DIV centreren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Mark Hogeveen

Mark Hogeveen

12/12/2012 20:41:35
Quote Anchor link
OOw oke, maar dan kun je javascript gebruiken. Maar dat is wel weer veel werk, terwijl ik hierboven zie dat het al kan worden opgelost met 1 regel CSS
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 18:58:35
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

12/12/2012 20:59:11
Quote Anchor link
En welke regel is dat? :P

Toevoeging op 12/12/2012 21:00:07:

ff tussendoor: als ik mijn css.css include door linkrel, dan pakt mijn achtergrond niet mee. Is een PNG afbeelding. Bekend mee?
 
Wouter J

Wouter J

12/12/2012 22:28:14
Quote Anchor link
Je moet het path wel vanaf je stylesheet laten lopen.

En daarna welke regel? Lees aub eerst eens de reacties op je topic, het is minstens 10 keer voorbij gekomen!
 
Cake Masher

Cake Masher

13/12/2012 00:21:28
Quote Anchor link
Donny, heb je Machiel K oplossing al geprobeerd? Dat is volgens mij gewoon de beste, en naar mijn mening de netste, oplossing om een div te centreren.

Een andere manier zou kunnen zijn:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
    position: absolute;
    left: 50%;
    width: 1000px;
    margin-left: -500px;


Over je achtergrond plaatje.. Kan het zijn dat je CSS file niet in de zelfde map staat als het bestand waar je 'm "included"?
Als je 'm bijvoorbeeld in de map /style hebt staan en je plaatje staat in /img/bg.png dan moet je de url veranderen naar "../img/bg.png" i.p.v. "/img/bg.png".
 
Max -

Max -

13/12/2012 08:59:51
Quote Anchor link
Donny van Grondelle op 12/12/2012 17:03:46:
Ik snap dat jullie aan opmerkingen als fuck it niets hebben, maar zit hier al heel de middag mee te kloten...

De Div blijft links staan maar lijkt wel een margin omheen te zitten. Ik heb de EXACTE code van Max- overgenomen en in een apart document gezet en geload. Ook in dit geval blijft de Div aan de linkerkant staan.


Dan zal je de position: absolute en position: fixed weg moeten halen
 

13/12/2012 10:09:01
Quote Anchor link
Hier een 100% werkend voorbeeld hoe je 1 div horizontaal in het midden van je scherm zet.
Klik voor JSfiddle voorbeeld

Als je hem verticaal wilt moet er nog meer bijkomen.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

13/12/2012 10:14:43
Quote Anchor link
Verticaal centreren is inderdaad stukken lastiger.
Wat mij betreft, is dit trouwens een smet op css.
Het is niet normaal dat iets zo elementair zo lastig moet zijn.
Gewijzigd op 13/12/2012 10:15:11 door Kris Peeters
 

13/12/2012 10:17:13
Quote Anchor link
Kris Peeters op 13/12/2012 10:14:43:
Verticaal centreren is inderdaad stukken lastiger.
Wat mij betreft, is dit trouwens een smet op css.
Het is niet normaal dat iets zo elementair zo lastig moet zijn.


Het is wachten op het flexbox model wat een goeie start moet zijn voor makkelijker beheren en positioneren van elementen.
 
Wim Tubbax

Wim Tubbax

13/12/2012 10:31:14
Quote Anchor link
Met margin: auto zou het moeten werken op voorwaarde dat je een DOCTYPE heb bepaald in je pagina !
 

13/12/2012 10:39:19
Quote Anchor link
Wim Tubbax op 13/12/2012 10:31:14:
Met margin: auto zou het moeten werken op voorwaarde dat je een DOCTYPE heb bepaald in je pagina !


Wim, gozer. Check ff mijn JSfiddle.. een werkend voorbeeld met wat jij idd zei margin auto.
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

13/12/2012 19:09:56
Quote Anchor link
Cake Masher op 13/12/2012 00:21:28:
Donny, heb je Machiel K oplossing al geprobeerd? Dat is volgens mij gewoon de beste, en naar mijn mening de netste, oplossing om een div te centreren.

Een andere manier zou kunnen zijn:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
    position: absolute;
    left: 50%;
    width: 1000px;
    margin-left: -500px;


Over je achtergrond plaatje.. Kan het zijn dat je CSS file niet in de zelfde map staat als het bestand waar je 'm "included"?
Als je 'm bijvoorbeeld in de map /style hebt staan en je plaatje staat in /img/bg.png dan moet je de url veranderen naar "../img/bg.png" i.p.v. "/img/bg.png".


Fantastisch! Eindelijk opgelost. Dit gaat in mn vragen archief voor toekomstige problemen :) Onwijs bedank! :)

Wat mijn afbeelding betreft: ik heb in de root mijn index.php, css.css bestanden. Dan heb ik een map die images heet en daar staat mijn afbeelding in. heb een link gezet in mijn CSS naar images/background.png. kan het zijn dat het CSS geen PNG files leest?
 
Max -

Max -

14/12/2012 08:49:25
Quote Anchor link
Donny van Grondelle op 13/12/2012 19:09:56:
Cake Masher op 13/12/2012 00:21:28:
Donny, heb je Machiel K oplossing al geprobeerd? Dat is volgens mij gewoon de beste, en naar mijn mening de netste, oplossing om een div te centreren.

Een andere manier zou kunnen zijn:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
    position: absolute;
    left: 50%;
    width: 1000px;
    margin-left: -500px;


Over je achtergrond plaatje.. Kan het zijn dat je CSS file niet in de zelfde map staat als het bestand waar je 'm "included"?
Als je 'm bijvoorbeeld in de map /style hebt staan en je plaatje staat in /img/bg.png dan moet je de url veranderen naar "../img/bg.png" i.p.v. "/img/bg.png".


Fantastisch! Eindelijk opgelost. Dit gaat in mn vragen archief voor toekomstige problemen :) Onwijs bedank! :)

Wat mijn afbeelding betreft: ik heb in de root mijn index.php, css.css bestanden. Dan heb ik een map die images heet en daar staat mijn afbeelding in. heb een link gezet in mijn CSS naar images/background.png. kan het zijn dat het CSS geen PNG files leest?

Mooi zo!

Jawel, .png word ook ondersteund door css, anders zou je nooit plaatjes hebben zonder transparantie. hoe link je de CSS? en wat is je code voor het plaatje?
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

14/12/2012 19:52:27
Quote Anchor link
Code voor het plaatje:

body {
background-image:url(../images/background.PNG);
}

Mijn CSS link: <link rel="stylesheet" href="css.css" />
 
Eddy E

Eddy E

14/12/2012 20:41:32
Quote Anchor link
Wellicht iets veel beters: op welke website test je het? Geef eens gewoon de online-link. Kunnen ze zelf kijken.

PS: jouw plaatje staat dus in niet in htmldocs, maar buiten de root, in de map "images"?
 
Donny Wie weet

Donny Wie weet

14/12/2012 23:51:53
Quote Anchor link
Het staat nog niet online, ik ben nog bezig met mn website op localhost.

Ik was aan het werk in het Cpanel en daar wou ik dezelfde achtergrond. Dus had die link even gepakt.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.