http://nickdijkstra.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

01/09/2010 13:22:32
Quote Anchor link
Hey,

dit is mijn website:

Nickdijkstra.nl

Ben benieuw wat jullie er van vinden;)
 
PHP hulp

PHP hulp

20/05/2024 11:31:32
 
B a s
Beheerder

B a s

01/09/2010 13:27:56
Quote Anchor link
Leuk gedaan ook dat filmpje, maar waarom registreer je niet een domeinnam alsin gratiswebsitemaken.nl oid?
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

01/09/2010 13:29:30
Quote Anchor link
ja, moet ik nog doen, maar ik ga hem eerst helemaal perfect maken :P
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

01/09/2010 13:55:33
Quote Anchor link
mooi gemaakt wat betreft opmaak en alles. In 1 klap duidelijk wat je met de site wilt.
 
John D

John D

01/09/2010 14:06:06
Quote Anchor link
Denk nog even na over het verstrekken van meer informatie over nickdijkstra. Als je "Algemene voorwaarden" (die juridische consequenties kunnen hebben) publiceert moet je eigenlijk ook opnemen wie cq welke rechtspersoon nickdijkstra.nl is en eventueel KvK gegevens erbij etc. Doe je dat niet dan val je meteen in de categorie "vage partijen op internet" en loop je klanten mis. Verder moet je ook duidelijk maken waarom een adverteerder juist op nickdijkstra.nl wil adverteren en niet op nu.nl of google addsense.
Gewijzigd op 01/09/2010 14:07:59 door John D
 
Moe BE

Moe BE

01/09/2010 14:16:59
Quote Anchor link
Als ik mijn eigen website wil maken zonder dat ik er kennis van had, zou ik dat nooit via deze site doen. Hij komt te rommelig over naar mijn mening, waardoor ik binnen de 2 seconden al weer op google zit.

Nog enkele opmerkingen:
- Het filmpje is te breed en valt onder je rechter kant.
- Veld controle op het contact formulier zou ook mogen, want ik geraak er door zonder iets in te vullen.
 
Jens V

Jens V

01/09/2010 15:03:52
Quote Anchor link
Dag Nick,

Op het eerste zicht lijkt de website wel oké, hoewel ze naar mijn inzicht nog wel wat gebreken en opmaakt-foutjes bevat.

Ten eerste: Het doel van de site is om een eigen gratis website te kunnen maken. Toen ik de site opende, dacht ik eerlijk gezegd op een meubelwinkel-website te zitten. Waarom heb je twee zetels rechts boven staan?

De advertentie onder je logo staat naar mijn mening op de verkeerde plaats. Die kan je beter bijvoorbeeld aan de rechterkant onder het "Nieuws" zetten.

Het hoofdmenu (aan de bovenkant van de pagina) is denk ik veel te dik (in de hoogte). Voor een gewone tekstuele menu te zijn zonder verdere effecten van kleur of shading is de balk gewoon overkill. Ze neemt echt wel te veel aandacht van het essentiële weg.

Je headers van de andere kopjes ("Aanmelden" en "Nieuws") lijken ook niet echt samen te hangen met de rest. Ik begrijp dat je je website "liquid" (ik geloof toch dat het zo noemt) wilt maken, waardoor ze net zo breed is als het scherm van de gebruiker. Maar wederom, dit is overkill. Door de zware menubalk en headers is dit gewoon niet zo aangenaam om naar te kijken.

Zoals gezegd is ook je Youtube-venster (het filmpje bedoel ik daarmee) te groot. En daarmee bedoel ik niet zoals Moe BE zegt dat ze ergens onder steekt. Het filmpje is gewoon te groot... Weeral niet zo aangenaam in een webpagina. Youtube heeft de functie dat mensen fullscreen kunnen kijken. Laat ze die functie gebruiken als ze een groter beeld willen...

Voor de rest, je logo ziet er prima uit, hoewel het niet al te veel met het geheel te maken heeft (denk ik alleszins).

Oh ja,
Als je op "Link Partners" klikt, heb je een aanhalingsteken of zoiets links boven de menu staan. Die doe je ook best weg denk ik ;)

In't algemeen dus, nog wat werk aan de winkel. Maar de opzet is alleszins al goed!

Met vriendelijke groeten,
Jens
 
Jasper DS

Jasper DS

01/09/2010 15:12:11
Quote Anchor link
Moe BE heeft al gezegt dat je zomaar door het contact formulier geraakt, dat lukt ook bij het registreren, misschien een mail check? als ik wilkeurige letters intyp bij de mail kan ik me al registreren.. Dat hoort niet zo neem ik aan.
Als je een simpele maar goede mail-checker wilt mag je me pmen
 
SilverWolf NL

SilverWolf NL

01/09/2010 16:50:42
Quote Anchor link
Waarom heeft nog niemand iets gezegd over XSS?
http://www.nickdijkstra.nl/verkeerd.php?text=%3Cscript%3Ealert%28%27LOL%20XSS%27%29;%3C/script%3E
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

01/09/2010 16:52:47
Quote Anchor link
?? wat bedoel je daarmee?
 
SilverWolf NL

SilverWolf NL

01/09/2010 17:10:38
Quote Anchor link
jah je ziet het nu niet goed, maar als je die link helemaal volgt, dan krijg je een alert te zien. Dit betekend dat ik javascript kan uitvoeren op jou pagina, en dat als ik zo'n link met javascript naar iemand zou sturen die erop zou klikken, ik bijvoorbeeld alle cookiedata kan krijgen. Google eens op XSS!

Wat je er tegen zou kunnen doen is
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?PHP
echo $_GET["text"];
?>

veranderen in
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?PHP
echo htmlspecialchars($_GET["text"]);
?>
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

01/09/2010 17:11:31
Quote Anchor link
ok;) bedankt
 
Niels K

Niels K

01/09/2010 19:22:44
Quote Anchor link
Ik zou error code in een switch afhandelen

dus:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
switch( $_GET['error'] )
{
    case
1:
        // Echo hier foutmelding
    break;

    case
2:
        // Echo hier foutmelding 2
    break;
    default:

        // Hier standaard foutmeldingen of zo
    break;
}
Gewijzigd op 01/09/2010 19:22:59 door Niels K
 
Niek s

niek s

01/09/2010 20:19:16
Quote Anchor link
http://www.nickdijkstra.nl/contact.php

Wat een vage default username? :P

EDIT:
@login gedeelte
Gewijzigd op 01/09/2010 20:20:26 door niek s
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

01/09/2010 20:33:05
Quote Anchor link
Koop die domeinnaam maar gauw of hij wordt gekaapt..
Ik had hier ooit op phphulp een review van mijn design geplaatst en de titel niet geblurt en de week er na wanneer ik het domein wou registreren zag ik dat het een dag er voor was geregistreerd..
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

01/09/2010 20:43:51
Quote Anchor link
Paradox - op 01/09/2010 20:33:05:
Koop die domeinnaam maar gauw of hij wordt gekaapt..
Ik had hier ooit op phphulp een review van mijn design geplaatst en de titel niet geblurt en de week er na wanneer ik het domein wou registreren zag ik dat het een dag er voor was geregistreerd..


:')
Wie wilt er nou zoiets doen, is toch mooier om iets unieks te bedenken.
Gewijzigd op 01/09/2010 20:44:06 door www JdeRuijterNL
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

01/09/2010 20:45:20
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 01/09/2010 20:43:51:
Paradox - op 01/09/2010 20:33:05:
Koop die domeinnaam maar gauw of hij wordt gekaapt..
Ik had hier ooit op phphulp een review van mijn design geplaatst en de titel niet geblurt en de week er na wanneer ik het domein wou registreren zag ik dat het een dag er voor was geregistreerd..


:')
Wie wilt er nou zoiets doen, is toch mooier om iets unieks te bedenken.


Iemand van op phphulp blijkbaar :s..
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

01/09/2010 20:48:24
Quote Anchor link
NickDijkstra.nl
Je eigen website in een handomdraai!

Welkom op NickDijkstra.nl

Beste Jey,

Uw aanvraag van de website is NIET goedgekeurd. Lees eerst, voordat u een andere site aanmaakt, de algemene voorwaarden.

Ik hoop u genoeg te hebben geïnformeerd. Heeft u alsnog vragen of heeft u suggesties? Ga dan naar onze contact pagina.

Met vriendelijke groeten,

Nick Dijkstra

---

Waarom op dit wachten als je het live kunt maken? Zal wat worden als je alles moet goedkeuren om te kijken of het je pagina niet in 2en breekt.

Heb je tijd over?
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

01/09/2010 20:51:37
Quote Anchor link
hey Overdatum PuntNL,

Ik weet niet hoe ik dat moet doen, ivm met de database.
Ik heb hem niet goedgekeurd ivm je sitenaam;)

ennuh ik heb toch niet veel site aanvragen, dus het lukt wel:P

groetjes Nick
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

01/09/2010 20:52:37
Quote Anchor link
Nick Dijkstra op 01/09/2010 20:51:37:
hey Overdatum PuntNL,

Ik weet niet hoe ik dat moet doen, ivm met de database.
Ik heb hem niet goedgekeurd ivm je sitenaam;)

ennuh ik heb toch niet veel site aanvragen, dus het lukt wel:P

groetjes Nick


Nu nog, stel dat dit project slaagt en even populair wordt als bv webs.com
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

01/09/2010 20:53:42
Quote Anchor link
hoop ik ook:P

haha
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.