Gezocht Scripter/designer

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Jeffrey

Jeffrey

16/07/2007 02:45:00
Quote Anchor link
Dat verschillende mensen hier afhaaken is natuurlijk overduidelijk en voorspelbaar. Wat moet dit nou voorstellen...

Je kan niet eens normaal een goed uitleg geven, maar daar heb je tal reacties voor nodig. Als er eindelijk een beetje een beeld van komt, verander je weer van je plan.

Sorry hoor, maar zelfs ik als 14 jarige (en ik weet niet hoe oud jij bent) kan beter uitleg geven.

"Een vriend van me ziet allemaal dingen te zeggen:P dus ik raak een beetje in de war,"

Sorry hoor maar...

Nouja laat ik hier maar over ophouden, succes met je bedrijf/websites/profielcommunity ..
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 06:09:35
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

16/07/2007 09:38:00
Quote Anchor link
ik snap niet waarom jullie bijna allemaal zo zeiken...

Hij wilt gewoon iemand die kan designen en scripten... en je krijgt er ook voor betaald, wat wil je nog meer???
 
Jelle -

Jelle -

16/07/2007 09:56:00
Quote Anchor link
Quote:
wat wil je nog meer???
Vakantie bonus :'-)
 
Mitchelp

Mitchelp

16/07/2007 10:04:00
Quote Anchor link
Sorry maar ik maak hieruit op dat Meneer Remco zelf ook nog niks op een rijdje heeft van wat hij nou wilt. En is het hier monsterboard ofzo mag je hier zomaar een vacature plaatsen voor werk nemers het is toch een php-hulp forum geen vacature website/uitzend bureau!
en dan nog even wat Remco is 14 jaar oud en ik ben erg benieuwd wat hij je dan bruto gaat betalen! Het zal waarschijnlijk in centen zijn ofzo,
je moet dus zeker niet te veel verwachten!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchelp
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

16/07/2007 10:11:00
Quote Anchor link
@mitchelp, het is een vacature, geen factuur :) Dat is namelijk heel wat anders, heb liever een vacature dan een factuur.

voor de rest gaf hij aan dat hij zo'n 120 Euro overhad voor een "profielencommunity met alles erop en eraan", ja sorry, maar dan weet je volgens mij niet echt waar je over praat, je krijgt dan wel betaald, maar echt veel is het niet gezien de aantal uren werk die daarin steken.
Dan mag je toch minimaal nog wel een nulletje erachter zetten.
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

16/07/2007 10:17:00
Quote Anchor link
Mitchelp schreef op 16.07.2007 10:04:
Sorry maar ik maak hieruit op dat Meneer Remco zelf ook nog niks op een rijdje heeft van wat hij nou wilt.


Ik heb anders op verzoek een rijtje gekregen wat hij wilt.
 
Mitchelp

Mitchelp

16/07/2007 10:29:00
Quote Anchor link
Stefan van Iwaarden schreef op 16.07.2007 10:11:
@mitchelp, het is een vacature, geen factuur :) Dat is namelijk heel wat anders, heb liever een vacature dan een factuur.


@Stefan van Iwaarden,
Sorry van de typ fout heb het nu aangepast maar ik heb Dyslectie!

Stefan van Iwaarden schreef op 16.07.2007 10:11:
voor de rest gaf hij aan dat hij zo'n 120 Euro overhad voor een "profielencommunity met alles erop en eraan", ja sorry, maar dan weet je volgens mij niet echt waar je over praat, je krijgt dan wel betaald, maar echt veel is het niet gezien de aantal uren werk die daarin steken.
Dan mag je toch minimaal nog wel een nulletje erachter zetten.


Dat vind ik zeker wel! Ik denk zelf's dat het nog weinig is! Want het duurt Dagen voordat je een goed en bugloos ProfielenSysteem hebt en zeker met alle beveiligingen. Hij wil waarschijnlijk ook nog is alles kunnen beheren vanuit een Admin CP! Nou dat is me het klusje wel! Ik denk dat 1200 Nog weinig is voor zoon systeem dan zou ik hem PHP Fusion aanraden alleen een mooie layout maken en je hebt een prachtig systeem!
 
B a s
Beheerder

B a s

16/07/2007 12:02:00
Quote Anchor link
Slotje. 120 Euro voor een dergelijk systeem is niet redelijk maar zeer onderbetaald en belachelijk.
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.