Krachtigste Laptop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

 - Diov  -

- Diov -

11/08/2012 18:13:16
Quote Anchor link
Beste,
ik was eens aan het zoeken welke de krachtigste laptop is maar vind niet meteen een.
Liefst ook 1 met veel capaciteit en een goeie processor.

Iemand tips waarop ik moet letten of misschien zelf een voorstel?
Alvast bedankt!

*Prijs speelt geen rol.

Dem

Toevoeging op 11/08/2012 18:14:17:

Tevens nog iets extra,
is Linux krachtiger dan Windows?
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 10:13:33
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

11/08/2012 21:40:10
Quote Anchor link
Naar mijn ervarigen gaan linux en laptops niet zo goed samen. Maar wanneer je niet programmas hoeft te gebruiken die alleen voor windows zijn, dan kan je naar mijn idee beter naar linux gaan
 
Mathias B

Mathias B

11/08/2012 21:47:36
Quote Anchor link
Volgens mij heeft Alienware de krachtigste laptops, maar ze zijn wel vrij log
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

11/08/2012 21:53:53
Quote Anchor link
de duurste reeks van sony vaio zijn ook best wel goed EN mooi
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

11/08/2012 22:04:41
Quote Anchor link
Alienware heeft idd echt geweldige laptop/desktop vervangers maar ze zijn wel echt heel erg duur..

probeer het hier maar eens:
Configure Alienware

ik kwam uit op rond de 4900 euro :P hahaha xd
Gewijzigd op 11/08/2012 22:05:14 door Marco PHPJunky
 
 - Diov  -

- Diov -

12/08/2012 13:07:35
Quote Anchor link
@Vincent, kan je anders eens een linkje geven a.u.b. naar de duurste reeks?
Ik vind die niet meteen.

Die Alienware, daar heb ik nog niet veel over gehoord maar dat zijn computers van Dell ofzo.
Moet je die zelf samenstellen en dan kopen via de Dell website of zijn er ook winkels hiervoor? (In geval met garantie liever met een winkel).

Dem
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

12/08/2012 13:28:37
Quote Anchor link
http://www.sony.nl/product/vn-z-series

die is verder ook nog weer samen te stellen
 
Jeroen VD

Jeroen VD

12/08/2012 14:42:32
Quote Anchor link
heb een twee maandjes geleden nieuwe gekocht, en bevalt mij zeer goed. kan alles
http://www.asus.nl/Notebooks/Multimedia_Entertainment/N76VM/
 
Kees Schepers

kees Schepers

12/08/2012 23:45:07
Quote Anchor link
Ik heb een Lenovo W520, maar wel op dieet gezet. Dus normale HDD eruit, SDD erin, DVD speler eruit en lege bay erin (2,2 kg nu). En in totaal 16GB memory, I7, etc met Ubuntu, werkt perfect!
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

13/08/2012 00:05:56
Quote Anchor link
@kees
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan ?
Gewoon een nieuw moederbord erin gedaan en daar 16 GB in ?

Is dat niet veel duurder dan gewoon nieuwe laptop kopen (aangezien laptop onderdelen niet de goedkoopste zijn)
 
Kees Schepers

kees Schepers

13/08/2012 08:50:56
Quote Anchor link
Nee, haha ik heb een Lenovo W520 gekocht en er 8GB geheugen bijgeplaatst. De DVD speler kun je er zo uithalen en heb daar een travel bay ingezet (plastic dingetje) en zo gewicht bespaart :) Want ik reis veel! In totaal kan er max 32GB aan memory in dus dat is wel chill vindt ik !
 
Reshad F

Reshad F

13/08/2012 10:10:04
Quote Anchor link
hoeveel weegt zown dvd spelertje niet veel toch ? :P

je moet de volgende keer gewoon voor een macbook gaan! lichtgewicht dingetjes en makkelijk in gebruik.

Toevoeging op 13/08/2012 10:15:22:

p.s. je kan ook kijken naar ultrabooks. als je geen apple fan bent .. :p
 
Kees Schepers

kees Schepers

13/08/2012 10:48:02
Quote Anchor link
Ik ben absoluut geen Apple fan (zonder directe toeleiding) maar een Linux fanaat. Ultrabooks zijn allemaal leuk en aardig maar vaak dual core. Mijn huidige laptop heeft een I7 processor (4 cores, 8 threads) die tot wel 3.4GHZ per core ondersteund. En voor mij is dat ivm virtualisatie wenselijk.

DVD speler is al gauw 300 gram, en gezien ik hem nooit gebruik alleen maar zonde om elke dag mee te leuren ;)
 
Chris PHP

Chris PHP

13/08/2012 12:02:13
Quote Anchor link
@Dem,

Het duurste is natuurlijk niet altijd beter he. Ook niet qua prestaties. Stel je eigen de vraag die ik toen ik nog in de retail zat vraagde aan klanten.

"Wat wil je ermee gaan doen?"

En daarop ga je dus je hardware afstemmen. Ik raad zelden aan om het hoogste/duurste model te pakken. Deze zijn letterlijk verouderd binnen een jaar, wat betekend dat je tussen de 2.000,- en 3.000,- gaat uitgeven voor een laptop, die over een jaar nog maat 1.000,- tot max 1.250,- waard is.

Ga je wat photoshopppen, php programmeren. Pak dan gewoon een laptop met:

- Quad core
- 8 Gig geheugen
- 128GB of 250GB SSD schijf.
- Radeon of Nvidia videokaart.
- Windows 7

De reden voor Windows is makkelijk, Photoshop en andere bekende tools zijn niet beschikbaar onder Linux, wel wat altenatieven.
Dan heb je een goed presterend systeem voor +/- 1.200,- tot 1.500,- euro. Zeker weten dat je hier makkelijk mee uit de voeten kunt.

Ga nooit op de hoogste prijs af, fout nummer 1 die mensen maken.

P.S. Als je alleen maar hoge prijzen wilt zien, hoef je alleen maar naar Tweakers pricewatch te gaan.

Pricewatch voor laptops
Gewijzigd op 13/08/2012 12:08:44 door Chris PHP
 
Write Down

Write Down

13/08/2012 14:01:25
Quote Anchor link
Ik werk soms wel eens als 'PC technieker'. Ik heb al voor heel wat mensen een systeem gebouwd of een laptop aangeraden. Tevens al een heleboel zaken gerepareerd, terug op orde gezet etc.

Mijn ervaring is dat Asus momenteel veruit de beste kwaliteit/prijs verhouding biedt. Je hebt voor een eerlijke prijs gewoon een degelijke laptop. Of je nu gaat voor een model van 399 of 2999, de kwaliteit is echt altijd wel OK. Verder vind ik persoonlijk het design ook nog wel vrij netjes.

Verder volg ik inderdaad Chris zijn mening, geef nooit te veel uit aan een laptop. Ze verslijten nu eenmaal vrij snel t.o.v. een desktop.

Overigens kan je op T.net zoals Chris al zei veel informatie terugvinden. Bekijk zeker is debest buy guides. Zoals je ziet raadt men in de laatste versie (de notebook versie van augustus) allemaal Asus systemen aan. Zegt denk ik wel al iets :-)
 
 - Diov  -

- Diov -

02/02/2014 12:54:49
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben terug op zoek naar een nieuwe laptop :)
Dit zijn mijn specificaties:

- 8 GB Ram of meer
- SSD (en eventueel ook nog een SATA)
- 15 of 17 inch
- Geschickt voor programmeren in PHP, Java & C#
- Min 2.5 GHz
- Strak design !
- PC mag niet vastlopen en lieft ook nog goeie koeling.
- Windows (Geen Max, Linux kan ik erzelf opplaatsen via een dual boot)

Prijs:
Niet hoger dan € 1.750
 
TJVB tvb

TJVB tvb

02/02/2014 14:24:30
Quote Anchor link
SSD is een type schijf: http://nl.wikipedia.org/wiki/SSD
Maar SATA is de aansluiting: http://nl.wikipedia.org/wiki/SATA
De meeste SSDs hebben een SATA aansluiting ( SATA 2 of SATA3 )

Design is smaak, moet je echt zelf kiezen :)

Vast lopen heeft weinig te maken met welke laptop je koopt (behalve als je er alleen brakke drivers bij hebt, maar dat weet je niet voordat je die koopt)

Wat voor processor wil je hebben? i3, i5, i7?
Wat voor videokaart?

Windows 7 of windows 8?
 
 - Diov  -

- Diov -

02/02/2014 14:43:00
Quote Anchor link
Hallo TJVB,

Liefst een SSD & SATA harde schijf. Dit zou de processen versnellen.

Dat van dat vast lopen wist ik niet :) Ik dacht altijd als je veel doet met je pc, en er veel dingen openstaat, dat hij vertraagt en daardoor vastloopt?

Processor: i7 :)
Videokaart maakt mij niet echt uit, want daar ken ik ook niet zoveel van.

Als het (nog) kan, windows 7. Zoniet zal ik W8 downgraden naar W7
 
Johan de wit

johan de wit

02/02/2014 15:09:24
Quote Anchor link
- Diov - op 02/02/2014 14:43:00:
Hallo TJVB,

Liefst een SSD & SATA harde schijf. Dit zou de processen versnellen.

Dat van dat vast lopen wist ik niet :) Ik dacht altijd als je veel doet met je pc, en er veel dingen openstaat, dat hij vertraagt en daardoor vastloopt?

Processor: i7 :)
Videokaart maakt mij niet echt uit, want daar ken ik ook niet zoveel van.

Als het (nog) kan, windows 7. Zoniet zal ik W8 downgraden naar W7


Diov je hebt ook nieuwe soorten, SSD + HDD in 1.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/92781/wd-black2-schijf-met-1tb-hdd-en-120gb-ssd-ruimte-verschijnt-in-webshops.html
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

02/02/2014 15:37:47
Quote Anchor link
Johan, SSHD's bestaan volgens mij al wat langer.

Diov, hoeveel schijfruimte heb je nodig? Als je voor zowel een SSD en een HDD gaat dan beveel ik je aan om de SSD te gebruiken voor het OS. Een paar dagen geleden een macbook gekocht met 512GB SSD. OSX is binnen 10 seconden volledig opgestart inclusief de opstart-applicaties.
 
Nick kuijpers

nick kuijpers

02/02/2014 17:16:51
Quote Anchor link
http://tweakers.net/pricewatch/336355/hp-elitebook-8470p-(h5f32e).html Deze lijkt me wel erg goed en past bij jou wensen.
Gewijzigd op 02/02/2014 17:17:09 door nick kuijpers
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.