Gezocht Scripter/designer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:29:00
Quote Anchor link
@ robert

Zie mijn post voor jou :)

Wij hebben besloten om toch niet als bedrijf verder te gaan maar gewoon als website
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 11:29:47
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/07/2007 22:37:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:29:
@ robert

Zie mijn post voor jou :)

Wij hebben besloten om toch niet als bedrijf verder te gaan maar gewoon als website


Zelfs als je bepaalde diensten enkel al aanbied heb je ook al een KvK nummer nodig....
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:38:00
Quote Anchor link
Wij bieden geen diensten aan

Wij gaan niks verhuren etc,

Gewoon een site voor de lol :)
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/07/2007 22:40:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:38:
Wij bieden geen diensten aan

Wij gaan niks verhuren etc,

Gewoon een site voor de lol :)


oo oke als jullie niet zkkr zijn om verder te gaan als bedrijf dan is het misschien beter zo want als jullie echt zkkr waren geweest zouden jullie het doen..
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:42:00
Quote Anchor link
Ja toch en we kunnen altijd nog als bedrijf verder gaan
maar weer even ontopic
heeft iemand interesse?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/07/2007 22:44:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:20:
Er zijn op dit moment nog helemaal geen voorbeelden :p

@ na dat ik heb overlegd gaan we geen vpns verkopen en zijn we dan dus geen bedrijf. Maar deze vacature willen we alsnog :P


Dus als je niks verkoopt ben je geen bedrijf? Je wilt dus alles vrijwillig gaan doen ofzo? Hoe wil je een bedrijf runnen zonder producten te verkopen? Hoe wil je in hemelsnaam mensen betalen?

Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:29:
Wij hebben besloten om toch niet als bedrijf verder te gaan maar gewoon als website


Okay, dus met een website ben je geen bedrijf? Hoe wil je het anders gaan noemen dan?

Ik maak er nu een grapje van, maar je moet je echt serieus verdiepen in de materie.. Jij bent financieel aansprakelijk zomenteen, als jij mijn loon niet betaald laat ik desnoods beslagleggen op de auto van je ouders... Schrijf eerst eens een goed bedrijfsplan, zet je ideeen op papier en ga rekenen. Hoe denk jij je te kunnen onderscheiden in deze markt? Waar komt je startkapitaal vandaan? Hoe denk jij gelijk de eerste maand genoeg te kunnen verdienen om scripters te kunnen betalen? Waar komen je klanten vandaan? Hoe wil je zoiezo klanten binnenhalen? Waarom zou een bedrijf in zee gaan met een havo scholier zonder portfolio?

Ik probeer je niet in de grond te stampen, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat jouw beeld wellicht niet helemaal klopt met de werkelijkheid.
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/07/2007 22:45:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:42:
Ja toch en we kunnen altijd nog als bedrijf verder gaan
maar weer even ontopic
heeft iemand interesse?


Hangt ervanaf:

Waar,
What.
Whits..
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:46:00
Quote Anchor link
@arjan

je snapt het niet he:S

Vergeet dat van bedrijf

wij gaan gewoon als een site door net als jou site www.i-cey.net
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:48:00
Quote Anchor link
@marco

wat bedoel je precies?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/07/2007 22:48:00
Quote Anchor link
Ook dan is er meer informatie nodig, ook voor het opzetten van een website heb je iets van een plan van aanpak nodig. Wat voor een website? Wie is je doelgroep? Hoe wil je die bereiken? Marktonderzoek? Is er wel vraag naar? Hoe wil je je onderscheiden? Wat is de meerwaarde van jouw website.

Het belangrijkste hierin is eigenlijk de eerste, als ik ergens aan mee kan werken dan doe ik dat graag, maar ik wil wel weten waaraan. Een vaag idee kan ik niks mee, dan stop ik tijd/moeite in een project wat gedoomd is om te mislukken.
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:49:00
Quote Anchor link
Het gaat eigenlijk alleen om het maken van scripts en layouts,

het zijn voor verschillende websites

is dus niet 1 bepaald project
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/07/2007 22:50:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:48:
@marco

wat bedoel je precies?


Waar moet het gebeuren,
Wat moet er gebeuren,
Credit / Money ??
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:51:00
Quote Anchor link
Waar op internet :)
wat Compleet profielen systeem
Credit en Money Na overleg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Remco van Lent
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:54:00
Quote Anchor link
Een vriend van me ziet allemaal dingen te zeggen:P dus ik raak een beetje in de war,
maar dit wil ik:

Eeen compleet profielensysteem met

forum
chatbox
pm systeem enzovoort
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Remco van Lent
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/07/2007 22:56:00
Quote Anchor link
En net wou je nog verschillende websites maken? Ik haak af, ga eerst voor je zelf maar eens nadenken wat je nu eigenlijk wilt. Een profielensysteem is niet echt origineel te noemen en ik betwijfel of je wel echt geld op tafel kunt leggen.
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 22:57:00
Quote Anchor link
Sorry :P ben een beetje ondduidelijk

MAar wat ik net zei

ik wil een profielensysteem met alles er op en der aan

Vergoedingen in overleg na interesse
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Remco van Lent
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/07/2007 23:00:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:54:

Een vriend van me ziet allemaal dingen te zeggen:P dus ik raak een beetje in de war,
maar dit wil ik:

Eeen compleet profielensysteem met

forum
chatbox
pm systeem enzovoort


Dat is opzich wel te realiseren maar wat is jullie max butget (dat is misschien handig voor anderen mensen hier)
en heb je al iets van een plan of verder idee...
 
Remco van Lent

Remco van Lent

15/07/2007 23:02:00
Quote Anchor link
Het echte maximum is 120 euro en er is natuurlijk ook mogelijkheden voor andere vergoedingen
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

15/07/2007 23:04:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 23:02:
Het echte maximum is 120 euro en er is natuurlijk ook mogelijkheden voor andere vergoedingen


Opzich heb ik wel intressen maar pm me maar als je zelf echt wilt en met de verdere info tenzei andere me voor zijn..
 
Stijn Dumoulin

Stijn Dumoulin

15/07/2007 23:24:00
Quote Anchor link
k heb je een PM gestuurd..
 

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.