruik mysql_real_escape_string()). Waarom eerst selecteren en dan pas verwijderen? Als het verwijderen niet lukt (0 records) is dat toch ook duidelijk.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 00:07:14
Quote Anchor link
- SanThe - backtics beschermen je query toch tegen het gebruik van bijvoorbeeld als je een tabel hebt die update heet SELECT * FROM update dat die dan die tabel selecteert ipv per ongelijk updaten?


Hou $vars buiten de quotes

Bedoel je hierbij $_POST['verwijder']? dus het moet $_POST[verwijder] worden?
En wat is er verkeerd aan.

Ik wil niet eigenwijs zijn maar ben benieuwd.
Dus jij zou zeggen:

$safeid = mysql_real_escape_string($_POST[berichtnummer]);

mysql_query("DELETE FROM `berichten` WHERE `ID`='$safeid' AND`gebruiker`='{$_SESSION['login']}'");
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 00:21:38
Quote Anchor link
Het is gewoon niet aan te raden om de reserved words van sql als tabel- of veldnaam te gebruiken. Een vergissing is dan zo gemaakt. $vars buiten quotes, zie mijn voorbeeld. Wat jij nu doet is de quotes om de key weghalen en die moeten juist blijven. Foutafhandeling ontbreekt ook.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$sql
= "SELECT * FROM berichten
    WHERE ID = '"
. mysql_real_escape_string($_POST['berichtnummer']) . "'
    AND owner = '"
. mysql_real_escape_string($_SESSION['login']) . "'";
$result = mysql_query($sql);
if(!$result)
{

    // error
}
else
{
    // ga verder
}
?>
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 12:18:29
Quote Anchor link
Dank je voor de zinvolle reactie (niet sarcastisch), heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?

Ik heb de tijd ik zou mijn query's eerst even moeten aanpassen.
Gewijzigd op 06/09/2011 12:26:12 door Martijn L
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 14:04:13
Quote Anchor link
Martijn L op 06/09/2011 12:18:29:
heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?


Zie ik iets over het hoofd, welke vraag was dat?
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 15:30:47
Quote Anchor link
- SanThe - op 06/09/2011 14:04:13:
Martijn L op 06/09/2011 12:18:29:
heb je misschien ook een uitkomst voor m'n andere vraag?


Zie ik iets over het hoofd, welke vraag was dat?


Hoe verwerk ik data vanuit een checkbox met php.

Wat ik hierbij wil is een beveiliging.

Deze beveiliging moet uit de database kijken of bij het aangevinkte bericht (mogelijk veranderd via een browser) bij die ID van dat bericht ook zijn Gebruikersnaam staat. En als dit niet het geval is de volledige actie afbreken en dit vermelden:

Een van de door jou geselecteerde berichten is niet van jou.

Deze vraag als je hem niet begrijpt probeer ik hem nog anders te formuleren
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

06/09/2011 18:45:04
Quote Anchor link
Die beveiliging heb je er al in. Door op beide zaken te selecteren. OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn
 
- SanThe -

- SanThe -

06/09/2011 19:18:16
Quote Anchor link
Klaasjan Boven op 06/09/2011 18:45:04:
OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn


Volgens mij niet.
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/09/2011 19:26:25
Quote Anchor link
En daarbij is er niets mis met backticks, zolang als je maar een MySQL-server gebruikt. Santhe vind gewoon dat het er niet hoort :+).
 
Roel -

Roel -

06/09/2011 20:28:32
Quote Anchor link
Gereserveerde woorden gebruiken is spelen met vuur.
En wat doet een onervaren 'hoi-ik-gebruik-ob-start-voor-header-error-noob' dan? Natuurlijk, backticks ipv een fatsoenlijke naam!
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

06/09/2011 20:31:05
Quote Anchor link
Gewoon beiden gebruiken, ik vind backticks juist fijn voor de overzichtelijkheid.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 21:04:23
Quote Anchor link
Klaasjan Boven op 06/09/2011 18:45:04:
Die beveiliging heb je er al in. Door op beide zaken te selecteren. OWNER zal trouwens waarchijnlijk een reserved word zijn


Ja maar dit is voor een ander soort formulier dan dat ik wil.
Ik wil weten hoe je een Checkbox formulier verwerkt via php

En volgens dit overzicht is owner geen reserved word

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.5/en/reserved-words.html
Gewijzigd op 06/09/2011 21:06:49 door Martijn L
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/09/2011 21:52:24
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 22:06:00
Quote Anchor link
Ik kan mijn topic niet aanpassen:S overal staat een editknopje behalve daar:S en ja ik ben ingelogd en ja hier staat die wel
 
Roel -

Roel -

06/09/2011 22:21:29
Quote Anchor link
Gewoon een nieuwe reactie posten.
Je topic aanpassen is nergens voor nodig.
 
Martijn L

Martijn L

06/09/2011 22:32:25
Quote Anchor link
Roel van de Water op 06/09/2011 22:21:29:
Gewoon een nieuwe reactie posten.
Je topic aanpassen is nergens voor nodig.


Ze vonden mijn vraag niet goed geformuleerd dus dan pas ik meestal de vraag aan waardoor de vraag duidelijker wordt?

Maar heeft iemand een goede tut om de gegevens van een checkbox te verwerken via php?
Gewijzigd op 06/09/2011 22:33:08 door Martijn L
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 15:49:37
Quote Anchor link
Maak een checkbox:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo '<input type="checkbox" name="box" value="blabla">';
?>


Check de checkbox:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if(isset($_POST['box']))
{

    // aangevinkt
}
else
{
    // niet aangevinkt
}
?>
 
Martijn L

Martijn L

08/09/2011 16:17:19
Quote Anchor link
Nou ik heb een formulier via een checkbox. (ingekort)

En nu wil ik dus als ik meerdere berichten heb aangevinkt dat hij deze verwijderd uit de database.

En ik vraag me af of iemand dit weet hoe dit moet?

Maar aangezien je via chrome en misschien meerdere browsers html kan wijzigen wil ik een beveiliging erin zoals:

Je berichten zijn niet verwijderd omdat een aantal niet van jou waren. Of tenminste dat ze niet verwijderd worden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
<?php
$sql
        =     "SELECT * FROM berichten
                WHERE ID='"
.mysql_real_escape_string($_POST['berichtnummer'])."' AND owner='".mysql_real_escape_string($_SESSION['login'])."'";
$berichten  = mysql_query($sql);
$berichtnr     = mysql_num_rows($controles);
    echo'
        <table>
    '
;
if($berichtnr < 1){
    echo'
        <tr>
            <td>
                Je hebt geen berichten in je inbox.
            </td>
        </tr>
    '
;    
}

else{
    while($berichtinfo = mysql_fetch_object($berichten)){
        echo'
            <tr>
                <td>
                    '
.$berichtinfo->afzender.'
                </td>
                <td>
                    '
.$berichtinfo->onderwerp.'
                </td>
                <td>
                    <input type="checkbox" name="berichtnummer" value="'
.$berichtinfo->ID.'" />
                </td>
            </tr>
        '
;
    }
}

    echo'
            <tr>
                <td>
                    <input type="submit" value="Verwijder" name="verwijder" />
                </td>
            </tr>
        </table>
    '
;
?>
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 16:41:30
Quote Anchor link
Dat kan toch zo: (LET OP: Zorg dat elk $berichtinfo->ID wel het juiste nummer heeft)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
// formulier
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID1 . '" />';
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID2 . '" />';
echo '<input type="checkbox" name="berichtnummer[]" value="' . $berichtinfo->ID3 . '" />';
?>


Afhandeling: (LET OP: Hier zit nog geen check op of het wel allemaal getallen zijn)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
// totaal aangevinkt
$totaal = count($_POST['berichtnummer'];
$alle_idnummers = implode(',', $_POST['berichtnummer']);
$sql = "DELETE FROM ...
        WHERE owner = '"
. mysql_real_escape_string($_SESSION['login']) . "'
        AND ID IN ("
. $alle_idnummers . ")";
$result = mysql_query($sql);
if(!$result)
{

    // error
}
else
{
    $gelukt = mysql_affected_rows();
    echo 'Aangevinkte records: ' . $totaal . ', waarvan verwijderd: ' . $gelukt;
}

?>

Ben jij dus niet de owner, dan zal het ook niet worden verwijderd.
 
Martijn L

Martijn L

08/09/2011 16:47:55
Quote Anchor link
Dank je voor je uitleg, ik ga het proberen.

En de tut die ik bovenaan heb staan is een totaal verkeerde manier?


Toevoeging op 08/09/2011 17:04:01:

Aangevinkte records: 2, waarvan verwijderd: 2

Dank je voor je hulp.


Toevoeging op 08/09/2011 20:15:44:

Mag ik uit het onderstaande script concluderen dat $game veilig is voor een mysql_query zonder injecties enz.?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?php
    $games
= ctype_digit($_GET['game']);
        if($games     == '1'){
            $sql      = "SELECT * FROM users WHERE game='{$_GET['game']}'";
            $check    = mysql_query($sql);
            if(!$check){
                echo'
                    Error!
                '
;
            }

            else{
                $setsave = mysql_fetch_object($check);
                $game = $setsave->game;
            }
        }

        else{
            echo'
                Je bent bezig met onveilig gedrag. Stop hiermee!
            '
;
        }

?>
Gewijzigd op 08/09/2011 17:03:53 door Martijn L
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.