Foutmelding??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »
John D

John D

27/02/2015 14:57:26
Quote Anchor link
Onderstaande fout ontving ik van phphulp na verzenden van mijn reactie op: Reageren op site publiceren:
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 3 possible authenticators
Gewijzigd op 27/02/2015 15:02:47 door John D
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 02:53:35
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/02/2015 15:06:35
Quote Anchor link
Ik heb het gemeld, heeft waarschijnlijk te maken met de problemen van gisteravond.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

27/02/2015 22:41:32
Quote Anchor link
Ik word ook telkens uitgelogd (sessie timeout?).

Als ik inlog levert mijn login POST een 500 Internal Server Error op, maar als ik vervolgens de pagina ververs ben ik wel ingelogd.

@Aar
Krijgen we hier nog een kleine update over? Wat zijn ze allemaal aan het uitspoken onder de motorkap? :D
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/02/2015 22:59:46
Quote Anchor link
Op de achtergrond heb ik contact met Bas hierover. Ikzelf ben ook maar de messenger. ;-)
 
John D

John D

28/02/2015 08:06:42
Quote Anchor link
Zojuist weer eentje:
Reageren op Back-ups maken:
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 3 possible authenticators
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2015 08:52:14
Quote Anchor link
Het heeft volgens mij te maken omdat de topicstarter dan blijkbaar mail-notificatie aan heeft staan, en dat die mail niet kan worden verstuurd. Dit ter informatie...
Gewijzigd op 28/02/2015 08:52:33 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/02/2015 15:24:16
Quote Anchor link
Ik denk / vrees toch echt dat er meer aan de hand is, de site werkt niet weer terug als voorheen - ik word continu uitgelogd, ook als ik aangeeft dat ik ingelogd wil blijven. En als ik dan inlog nog steeds een error 500 melding. Mogelijk een misconfiguratie ten aanzien van sessies?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2015 15:55:36
Quote Anchor link
Ik blijf wel ingelogd, maar ik krijg een deels blanko pagina als ik aangeeft mijn wachtwoord te laten onthouden.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/02/2015 17:20:44
Quote Anchor link
Gelukkig had ik een lange reactie gecopy-paste voor het versturen, want mijn sessie was tijdens het opstellen van deze reactie verlopen. Ik kreeg dan ook in eerste instantie de melding "Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen".

Ergens klopt er iets niet (meer).
 
E Ander

E Ander

28/02/2015 19:50:59
Quote Anchor link
Reageren op site publiceren
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 3 possible authenticators

krijg ik als ik aangemeld, reageer op een forum bericht.
 
Aad B

Aad B

28/02/2015 20:20:25
Quote Anchor link
Reageren op site publiceren
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 3 possible authenticators
 
Willem vp

Willem vp

01/03/2015 12:25:02
Quote Anchor link
Ik hoop heel erg dat Bas de problemen snel heeft opgelost. Dat de notificaties niet worden verstuurd vind ik nog niet eens zo erg, maar dat ik word uitgelogd als ik eens een wat langer bericht tik vind ik wel een probleem.

Je wilt niet weten wat voor verwensingen Bas daarnet naar zijn hoofd heeft gekregen... ;-)
 
E Ander

E Ander

01/03/2015 19:58:28
Quote Anchor link
Reageren op Google maps
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 3 possible authenticators.

Krijgt Bas een riant salaris dan is dat terecht.;-) Anders gewoon het mail adres veranderen in die foutmelding. [email protected] Dan kan je weer iemand anders de schuld geven. ;-) Inmiddels zal Bas weten dat het mailadres van hem wel of niet werkt.
 
Koshi koshi

Koshi koshi

01/03/2015 20:59:25
Quote Anchor link
ik krijg telkens
"You don't have permission to access /forum/newtopic/ on this server."
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/03/2015 21:09:30
Quote Anchor link
Het lijkt me niet interessant om per topic te melden of je daar een mail-foutmelding in krijgt.



Toevoeging op 01/03/2015 21:09:53:

Koshi koshi op 01/03/2015 20:59:25:
ik krijg telkens
"You don't have permission to access /forum/newtopic/ on this server."

Waar doe je precies, en waarklik je op? Dan neem ik het mee naar achteren.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.